Athens University
Title
Line
Κεντρική
Προσωπικά στοιχεία
Εργασίες-Mαθήματα
Αγαπημένα
Ενασχόληση με τις ΤΠΕ

Ενδιαφέροντα

Φωτογραφίες

 

α. Σπουδές

Από Οκτώβριο 2007 : Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορική στην Εκπαίδευση του ΠΤΔΕ Αθηνών.

β. Διδακτική εμπειρία

Από Μάρτιο 2009: Υπεύθυνος διδάσκων των εργαστηριακών ασκήσεων  του μαθήματος του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του ΠΤΔΕ Αθήνας "Πληροφορική στην Εκπαίδευση"

Οκτώβριος 2008- Φεβρουάριος  2009: Υπεύθυνος διδάσκων των εργαστηριακών ασκήσεων των  πρωτοετών μεταπτυχιακών φοιτητών του ΠΤΔΕ Αθηνών στο πλαίσιο του  μαθήματος Εφαρμογές των Η/Υ στην Εκπαίδευση. (26 ώρες).

Φεβρουάριος - Ιούνιος 2008: Υπεύθυνος διδάσκων των εργαστηριακών ασκήσεων  του μαθήματος του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του ΠΤΔΕ Αθήνας "Πληροφορική στην Εκπαίδευση" (40 ώρες).

γ. Εθελοντική εργασία

Αύγουστος 2004: Εθελοντής στον Τομέα Τεχνολογίας (θέση help desk associate- βοηθός γραφείου εξυπηρέτησης) υπό την εποπτεία του προσωπικού της Atos Origin, Ολυμπιακοί Αγώνες  Αθήνας.

δ. Κατάρτιση

Oκτώβριος - Δεκέμβριος 2009: Χρήση Η/Υ και Διαχείριση Αρχείων με Ubuntu Linux, Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Δεκέμβριος 2008: Κατασκευή Εκπαιδευτικού Λογισμικού (35 ώρες),  Ινστιτούτο Επιμόρφωσης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης.

Νοέμβριος 2008: Βέλτιστη Aξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία (50 ώρες), Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Ιούνιος - Ιούλιος 2008: Χρήση Τεχνικών και Εργαλείων Ανοικτού Λογισμικού για την Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Εφαρμογών (76 ώρες) έργο ΔΙΕΠΤΕΛΟ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Μάιος-Ιούνιος 2008:  Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία (Π2) (96 ώρες) ΥΠΕΠΘ.

Απρίλιος 2008: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Νέες Τεχνολογίες (50 ώρες), Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο .

Μάρτιος-Απρίλιος 2008: Εισαγωγή στις Εφαρμογές των Νέων Τεχνολογιών στην Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Εργαλείων  (75 ώρες), Κοινωνικό Πολύκεντρο  ΑΔΕΔΥ.

Σεπτέμβριος 2007: Comp@ctive III (εργαλεία περιβάλλοντος web 2.0).

Πρόγραμμα ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης Comenius (40 ώρες,) Centre de Professorat de Palma, Ισπανία .

Οκτώβριος 2005- Μάιος 2006:      Τα Μήλα των Εσπερίδων (Τεχνολογική και παιδαγωγική κατάρτιση για την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην  Εκπαίδευση: Multimedia Builder, MS Access, The Geometer's Sketchpad, MS FrontPage, Macromedia Flash 8) (180 ώρες) ΠΤΔΕ Αθηνών.

Δεκέμβριος 2004 – Ιούνιος 2005 Παιδαγωγική Αξιοποίηση των ΤΠΕ- European Pedagogical ICT License. (ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, ενδοσχολική συνεργατική μάθηση).

Νοέμβριος 1999 - Ιανουάριος 2000: Δίκτυα Η/Υ, Internet, Access (21 ώρες), Σχολή Πληροφορικής  Δήμου Αμαρουσίου.

Ιούνιος 1999: Word, Excel, Powerpoint, Internet (web & e-mail) (30 ώρες), Εργαστήριο Ελεύθερων Σπουδών Hi-Net.

Ιανουάριος-Μάρτιος 1999: Εισαγωγή στην Πληροφορική, Δομή Υπολογιστού, λειτουργικό σύστημα windows, word, excel (36 ώρες), Σχολή Πληροφορικής  Δήμου Αμαρουσίου.

δ. Πιστοποιήσεις

Νοέμβριος 2008. Πιστοποίηση Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στη βέλτιστη αξιοποίηση των ΤΠΕ και των εκπαιδευτικών λογισμικών.

Νοέμβριος 2008.  Πιστοποίηση ΥΠΕΠΘ στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία (Π2)

Ιούνιος 2005. European Pedagogical ICT License

Φεβρουάριος 2005. Πιστοποίηση ΥΠΕΠΘ στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (Π1)

ε. Συμμετοχή σε επιστημονικές ενώσεις, ομάδες

Mέλος των Ενώσεων e-Δίκτυο- ΤΠΕ, ΕΤΠΕ, Mιχάλης Δερτούζος

Μέλος των ομάδων εκπαιδευτικών εφαρμογών και σεναρίου και δοκιμής έλεγχου και αξιολόγησης λογισμικού του ιστότοπου ΕΛ/ΛΑΚ

Eγγεγραμμένος στο Μητρώο Αξιολογητών Εκπαιδευτικού Λογισμικού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

στ. Συμμετοχή σε συνέδρια σχετικά με τις ΤΠΕ

1.Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του 2ου, 4ου, 5ου και 6ου συνεδρίου της ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ

2.1o Eκπαιδευτικό Συνέδριο Ένταξη και χρήστη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Βόλος 2009: Εισηγήσεις:

-Διδακτική προσέγγιση της διδασκαλίας της γλώσσας με την αξιοποίηση των ΤΠΕ. Σενάριο διδασκαλίας: Μαθαίνω γράμματα και σχήματα.
- ΤΠΕ και εκπαίδευση από απόσταση: Το θεωρητικό πλαίσιο.

3. 5o Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Eισήγηση: Σχέδιο τηλεδιασκέψεων με έμφαση στον κριτικό αναστοχασμό και τη διαθεματική προσέγγιση της διαφήμισης και των Μ.Μ.Ε.

Σχέδιο τηλεδιασκέψεων με έμφαση στον κριτικό αναστοχασμό και τη διαθεματική προσέγγιση της διαφήμισης και
των Μ.Μ.Ε.

ζ. Σχολικές δραστηριότητες

 Σχολικά έτη 1999-00 και 2000-01 Συμμετοχή των μαθητών των τάξεών μου στην Παιδική Πινακοθήκη ( πειραματικό πρόγραμμα εφαρμογής των Τ.Π.Ε στο Δημοτικό Σχολείο).
 Η παραπάνω δραστηριότητα έχει βραβευθεί για την αξιοποίηση Πολυμέσων
Internet στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στο 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πολυμέσων και Ιnternet (2000) και στο 1ο Φεστιβάλ Βραβείων Πολυμέσων Μοbius (2001).

η. Εργασίες

 

 

 

 

 

 

Κεντρική | Προσωπικά στοιχεία | Ενασχόληση με τις Τ.Π.Ε  | Αγαπημένα | Συλλογή φωτογραφιών | Εργασίες

 

Τελευταία ενημέρωση της τοποθεσίας 31/12/09