13. θα χρειαστούμε
τρίκλινα, δίκλινα, μονόκλινα και τα τρίκλινα μπορούν να γίνουν ... δίκλινα
και μονόκλινα
αρχή
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
DOMATIA
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:synolo_atomon,triklina,ΔΙΚΛΙΝΑ,ΜΟΝΟΚΛΙΝΑ,d_klina,m_klina
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'δώσε τον
αριθμό των ατόμων: '
ΔΙΑΒΑΣΕ synolo_atomon
triklina:=synolo_atomon div 3;
ΔΙΚΛΙΝΑ:=(synolo_atomon mod 3) div 2
ΜΟΝΟΚΛΙΝΑ:=(synolo_atomon mod 3) mod 2;
ΓΡΑΨΕ ' θα χρειαστούμε ... '
ΓΡΑΨΕ triklina, ' τρίκλινα , ', ΔΙΚΛΙΝΑ, ' δίκλινα , ', ΜΟΝΟΚΛΙΝΑ,
' μονόκλινα'
d_klina:= (3*triklina) DIV 2
m_klina:= (3*triklina) MOD 2
ΓΡΑΨΕ 'και τα
τρίκλινα μπορούν να γίνουν ... ',d_klina ,' δίκλινα και ' ,m_klina,
' μονόκλινα '
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|
14. Μετά το
διάβασμα ενός διψήφιου αριθμού να γίνει η αλλαγή της σειράς των ψηφίων
αρχή
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ διψήφιος
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: αρ,
νέος_αρ, μονάδες, δεκάδες
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'Αλλαγή
σειράς ψηφίων διψήφιου αριθμού'
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε
έναν δισδιάστατο αριθμό: '
ΔΙΑΒΑΣΕ αρ
! Εδώ θα μπορούσε με την ΑΝ να γίνει ο κατάλληλος
έλεγχος για το αν εισάγεται σωστά ο διψήφιος αριθμός και δεν δίνεται λ.χ. τριψήφιος.Ξεχωρίζω μονάδες και δεκάδες του αριθμού και
τον ξανασυνθέτω αντίστροφα!
μονάδες
<-- αρ MOD 10
δεκάδες
<-- αρ DIV 10
νέος_αρ <-- μονάδες * 10 + δεκάδες
ΓΡΑΨΕ 'Ο
αριθμός ',αρ,' έγινε ',νέος_αρ, ' !!!'
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|
15. μετατροπή
κλίμακας 0-15 σε κλίμακα 1-6 (0=6),(1,2,3=5),(4,5,6=4), (7,8,9=3),(10,11,12=2),(13,14,15=1)
αρχή
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ κλίμακα
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: klimaka015, klimaka06,help,antistr
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'δώσε βαθμό 0-15'
ΓΡΑΨΕ
'μετατροπή κλίμακας 0-15 σε κλίμακα 1-6'
ΔΙΑΒΑΣΕ klimaka015
help:= klimaka015+2
antistr:=help
div 3
klimaka06:=6-antistr
ΓΡΑΨΕ klimaka06
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|