ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- 1. Κεφάλαιο 4: Δίκτυα Υπολογιστών
- (Β' Γυμνασίου)
- ... πρόγραμμα που μας επιτρέπει να δούμε τις σελίδες που υπάρχουν στον Παγκόσμιο Ιστό. Ηλεκτρονικό Εμπόριο Συνομιλία μέσω ανταλλαγής απόψεων στο Διαδίκτυο. Φυλλομετρητής (browser) ...
- Created on 18 November 2014
- 2. Εργαστηριακά Μαθήματα Ζωγραφικής
- (Α' Γυμνασίου)
- Στο παρακάτω επισυναπτόμενο αρχείο περιλαμβάνονται όλα τα εργαστηριακά μαθήματα στην Α' Γυμνασίου με μαθησιακό αντικείμενο το πρόγραμμα της Ζωγραφικής στα Windows 7. Αρκεί ένα κλικ στο παρακάτω αρχείο ...
- Created on 18 November 2014
- 3. Κεφάλαιο 7: Προστασία Λογισμικού- Ιοί
- (Α' Γυμνασίου)
- ... των αποθηκευτικών μέσων. 3 Ένας ιός είναι ένα πρόγραμμα που δημιουργεί προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του υπολογιστή. 4 Άμα δεν έχουμε πρόσβαση στο ...
- Created on 18 November 2014
- 4. Μάθημα 6ο: Σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων- Δομή Επανάληψης
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... σε ένα πρόγραμμα παραπάνω από μία φορά με την ίδια σειρά τότε χρησιμοποιούμε την εντολή «επανάλαβε» με την εξής σύνταξη: επανάλαβε αριθμός_επαναλήψεων [λίστα οδηγιών] Παράδειγμα Πως θα δημιουργήσει ...
- Created on 06 October 2014
- 5. Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του Υπολογιστή
- (Α' Γυμνασίου)
- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ 1)Τι εννοούμε με τον όρο πρόγραμμα και Λογισμικό? 2)Από ποια μέρη αποτελείται ο υπολογιστής? 3) Τι χρειάζεται να γνωρίζει κάποιος για να γράψει ένα πρόγραμμα? 4)Σε ...
- Created on 06 October 2014
- 6. Μάθημα 3ο: Πρόγραμμα-Γλώσσες Προγραμματισμού
- (Γ' Γυμνασίου)
- ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ? Πρόγραμμα είναι η αναπαράσταση ενός αλγορίθμου γραμμένη σε γλώσσα κατανοητή για έναν υπολογιστή. Ένα πρόγραμμα, δηλαδή, αποτελείται από μια σειρά εντολών που δίνονται ...
- Created on 26 September 2014