ΦΟΡΜΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Α) Γενικά στοιχεία
1.
Καθηγητής / Εισηγητής
2. Τόπος, Χρόνος, Αριθμός μαθητών πειραματικής διδασκαλίας
Σχολείο | Ημερομηνία | Διδακτική ώρα | Τάξη / Τμήμα | Αριθμός Μαθητών |
Β) Περιγραφή Μαθήματος
1.
Τίτλος
μαθήματος:
2.
Λογισμικό
– Χρησιμοποιούμενες Διευθύνσεις Internet:
3.
Ένταξη
μαθήματος στο αναλυτικό πρόγραμμα
·
Τάξη:
·
Γνωστικό αντικείμενο : Γαλλικά
·
Διδακτική Ενότητα: Διδακτική μέθοδος
· Επιδιωκόμενοι
διδακτικοί στόχοι: Οι
στόχοι αφορούν την …
·
Σκοπός : Στο
μάθημα αυτό επιδιώκεται
να …
· Διδακτική
προσέγγιση :
Διερευνητική μάθηση, Συνεργατική
μάθηση, Επικοινωνιακή μέθοδος κλπ.
· Αναμενόμενα
αποτελέσματα:
1.
Πρόκληση ενδιαφέροντος
2.
Θετικότερη αντιμετώπιση του μαθήματος
των Γαλλικών
3.
Δραστηριοποίηση του συνόλου των
μαθητών
4.
Εξοικείωση με την ομαδική εργασία και
την ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας
5.
Εξοικείωση με την χρήση του υπολογιστή
για διδακτικούς σκοπούς
6.
Εξοικείωση με την γλώσσα-στόχο
7.
Εμπλουτισμός του λεξιλογίου
8.
Χρήση γνωστικών κεκτημένων και σύνδεση
νέων δεδομένων με προϋπάρχουσες γνώσεις
9.
Γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη
εκμάθηση νέων δεδομένων
10.
Αυτό-αξιολόγηση των αποκτηθέντων γνώσεων
4.
Σύντομη Περιγραφή:
5.
Δομή
μαθήματος :
· Αναλυτική
περιγραφή επιμέρους βημάτων διδασκαλίας
(π.χ. Δημιουργία μικρών ομάδων, σύνδεση
με Internet
και μετάβαση στην συγκεκριμένη σελίδα,
επιλογή τομέα για επίσκεψη, κ.λ.π.)
·
Δραστηριότητες
μαθητών
·
Αξιολόγηση
μαθητών
·
Συνδυασμός
με άλλα μέσα διδασκαλίας ;
1.
Προέκυψαν
προβλήματα κατά την πραγματοποίηση της
πειραματικής διδασκαλίας;
2.
Ποιες
ήταν οι εντυπώσεις των μαθητών;
3.
Θα
χαρακτηρίζατε την πειραματική διδασκαλία
επιτυχή;
4.
Γενικά
σχόλια και προβληματισμοί
Βοηθητικές λεπτομέρειες : «Σύλληψη» του εκπαιδευτικού σεναρίου |
Οργάνωση – Σχεδιασμός – Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού |
Εφαρμόζεται το σενάριο; |
Διαφοροποίηση ρόλων καθηγητή / μαθητή |
Μία τέτοια διδασκαλία χαρακτηρίζεται από :
|