Ας παίξουμε με τα τετράπλευρα

Το μάθημα ?Ας παίξουμε με τα τετράπλευρα? προτείνεται για τη Β τάξη του Γυμνασίου κατά τη διδασκαλία των εμβαδών ευθυγράμμων σχημάτων και περιλαμβάνει τον αρχικό σχεδιασμό, το φύλλο εργασίας και την αξιολόγηση του σεναρίου.

Ο σχεδιασμός του σεναρίου έγινε στο πλαίσιο του σεμιναρίου μέσω moodle

Οδηγός μελέτης βιβλιογραφικών παραπομπών και αναφορών σύμφωνα με το ΑΡΑ

Κύπρος: 1974-2014. Δεν ξεχνώ, διεκδικώ, δημιουργώ.

Οι μαθητές του περιβαλλοντικού προγράμματος «΄Ο τρώσας και ?ιάσεται» του 3ου Γυμνασίου Εχεδώρου Θεσσαλονίκης συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα / διαγωνισμό «Κύπρος: 1974 ? 2014, 40 χρόνια, Δεν ξεχνώ, διεκδικώ, δημιουργώ?» και διακρίθηκαν με το πρώτο βραβείο animation για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην κατηγορία του!

Deutsches Museum Munich

Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από μια άλλη ευθεία

Στη συνέχεια παρουσιάζεται μια δραστηριότητα για τις γωνίες που σχηματίζονται από παράλληλες ευθείες τεμνόμενες από τρίτη ευθεία. Η παρουσίαση γίνεται μέσα από το δυναμικό μοντέλο που προσφέρει το λογισμικό Geogebra.

Μουσική και Ελληνικός Κινηματογράφος

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μουσικής για τη Γ Γυμνασίου σχεδιάστηκε αυτή η παρουσίαση prezi με σκοπό να δώσει ιδέες στους μαθητές να δημιουργήσουν τις δικές τους εργασίες.