Γ΄ Τάξη

Documents

Order by : Name | Date | Hits | [ Ascendant ]

Καραγκιόζης : Το φως της σκιάς , παιδαγωγική προσέγγιση Πατλάκουτζα Μ. Καραγκιόζης : Το φως της σκιάς , παιδαγωγική προσέγγιση Πατλάκουτζα Μ.

hot!
Filesize: 2.14 MB
Downloads: 4431

Της Μάρθας Πατλάκουτζα

Σχέδιο Εργασίας (Project) που εφαρμόστηκε στην τρίτη τάξη (Γ΄1) του 3ου ?ημοτικού Σχολείου Περαίας στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης.

Τα Πάθη και η Ανάσταση του Χριστού - Παπαδημητρίου Π.-Αντωνίου Ε. Τα Πάθη και η Ανάσταση του Χριστού - Παπαδημητρίου Π.-Αντωνίου Ε.

hot!
Filesize: 46.5 kB
Downloads: 4323

Μια Διδακτική Προσέγγιση στο μάθημα των Θρησκευτικών
Εκπαιδευτικοί: Παπαδημητρίου Παναγιώτα-Αντωνίου Ελένη

Θέμα:Γιορτάζοντας το Πάσχα
Τάξη: Γ

«Η Ελιά» το ευλογημένο δέντρο - Ζαχοπούλου Μ. «Η Ελιά» το ευλογημένο δέντρο - Ζαχοπούλου Μ.

hot!
Filesize: 814.35 kB
Downloads: 3734

Της Μαλαματής Ζαχοπούλου

To συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο συνδέεται με τις γνωστικές περιοχές : της Μελέτης Περιβάλλοντος των Γ΄ και Δ΄τάξεων, τη διατροφή, την παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, την Ευέλικτη Ζώνη, την Αγωγή Υγείας και την Πληροφορική.

Σχέδιο εργασίας που αναπτύχθηκε στα πλαίσια του προγράμματος της Μείζονος Επιμόρφωσης

Κλασματικές μονάδες Κλασματικές μονάδες

hot!
Filesize: 155 kB
Downloads: 3220

Μαθηματικά Γ΄ τάξης Δημοτικού

Εισαγωγή στα απλά κλάσματα. 

Σχέδιο εργασίας που αναπτύχθηκε στα πλαίσια του προγράμματος της Μείζονος Επιμόρφωσης

Τα ζώα ? Ζώα της αυλής, του δάσους, της θάλασσας, της λίμνης και του ποταμού Τα ζώα ? Ζώα της αυλής, του δάσους, της θάλασσας, της λίμνης και του ποταμού

hot!
Filesize: 244.05 kB
Downloads: 2420

Της Τσόχα Ν.

Το σενάριο εντάσσεται στις γνωστικές περιοχές της Μελέτης Περιβάλλοντος, της Γλώσσας, Τ.Π.Ε, Αισθητική Αγωγή και Μουσική 

Οι μαθητές μαθαίνουν:

  • να αναγνωρίζουν και να ταξινομούν βασικά κατοικίδια ζώα, ζώα που ζουν στα δάση, στη θάλασσα και στο γλυκό νερό, κυρίως στις λίμνες και στα ποτάμια
  • να ταξινομούν ζώα με κριτήριο τον τρόπο αναπαραγωγής τους.
  • να γράφουν ορθογραφημένα το όνομα των ζώων που αναγνωρίζουν.