Αρχ.Σελ. Σελ.1  Σελ.2 Σελ.3 Σελ.4 Σελ.5 Σελ.6 Σελ.7 Σελ.8 Σελ.9 Σελ.10 Link    

                                

 

                                  

               Μαργαριτάρια

 

        Όταν  δίδασκα  την  μεταβατική  ιδιότητα  και  την  παραλλαγή  της  α=β,  α=γ,  τότε  β=γ  είπα  ότι  αυτή  την  ιδιότητα  την   

        γνώριζαν  οι  αρχαίοι  Έλληνες  και  την  έλεγαν  " Τά  τω  αυτώ  ίσα  και  αλλήλοις  εστίν  ίσα.

        Σε  κάποιο  μαθητή  έκανε  εντύπωση  η  έκφραση   και   αρκετές  φορές   που  με  έβλεπε   μου  έλεγε   κύριε,  

      " Τά  τω  αυτώ  ίσα  και  αλλήλοις  εστίν  ίσα. " 

       Ένα  πρωί  όταν  μπήκα  στην  τάξη  ο  γνωστός  μαθητής  ξανά   το  τροπάρι  του,  τότε  πετάγεται  μια  μαθήτρια  και  ρωτάει, 

       κύριε  ποιος  το  είπε  αυτό;  και  ο  μαθητής  απαντάει  αμέσως,  κύριε... "Ο  Αχιλλέας  στον  Τρωικό  πόλεμο."

                    

                            

 

  • Στη  Θεσσαλονίκη  υπάρχει  ένα  πράγμα  που  λέγεται  Ελεύθερη  ζώνη.  Εκεί  υπάρχουν  διάφορες  φυλές  ανθρώπων  που  έχουν  διάφορα   πράγματα.  Υπάρχει  και  ο  άσπρος  Πύργος  που  έχει  πολλά  πατώματα.

  • Τα  όρη  της  Κρήτης  είναι  ο  Αφέντης,  τα  όρη  Ίχνη  και  αυτά  υψώνονται  στη  μέση.

  • Η  Οριστιάδα  χτίστηκε   κοντά  στον  ποταμό  Νέβρο.

  • Οι  λίμνες  της  Ρωσίας  είναι  η  λίμνη  της  Βεγγάλης  που  είναι  τόσο  μεγάλη  και  την  λένε  θάλασσα  της  Βεγγάλης.  Aλλες  λίμνες  είναι  η  Καραβαϊκή.

  • Στις  εύφορες  πεδιάδες,  καλλιεργείται  πολύ  η  γεωργία.

  • Στην  Αλγερία  η  κτηνοτροφία  γίνεται  κατά  νομάδας.  Επειδή  το  έδαφος  είναι  ορεινό  και  δεν  καλλιεργείται  φυτεύουν  φοίνικες  για  τα  κοπάδια  τους.

  • Η  Βουλγαρία  βρίσκεται  στο  δυτικοανατολικό  μέρος  της  Ευρώπης. 

  • Η  Βουλγαρία  έχει  ποταμούς,  βουνά,  πεδιάδες  κ.α.  Η  μορφή  του  εδάφους  της  είναι   πολύ   ωραία.

  • Ο  Αμαζόνιος  είναι  μεγάλος  ποταμός  και  ωφελεί  πολύ  την  Ελλάδα,  ο  μισός  χύνεται  στο  Αιγαίο  και  ο  άλλος  μισός  στο  Ιόνιο  πέλαγος.

 

 

 

  • Η  Κως  έχει  πολλά  αξιοθέατα  ερείπια.  Στην  Κω  είναι  φυτεμένος  ο  πλάτανος  της  Ιατρικής.

  • Στην  Κω  παλιά    υπήρχε  η  Σχολή  του  Ιπποκράτη,  εκεί  ο  Ιπποκράτης  έμαθε  τα  περισσότερα  γράμματά  του  και  φύτεψε  κι΄ ένα  πλάτανο.

  • Στην  Κω  γεννήθηκε  ο  πατέρας  της  Ιατρικής  Πολυκράτης,  ακόμη  εκεί  είναι  και  ο  πλάτανος  του  Πολυκράτη.

  • Στην  Κω  είναι  το  Ασκληπιό  του   Δημοκρίτου  και  ήταν  και  ο  πλάτανος  του  μεγάλου   ιατρού  Δημόκριτου.

  • Στη  νήσο  Κω  είναι  και  ιατρεία   όπως  το  ιατρείο  του  Ασκληπιού.  Είναι  η  πατρίδα  του  Ιπποκράτη  που  κάθεται  εκεί.  Έχει  και  πανεπιστήμιο  όπου  εκεί  πήγαινε  ο  Ιπποκράτης  σχολείο.

  • Στην  Κω  σήμερα  υπάρχει  μία  σχολή  ιατρών,  η  οποία  ονομάσθηκε  « Ιπποκρατική »

  • Η  Κως  είναι  η  πατρίδα  του  Ιερομάρτυρα  πατέρα ,  εκεί  υπάρχει  ένας  μεγάλος  πλάτανος  και  λένε  πως  τον  φύτεψε  ο  πατέρας  του  και  τον  ονόμασε  « πλάτανο  του  Ιερομάρτυρα  πατέρα »

  • Στην   Κω  υπάρχει  και  πλάτανος  του  Αριστοφάνη  και  του  πατέρα  του.

  • Από  ποια  μέλη  αποτελείται  η  οικογένεια  του  Οδυσσέα Την  Αθηνά,  τον  Οδυσσέα,  την  Πηνελόπη,  τον  Αρχιλέα.

  • Πως  νοιώθει  η  Πηνελόπη  όταν  βλέπει  τους  μνηστήρες  να  διασκεδάζουν  στο  σπίτι  της ;  H  Πηνελόπη  νοιώθει  μέσα  της.  Φορούσε  ένα  πελώριο  φουστάνι,  στο  μαλλί  της  είχε  ένα  μπλε  τούλι.  Είχε  ένα  προέστημα.

  • Μοριάς είναι ο γιος του Κολοκοτρώνη, αφού αυτός ήταν ο γέρος του Μοριά

  • Τρεις όμοιοι-ίσοι κύκλοι εφαπτόμενοι εξωτερικά σχηματίζουν...ΤΡΙΚΥΚΛΟ!!!!!

  • Ποιος αναδιοργάνωσε το Πανεπιστήμιο της ΚωνσταντινούποληςΤο Πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης το αναδιοργάνωσε ο Συφιλίδας και εκεί δίδασκαν οι ΠορφυροΓιάνης, ο Ψολός και ο Φώτιος.

  • Τι γνωρίζετε για την πόλη κράτος.

    Η ζωή των ανδρών στην αρχαία Αθήνα ήταν κακή, εκεί πεινούσαν και δεν είχαν ούτε παπούτσια να βάλουνε. Στην Σπάρτη είχαν βασιλιά γι' αυτό είχαν φαί. Επειδή είχαν φαγιά και ρούχα οι πολύ φτωχοί κάνανε παζάρια Όταν πεινούσαν στην Σπάρτη κάνανε και κανένα πόλεμο και νικούσαν.  

  • Φαναριώτες: 1. Ήταν αυτοί που δούλευαν στα φανάρια. 2. Ήταν αυτοί που γύριζαν στο δρόμο με τα φανάρια. 3.Ήταν αυτοί που κράταγαν τα φανάρια ή τα ξύλα με την φωτιά στους πολέμους.

  • Παιδομάζωμα είναι όταν μαζεύονται πολλά παιδιά για να τα πούνε.

  • Κοράνι είναι κάτι σαν κοράλλι δηλαδή κογχύλι.

  • Οι ιεραπόστολοι ήταν καλοί, κρατούσαν τους Σλάβους γερά και δεν τους άφηναν να φύγουν, μόνο ένας τους έφυγε και δεν μπόρεσαν να τον πιάσουν, και από τότε τον αναζητούν και δεν ξέρουν που είναι.

  • Τι είναι παραθρησκεία ; Η παραθρησκεία είναι ότι ένας άνθρωπος πιστεύει πάρα πολύ στην
    θρησκεία και γι αυτό το λένε παραθρησκεία επειδή πιστεύει πάρα πολύ.

  • Πότε δε συγκρούονται πίστη και γνώση ; Πίστη και γνώση δεν συγκρούονται όταν δεν γνωρίζει γιατί πιστεύει
     κάποιος σε κάτι.

  • Από την Νεοελληνική Ιστορία των πανελληνίων του 2005

          Φεντερασιόν ήταν κάτι ανάλογο με την Γιουροβίζιον που γινόταν σε πανελλήνιο επίπεδο και έπαιρναν μέρος μόνο γυναίκες.

          ΔΟΕ ονομαζόταν ένας κρατικός φορέας ο οποίος κατεδίωκε τους φτωχούς και τους μικρομεσαίους σε τυχόν φοροδιαφυγή.

          Τους πλούσιους δεν τους έλεγχαν διότι υπερίσχυε η δύναμη του χρήματος ως γνωστό.

         

          Τα κυριότερα σημεία της συμφωνίας της Άγκυρας στις 10 Ιουνίου 1930 ήταν το εικοστό, το πρώτο, το πέμπτο,

          το δωδέκατο και το τελευταίο.

 

          Εκλεκτικοί ονομάζονταν οι δημόσιοι υπάλληλοι που προορίζονταν να δουλέψουν για το Ελληνικό κράτος.

          Λέγονταν έτσι διότι εκλέγονταν αφού δοκιμάζονταν σε σκληρά τεστ αντοχής, ευγένειας, δίψας, συνοχής,

          εγκράτειας σε δωροδοκίες, διαξιφισμούς, συμψηφισμούς κλπ για να ανταποκριθούν στην θέση του δημοσίου υπαλλήλου.

 

          Αρκετά είναι τα μέσα που διέθετε στην επιτροπή αποκατάστασης προσφύγων η Ελληνική κυβέρνηση.

          Από που να αρχίσω και που να τελειώσω. Από το πρώτο που ήταν το κυρίαρχο μέσα σ' όλη την διαδικασία;

          Από το δεύτερο και το τελευταίο που έπαιξαν σπουδαίο ρόλο;

          Πάντως αξιοσημείωτο είναι το τέταρτό και το πέμπτο διότι αυτά είχαν την ουσία του αποτελέσματος και του ρόλου.

 

                          
                   
                  
 

                                          Η  ΣΥΛΛΟΓΗ  ΑΥΤΗ  ΕΙΝΑΙ  ΤΟΥ  ΚΑΘΗΓΗΤΗ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ  ΣΚΑΦΙΔΑ  ΖΑΧΑΡΙΑ

                                            ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ  ΘΑ  ΒΡΕΙΤΕ  ΣΤΗ  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ   http://users.att.sch.gr/zskafid