ΑΡΧΙΚΗ
Αρχική arrow Μαθήματα arrow Εφαρμογές Πληροφορικής  (ΓΕ.Λ.)
e-mail     Βιβλίο Επισκεπτών

Αρχική Σελίδα
Μαθήματα
Νομοθεσία - Χρήσιμα έντυπα
Προγράμματα Σπουδών, Οδηγίες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Νέα
Downloads
Επικοινωνία
 

Βιβλίο Επισκεπτών
Βιβλίο Επισκεπτών

 


Εικονικό Εργαστήριο με Μικροεφαρμογές Java

 


#Πληροφορική @Εκπαίδευση

 


blogάκι

 


Η Αράχωβα στον Παγκόσμιο Ιστό

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΓΕ.Λ.)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7. Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα.
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών App Inventor

bullet Άσκηση 1
bullet Άσκηση 2
bullet Άσκηση 3

Το υλικό για την εφαρμογή του βιβλίου:

το γαύγισμα

sleepydog.png

angrydog.png

bark.mp3

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11. Εισαγωγή στην HTML
bullet Άσκηση 1
bullet Άσκηση 2
bullet Άσκηση 3
bullet Άσκηση 4
bullet Άσκηση 5
bullet Άσκηση 6
bullet Άσκηση 7
bullet Άσκηση 8
bullet Άσκηση 9
bullet Άσκηση 10
bullet Άσκηση 11
bullet Άσκηση 12

 

 

 

 

 
 
 

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος από το Ψηφιακό σχολείο.

Εκπαιδευτικό εργαστήριο σε App Inventor από τον ΣΕΠ Χίου.

Εκπαιδευτικό υλικό για τον AppInventor

Εκπαιδευτικό υλικό από τον ιστότοπο w3schools

Το Ελληνικό Γραφείο του W3C

Αθανάσιος Κουτσονικόλας