Νέα μοντέλα 2019

Jeep Renegade
Ανανεώθηκε και άλλαξε επίπεδο
Το νέο Jeep Renegade ανανεώθηκε και άλλαξε τεχνολογικό επίπεδο. Εξωτερικά, διαθέτει νέους σπορ εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED κ.ά. Το νέο μοντέλο προσφέρεται με ευρεία γκάμα μοτέρ, με τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης Multiair III, αρχής γενομένης από τα 1.000 κ.εκ. απόδοσης 120 ίππων και 1,3 λίτρων κινητήρα που αποδίδει 150 ίππους ή 180 ίππους (ανάλογα με την έκδοση). Στα ντίζελ, το νέο μοντέλο προσφέρεται με μοτέρ 1,6 λίτρων 120 ίππων και 2 λίτρων με απόδοση 140 και 170 ίππων (ανάλογα με την έκδοση). Πολλά είναι τα συστήματα υποβοήθησης, όπως το ενεργό σύστημα Lane Sense Departure Warning-Plus και το Intelligent Speed Assist με αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, ενώ προσφέρεται και αναβαθμισμένη έκδοση του Automaticparkassist – parksense που μπορεί να εκτελεί αυτόματα ελιγμούς παρκαρίσματος αλλά και εξόδου από θέση στάθμευσης. Επίσης, προσφέρεται με το σύστημα αποτροπής πρόσκρουσης Forward Collision Warning-Plus με Active Emergency Braking, τον ενεργό αυτόματο πιλότο Adaptive Cruise Control, την ειδοποίηση τυφλών σημείων Blind-Spot Monitoring αλλά και την παρακολούθηση κάθετου εμποδίου κατά την οπισθοπορεία Rear Cross Path Detection.

Nissan Qashqai
Με νέους κινητήρες 140 και 160 ίππων
Με γνώμονα τον ρεαλιστικό τρόπο υπολογισμού της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων (WLTP) οι εταιρείες φροντίζουν ώστε τα νέα μοντέλα τους να είναι πιο οικονομικά, αλλά με επιδόσεις άκρως ενδιαφέρουσες για τον υποψήφιο αγοραστή. Ετσι, η Nissan θα προσφέρει από τα τέλη Νοεμβρίου μια νέα έκδοση του Qashqai με τον πιο φρέσκο τεχνολογικά κινητήρα 1.300 κ.εκ. βενζίνης – με τούρμπο, εξελιγμένο από τη συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi σε συνεργασία με την Daimler. Eιδικότερα, οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν το νέο μοντέλο σε δύο εκδόσεις από πλευράς ισχύος: 140 ίππων που συνδυάζεται με εξάρι κιβώτιο, χειροκίνητο, ενώ η πιο μεγάλη έκδοση – με το ίδιο μοτέρ 1,3 λίτρων – αποδίδει 160 ίππους και διαθέτει κιβώτιο αυτόματο επτά σχέσεων! Και οι δύο εκδοχές από πλευράς ισχύος πληρούν τις νέες προδιαγραφές Euro 6d-Temp, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να ανέρχονται στα 121 γραμμάρια/χλμ. για τις χειροκίνητες εκδόσεις και στα 122 gr/χλμ. για την 1.3 160 PS DCT .

Peugeot 508
Oικογενειακή υπόθεση
Τo νέο Peugeot 508, που ανήκει στην κατηγορία των μεγάλων οικογενειακών, έχει μήκος 4,75 μέτρα. Με μεγάλους χώρους στο εσωτερικό του, η πίσω πόρτα του εξασφαλίζει άνετη πρόσβαση σε έναν χώρο αποσκευών 487 λίτρων. Στο εσωτερικό η προσοχή εστιάζεται στον πίνακα οργάνων, ο οποίος δεσπόζει στη νέα έκδοση του Peugeot i-Cockpit. Η κεντρική οθόνη αφής ενσωματώνεται απόλυτα στον πίνακα οργάνων και βρίσκεται στο ίδιο ύψος με το head-up display. Στα καθίσματα υπάρχει η δυνατότητα 8 ηλεκτρικών ρυθμίσεων και η δυνατότητα λειτουργίας μασάζ. Διαθέτει ευρεία γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, όπως σύστημα νυχτερινής όρασης, το Active Safety Brake με ειδοποίηση απόστασης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας κ.ά. Εφοδιάζεται με τους νέας γενιάς κινητήρες βενζίνης Euro 6.2 PureTech και BlueHDi (εξελιγμένης τεχνολογίας SCR) που επιτυγχάνουν κορυφαίες στην κατηγορία του τιμές εκπομπών CO2.

Mercedes-Benz B-Class
Προτεραιότητα στην άνεση
Η νέα Mercedes-Benz B-Class, αφού παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού ως ένα Sports Tourer μοντέλο με πιο σπορ χαρακτηριστικά, αναμένεται να εμφανιστεί στην αγορά το 2019 – μέσα στο πρώτο εξάμηνο. Και σε αυτό το μοντέλο το εσωτερικό είναι πιο ευρύχωρο, ενώ οι κινητήρες είναι ακόμη πιο αποδοτικοί και καθαροί. Στο σαλόνι του ξεχωρίζει το νέο interface του συστήματος πολυμέσων MBUX, ενώ άξια αναφοράς είναι και τα συστήματα υποβοήθησης που περιλαμβάνει και προέρχονται από την S-Class, καθιστώντας την B-Class ένα από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα σε θέματα ενεργητικής ασφάλειας στην κατηγορία της.

Mercedes-Benz GLE
Επιβλητικό KAI πρωτοποριακό
Η Mercedes-Benz GLE, το επιβλητικό SUV της φίρμας, θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του στο γαλλικό σαλόνι και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2019. Με ατού τον ακόμη μεγαλύτερο χώρο στο πολυτελές σαλόνι του και ένα νέο interface για τον χρήστη το νέο μοντέλο έχει όλα τα πλεονεκτήματα που θα το κατατάξουν στην κορυφή της κατηγορίας του. Η νέα Mercedes GLE έχει επανασχεδιασμένο ταμπλό, στο οποίο πλέον ο οδηγός μπορεί να πληροφορείται για τα πάντα από τις δύο μεγάλες οθόνες (12,3 ιντσών αμφότερες), μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα πολυμέσων. Η νέα έκδοση που κερδίζει τις εντυπώσεις κάτω από το καπό είναι η GLE 450 4MATIC με 6κύλινδρο μοτέρ και ήπιο υβριδικό σύστημα με 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα (επιπλέον 22 ίπποι και 250 Nm ροπής για μικρό διάστημα) και απόδοση 367 ίππων και 500 Nm ροπής.

Renault Kadjar
Φρεσκαρισμένο με πολλές εκδόσεις
Την άνοιξη του 2019 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά το ανανεωμένο Renault Kadjar. Το γαλλικό SUV, που ανήκει στη μεσαία κατηγορία των SUV, έχει σχεδόν την ίδια εξωτερική εμφάνιση – εκτός από κάποιες πινελιές που φρεσκάρουν το εμπρός τμήμα και τα φωτιστικά σώματα – ενώ το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εστιάζεται κάτω από το καπό. Ειδικότερα, το νέο μοντέλο φέρει βενζινοκινητήρα 1.3 TCe GPF με μεγαλύτερα πλέον αποθέματα ροπής – στα 270 Nm – που διαθέτει φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων. Οι αγοραστές θα μπορούν να το επιλέξουν ανάμεσα σε δύο εκδόσεις, 140 και 160 ίππων. Ενώ σε μοτέρ θα υπάρχει το χειροκίνητο 6 σχέσεων ή το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων. Σε ντίζελ, η γκάμα θα περιλαμβάνει τον 1.5 Blue dCi 115 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων και θα συνδυάζεται σε εκδόσεις 4×2 και 4×4.

Skoda Scala
Με σύγχρονο προφίλ
To Rapid ετοιμάζεται να συνταξιοδοτηθεί και θα παραδώσει τη σκυτάλη του σε ένα σύγχρονο μοντέλο, που μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στη συνεχώς συρρικνούμενη κατηγορία των χάτσμπακ – λόγω της μεγάλης ανόδου των SUV. Το όνομα αυτού Scala, με το νέο μοντέλο να ετοιμάζεται να ανέβει το… σκαλί των αντιπροσωπειών το 2019. Θα έχει μήκος 4,3 μέτρα, με τις διαστάσεις του να είναι κοντά σε αυτές του VW Golf. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ανέρχεται στα 467 λίτρα και μπορεί να φτάσει στα 1.410 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Σε μοτέρ, η παλέτα περιλαμβάνει το 1.0 TSI και το 1.5 TSI, σε βενζίνη και το 1.5 TDI, με αποδόσεις από τους 90 ίππους που φτάνουν μέχρι τους 150 ίππους. Πιθανόν να υπάρξει και υβριδική εκδοχή.

Seat Tarraco
Ο μεγάλος οικογενειάρχης
Eίναι το μεγάλο SUV της ισπανικής φίρμας που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά – και στην ελληνική – στις αρχές του 2019. Το Tarraco σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε πλήρως στην Ισπανία από τη SEAT. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της VW, στο Wolfsburg. Αυτή θα είναι η πέμπτη φορά που το κεντρικό εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg θα κατασκευάζει αυτοκίνητα για άλλη μάρκα του ομίλου. Πατάει στη μεγαλύτερη έκδοση της πλατφόρμας MQB του VW Group, την A2, και έχει μήκος 4,74 μέτρα. Είναι ευρύχωρο, θα προσφέρεται σε εκδόσεις με πέντε και επτά θέσεις. Με μεγάλο χώρο αποσκευών 700 λίτρων! Το ντεμπούτο του θα γίνει αρχικά με δύο μοτέρ βενζίνης, 1,5 λίτρων, 150 ίππων και ένα δίλιτρο 190 ίππων, με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση. Το δίλιτρο ντίζελ μοτέρ θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 150 και 190 ίππων.

VW T-Cross:
Μικρό με μεγάλες δυνατότητες
Το T-Cross κάνει ποδαρικό στην κατηγορία των SUV την ερχόμενη άνοιξη. Το μικρότερο SUV της γερμανικής φίρμας υπόσχεται άνετους χώρους και ευέλικτες μετακινήσεις με όπλο τις συμπαγείς διαστάσεις του – το μήκος του είναι στα 4,1 μέτρα. Ο χώρος των αποσκευών ορίζεται στα 385 λίτρα. Εφαλτήριο μοτέρ στην γκάμα του, ο 1.000άρης τρικύλινδρος TSI κινητήρας βενζίνης, που θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με 95 ή 115 ίππους. Η πιο ισχυρή έκδοση βενζίνης αφορά την 1.5 TSI που θα αποδίδει 150 ίππους. Μοναδική ντίζελ η 1.6 TDI, που αποδίδει 95 ίππους. Θα προσφέρεται μόνο σε προσθιοκίνητες εκδόσεις, ενώ καμία έκδοση δεν θα έχει τετρακίνηση. Το γερμανικό SUV αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά την άνοιξη του 2019.

Mercedes-Benz EQC
Τo πρώτο 100% ηλεκτρικό
Είναι τo πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes-Benz. Το EQC αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2019. Το ευρείας παραγωγής ηλεκτρικό μοντέλο διαθέτει για την κίνησή του δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 407 ίππους. Η νέα Mercedes EQC υπόσχεται επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5’’. Η ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου των 80 kWh. Οι επιδόσεις της είναι ιδιαίτερα δυναμικές – η τελική ανέρχεται στα 180 km/h, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,1’’. Επίσης, με κατάλληλη οδηγική στρατηγική επιτρέπει αυτονομία άνω των 450 χιλιομέτρων σύμφωνα με την οδηγία NEDC.

Toyota Corolla
Φουλ υβριδικό και με βαρύ όνομα
H Toyota λανσάρει και πάλι το όνομα Corolla, με το Auris να αποτελεί για την ιαπωνική φίρμα παρελθόν. Το πιο δημοφιλές μοντέλο της φίρμας βασίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα της εταιρείας και κλέβει τις εντυπώσεις με τη νέα εμφάνισή του και τις φουλ υβριδικές εκδόσεις. Στη βάση η Corolla θα προσφέρεται και με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρων που αποδίδει 116 ίππους. Στις υβριδικές επιλογές, η πρώτη έκδοση έχει 1.800άρη κινητήρα απόδοσης 122 ίππων και η πιο ισχυρή τον δίλιτρο των 180 ίππων. Ο πρώτος συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα που συνεισφέρει 72 ίππους, ενώ πιο ισχυρός σε ισχύ είναι ο δεύτερος με τη συνδρομή ενός ηλεκτροκινητήρα νικελίου-υδριδίου. Οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως το νέο τους δημιούργημα είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στην κατηγορία των υβριδικών συμβατικής τεχνολογίας.

Seat Arona
Και σε έκδοση με φυσικό αέριο
Το μικρό SUV, το Arona, θα προσφέρεται από τις αρχές του 2019 και σε έκδοση διπλού καυσίμου. Κάτω από το καπό δεσπόζει ο τρικύλινδρος 1.0 TSI που για την περίσταση αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής. Κινείται με φυσικό αέριο, με την αυτονομία του να αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα. Οταν το φυσικό αέριο τελειώσει, τότε αυτόματα γίνεται εναλλαγή σε βενζίνης, έχοντας επιπλέον 160 χλμ. Κάτω από τα πίσω καθίσματα υπάρχουν τρεις δεξαμενές που χωρούν 14,3 κιλά CNG, καθώς και το όλο σύστημα ελέγχου πίεσης. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 282 λίτρα.
Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με τα 0-100 χλμ. να επιτυγχάνονται σε 12,8 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει τα 172 χλμ./ώρα.

DS 7 Crossback
Η εκλεπτυσμένη πρόταση στα SUV
Mε premium χαρακτηριστικά το νέο DS 7 Crossback λανσάρει καινοτόμες λύσεις, με πολυτελή χαρακτηριστικά και πλούσιες εκδόσεις σε συστήματα ψυχαγωγίας. Το νέο μοντέλο με μήκος 4,57 μέτρα διαθέτει μια ευρύχωρη καμπίνα. Ξεχωρίζουν οι δυνατότητες εξατομίκευσης για τον πελάτη, προσφέρεται σε εννέα διαθέσιμα εξωτερικά χρώματα, ενώ οι ζάντες διαστάσεως από 17 έως και 20 ίντσες ενισχύουν την εκλεπτυσμένη εμφάνισή του. Προσφέρεται με τέσσερα μοτέρ, δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου, ενώ στο μέλλον θα δούμε και υβριδικό. Στη βάση ο κινητήρας βενζίνης 1.2 PureTech με ισχύ 130 ίππους, με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ αμέσως επόμενη επιλογή – σε βενζίνη – ο 1.6 ΤΗΡ με 180 ίππους, καθώς και με 225 ίππους με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Η ντίζελ παλέτα βασίζεται στον 1.5 BlueHDI με 130 ίππους και δίλιτρο BlueHDI με 180 ίππους. Το νέο μοντέλο ήδη κυκλοφορεί στη χώρα μας.

BMW i3
Με όπλο την αυτονομία
Ο πρωτεργάτης της ηλεκτρικής «οικογένειας», το i3, με ένα από τα μεγαλύτερα μερίδια σε πωλήσεις στην αγορά αποκτά ισχυρότερη έκδοση, χάρη στη νέα γενιά μπαταριών υψηλής τάσης με 120 Ah. Η νέα μπαταρία τοποθετείται στο «απλό» i3 , καθώς και στο i3s. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν πλέον αυτονομία 360 χιλιόμετρων. Σε σχέση με τις σημερινές εκδόσεις, η αύξηση της αυτονομίας αγγίζει το 30%. Σε ισχύ, η BMW i3 αποδίδει 170 ίππους, ενώ σε επιδόσεις μπορεί να πιάσει τα 0-100 χλμ./ ώρα σε 7,3’’. Η πιο ισχυρή έκδοση, η i3s αποδίδει 184 ίππους και χαρίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9’’. Η μέση κατανάλωση του i3 είναι στα 13,1 kWh/100 χλμ. ενώ αυτή του i3s είναι στα 14,6 kWh/100 χλμ.

Kia e-Nero
Μπαίνει στην πρίζα
Με μπαράζ νέων μοντέλων η κορεατική φίρμα αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της και στην κατηγορία του μέλλοντος, την ηλεκτροκίνηση, με βασικό – προς το παρόν – εκπρόσωπο το νέο Kia e-Nero. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 395 Nm ροπής. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,8 δλ. Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι η αυτονομία του, που σύμφωνα με την Kia με μία φόρτιση στην μπαταρία των 64 kWh (διατίθεται και με μικρότερη 39,2 kWh) εξασφαλίζει 485 χιλιόμετρα απρόσκοπτης κίνησης σε μεικτές συνθήκες. Aκόμη μεγαλύτερη είναι η αυτονομία σε αστική χρήση, μιας και με την ανάκτηση της ενέργειας, λόγω των συχνών επιβραδύνσεων, η αυτονομία αγγίζει τα 615 χιλιόμετρα. Το ηλεκτρικό e-Nero αναμένεται στην ελληνική αγορά το 2019.

DS 3 Crossback Ε-Τense
Το μέλλον των Γάλλων
Πρόκειται για μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή. Το DS 3 Crossback Ε-Τense θα λανσαριστεί και στη χώρα μας στα μέσα του 2019. Το νέο μοντέλο, εκτός από τον εκλεπτυσμένο σχεδιαστικό του χαρακτήρα του, κινείται από έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 136 ίππων. Το συγκεκριμένο μοτέρ λαμβάνει την ισχύ του από μια μπαταρίας ιόντων λιθίου με ισχύ 50 kW, που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου. Η αυτονομία του DS 3 Crossback θα φτάνει τα 300 χλμ. Η γαλλική φίρμα αναφέρει ότι η φόρτιση των μπαταριών δεν ξεπερνά τις πέντε ώρες, μέσω ταχυφορτιστή 100 kW, ενώ για επιτάχυνση 0-100 χλμ. ώρα θα χρειάζεται 8,7 δευτερόλεπτα. Θα κυκλοφορήσει στα μέσα του 2019.

ΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ-ΕΠΑΛ

Στάλθηκε σήμερα από τη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, εγκύκλιος υλοποίησης του Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας για την περίοδο 2017-2018.

 Στην εγκύκλιο αυτή γίνεται αναφορά  και στην ολοκλήρωση της α΄ φάσης μαθητείας που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2017 και θα λήξει τον προσεχή Νοέμβριο.

Αναφορά επίσης γίνεται στην υλοποίηση του νέου θεσμού των Ομάδων Υποστήριξης Μαθητείας που θα λειτουργούν στα ΚΠΑ του ΟΑΕΔ, με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ που έχουν διατεθεί για το σκοπό αυτό.

Την παραπάνω εγκύκλιο συνοδεύει ένα  ενδεικτικό Χρονοδιάγραμμα Ενεργειώνυλοποίησης του Μεταλυκειακού έτους-Τάξης Μαθητείας μέχρι και την έναρξη των Τάξεων Μαθητείας, σχέδιο Πρόσκλησης Υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στο Μεταλυκειακό έτος-Τάξη Μαθητείας, καθώς  η 2η έκδοση του Οδηγού Εργοδότη της μαθητείας ΥΠΠΕΘ.

Υπενθυμίζουμε ότι από τον Οκτώβριο του 2017 θα δημιουργηθούν τμήματα μαθητείας – με βάση τις διαθέσιμες θέσεις μαθητείας – στις παρακάτω εννέα (9) νέες ειδικότητες:

Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών – Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων – Γραφικών Τεχνών – Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων Εγκαταστάσεων, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών – Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού – Βοηθός Ιατρικών  & Βιολογικών Εργαστηρίων – Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων – Βοηθός Φυσικοθεραπευτή – Αισθητικής Τέχνης

 Υπενθυμίζουμε τέλος ότι κατά την πρώτη φάση υλοποίησης του προγράμματος λειτουργούν ήδη σε ΕΠΑ.Λ. από τις 10-3-2017 τμήματα μαθητείας στις παρακάτω επτά (7) ειδικότητες: Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών – Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων – Τεχνικός Οχημάτων – Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής -Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής – Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής και Βοηθός Νοσηλευτή. Στις ειδικότητες αυτές θα ξεκινήσουν νέα τμήματα είτε από τον Οκτώβριο του 2017, στις περιοχές εκείνες που δεν λειτουργούν στην Α΄ φάση αντίστοιχα τμήματα, είτε από την 1/12/2017, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των εργαστηριακών μαθημάτων των ήδη λειτουργούντων τμημάτων.

Η παραγωγή του αυτοκινήτου


Αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης παράχθηκαν για πρώτη φορά στην Γερμανία από τον Καρλ Μπεντς (Κarl Benz) το 1885 – 1886και τον Γκότλιμπ Νταίμλερ (Gotlieb Daimler) ανάμεσα στο 1886 και το 1889. Ο Μπεντς ξεκίνησε να δουλεύει πάνω στα σχέδια ενός νέου κινητήρα το 1878.

Στην αρχή επικεντρώθηκε στην κατασκευή ενός αξιόπιστου δίχρονου βενζινοκινητήρα, βασισμένος στα σχέδια του τετράχρονου κινητήρα του Όττο. Τα σχέδια του Όττο απορρίφθηκαν, ενώ ο Μπεντς είχε έτοιμο τον κινητήρα του την Πρωτοχρονιά και πήρε άδεια ευρεσιτεχνίας το 1879. Ο Μπεντς κατασκεύασε τα πρώτα τρίκυκλα αυτοκίνητα το 1885 και πήρε άδεια ευρεσιτεχνίας από την πόλη του Μάνχαϊμ τον Ιανουάριο του 1886. Αυτό ήταν το πρώτο όχημα εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο και κατασκευασμένο ως αυτοκίνητο και όχι ως μετατροπή μιας άμαξας ή ενός κάρου.

Μεταξύ άλλων, ο Μπεντς εφηύρε ένα σύστημα ρύθμισης της ταχύτητας γνωστό ως επιταχυντή, που περιλαμβάνει:

Συνεχίζεται…….