ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- 1. Επαναληπτικό έντυπο
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... μεταβλητής στην μνήμη του υπολογιστή. Για να δει την τιμή αυτή, ο χρήστης πρέπει να γράψει την εντολή Δείξε :χ. Όταν αναφερόμαστε στο όνομα της μεταβλητής τότε βάζουμε ?. Eνώ όταν θέλουμε την τιμή ...
- Created on 18 November 2014
- 2. Μάθημα 9ο: Διαδικασίες με Μεταβολέα
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... εντολών να γράψουμε το όνομα της διαδικασίας και δίπλα τόσους αριθμούς όσες είναι οι αντίστοιχες μεταβλητές, ώστε να πάρουν τιμή. Υπάρχει, όμως, και ένας άλλος τρόπος για να δίνουμε τιμές στις μεταβλητές ...
- Created on 18 November 2014
- 3. Μάθημα 8ο: Διαδικασίες με Μεταβλητές
- (Γ' Γυμνασίου)
- ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ? Μεταβλητή είναι μία θέση μνήμης του υπολογιστή και γίνεται αναφορά σε αυτή με το όνομα που της δίνουμε εμείς. Μία θέση μνήμης μπορεί να έχει μόνο μία τιμή κάθε φορά, αλλά ...
- Created on 18 November 2014
- 4. Μάθημα 7ο: Διαδικασίες
- (Γ' Γυμνασίου)
- ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Τι σημαίνει διαδικασία? Εντολές που επιθυμούμε να εκτελεστούν με τη σειρά μπορούν να ομαδοποιηθούν σε ένα νέο όνομα. Η ομαδοποίηση αυτών των εντολών καλείται Διαδικασία. ...
- Created on 18 November 2014
- 5. Μάθημα 6ο: Σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων- Δομή Επανάληψης
- (Γ' Γυμνασίου)
- Εργαλείο Χελώνα Για να δημιουργήσουμε μια χελώνα στην Επιφάνεια Εργασίας, χρησιμοποιούμε το εικονίδιο με το όνομα «Δημιουργία Χελώνας» : Το ίχνος που αφήνει η χελώνα, με την κατάλληλη μετακίνησή ...
- Created on 06 October 2014
- 6. Μάθημα 4ο:Το Προγραμματιστικό περιβάλλον Microworlds Pro
- (Γ' Γυμνασίου)
- ... εντολή στο κέντρο εντολών του MicroworldsProώστε να εμφανιστεί το δικό σας όνομα. ???????????????????????????????????????????????????????.............................................................. ...
- Created on 18 September 2014