Ο  ΚΩΝΟΣ  ΤΗΣ  ΜΑΘΗΣΗΣ

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ

  • Η Γνώση δεν είναι αντικειμενική
  • Οι ιδέες των μαθητών συνιστούν γνώση
  • Η γνώση σε ένα αντικείμενο ασκεί επίδραση             Στον τρόπο

                                                                                        Στο βαθμό που μια  νέα πληροφορία θα

                                                                                                           γίνει κατανοητή

 

 
 

 


 

Schmidt 1987 :Σύμφωνα με αυτόν οι μεταβλητές που υπεισέρχονται και διαμορφώνουν τη μάθηση

                         είναι οι εξής:

Ø   Προηγούμενη γνώση  30-60%

Ø   Ποιότητα διδασκαλίας 5-15%

Ø   Ενδιαφέρον για μάθηση  0%

Ø   Χρόνος μελέτης   15-25%

Ø   Στρατηγικές μελέτης 10%