Σε βραχώδες ηφαιστειακό τοπίο δεσπόζουν ανθισμένα κόκκινα κρίνα σε συστάδες
και ανάμεσά τους πετούν χελιδόνια. Η σκηνή χαρακτηρίζεται από χρωματική ποικιλία
με τη χρήση μαύρου, άσπρου, κόκκινου, κίτρινου και γαλάζιου, αλλά και από έντονη
κίνηση, με το λίκνισμα των κρίνων από τον αέρα και το παιχνίδι των χελιδονιών.
[Περισσότερες πληροφορίες]
Μια γυναικεία μορφή, που απεικονίζει τη θεότητα, κάθεται σε θρόνο και δέχεται τις
προσφορές από τις ιέρειες που τη λατρεύουν. Το φόρεμά της είναι από υφάσματα εξαιρετικής
ποιότητας. Τα μαλλιά της είναι χτενισμένα περίτεχνα και φοράει θαυμαστά κοσμήματα.
Δίπλα της βρίσκεται ένας γρύπας και μπροστά της ένας γαλάζιος πίθηκος.
[Περισσότερες πληροφορίες]
Δύο γυναικείες φιγούρες είναι απασχολημένες με τη συλλογή του κρόκου. Στο φόντο
υπάρχει ένα λιβάδι με κρόκους, ενώ το τοπίο είναι βραχώδες και παραπέμπει στην
τοιχογραφία της Άνοιξης.
[Περισσότερες πληροφορίες]
Δυο ιέρειες με εντυπωσιακά φορέματα και κοσμήματα λατρεύουν τη θεότητα.
Ένα ζευγάρι αντιλόπες.
[Περισσότερες πληροφορίες]
Δύο αγόρια πυγμαχούν, πιθανώς κατά τη διάρκεια κάποιας τελετής μύησης.
[Περισσότερες πληροφορίες]
Κυανοί (γαλάζιοι) πίθηκοι αναρριχώνται σε βράχους ηφαιστειακής προέλευσης.
[Περισσότερες πληροφορίες]
Μια νηοπομπή (στόλος) και δυο παραθαλάσσιες πόλεις.
Ένας αγριόγατος ορμάει σε αγριόπαπιες δίπλα σε ένα ποτάμι. Αριστερά φαίνεται ένας γρύπας.
[Περισσότερες πληροφορίες]
Η εποχή του χαλκού στα νησιά του Αιγαίου (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού)
Οι τοιχογραφίες στην Ξεστή 3 (Νίκος Ζερβονικολάκης)