ΤΡΟΠΟΙ «ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ» ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΙΑΣ ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗΣ .....Εισηγητής: Βασίλης Βέτσος Α. Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΩΣ ΠΕΔΙΟ:
·
ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ · ΙΣΟΡΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ · ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΣΜΟΥ · ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΩΝ · ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΦΕΤΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΛΑΣΕΙΣ · ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ & ΨΙΛΕΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (Γενική θεώρηση – παραδείγματα - ενδεικτική διδασκαλία
- κατάθεση εμπειριών - συζήτηση) Β. ΣΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ · ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ - ΧΟΡΩΔΙΑ Η διάχυση της εμπειρίας των μικρών ομάδων (αλληλοδιδασκαλία)
·
Αντισυμβατική αντιμετώπιση των σχολικών εκδηλώσεων. Η θεματική ενότητα ως προϋπόθεση για την
αισθητική και τη λειτουργικότητα της μουσικής πράξης.
·
Συγκίνηση-βιωματική προσέγγιση - μόρφωση - γνώση - κριτική
αξιολόγηση της πληροφορίας.
·
Η οικεία παράδοση ως πρόσφορο έδαφος για τη θεμελίωση
της γενικότερης μουσικής καλλιέργειας
·
Η κλίση και το παράδειγμα του δασκάλου ως θεμέλια της
σχολικής μουσικής πράξης.
·
ΣΧΟΛΕΙΟ: Απρόσωπο Δημόσιο Ίδρυμα Ταχείας Εκκενώσεως. (Α.Δ.Ι.Τ.Ε) Ταχύρυθμο Φροντιστήριο Περιορισμένης Ευθύνης (Τ.Α.Φ.Π.Ε.) ή ολοήμερος
τόπος μόρφωσης, γνώσης, ψυχαγωγίας, και κοινωνικής αναφοράς;
|