Προαγωγή-Παραπομπή μαθητών Α και Β Λυκείου Δες και ΕΔΩ ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 149 , 15 Ιουλίου 2014 Άρθρο 11 Α ΤΑΞΗ «Απαραίτητη προϋπόθεση, για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί: α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) και β) Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας σε καθένα από τα μαθήματα
Β ΤΑΞΗ 3. Το πέμπτο και έκτο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 3 του ν. 4186/2013 αντικαθίστανται, αντιστοίχως, ως εξής: α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) και β) Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας σε καθένα από τα μαθήματα
α) Κατά το πρώτο έτος της φοίτησής τους σε Ελληνικό Γενικό Λύκειο εφαρμόζονται οι διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 32 του παρόντος προεδρικού διατάγματος, με παράλληλη μείωση του προβλεπόμενου Γενικού βαθμού προαγωγής και του βαθμού ετήσιας επίδοσης σε καθένα από τα μαθήματα κατά δύο (2) μονάδες. β) Κατά το δεύτερο έτος της φοίτησής τους σε Ελληνικό Γενικό Λύκειο εφαρμόζονται οι διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 32 του παρόντος προεδρικού διατάγματος, με παράλληλη μείωση του προβλεπόμενου Γενικού βαθμού προαγωγής και του βαθμού ετήσιας επίδοσης σε καθένα από τα μαθήματα κατά μία (1) μονάδα. |
(Αθήνα 25/11/2014)
«Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης μαθηματικών
Άλγεβρα, Γεωμετρία και
Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στην Άλγεβρα, τη Γεωμετρία και στα Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Β΄ τάξης του Ημερησίου και της Γ΄ τάξης του Εσπερινού Γενικού Λυκείου γίνονται ως εξής:
1. Στους μαθητές δίνονται τέσσερα (4) θέματα από την εξεταστέα ύλη, με τα οποία ελέγχεται η γνώση εννοιών και ορολογίας, η δυνατότητα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων, η ικανότητα εκτέλεσης γνωστών αλγορίθμων, η ικανότητα του μαθητή να αναλύει, να συνθέτει και να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό, καθώς και η ικανότητα επιλογής και εφαρμογής κατάλληλης μεθόδου.
2. Τα τέσσερα θέματα που δίνονται στους μαθητές διαρθρώνονται ως εξής: α. Το πρώτο θέμα αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος περιέχει πέντε (05) ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου (πολλαπλής επιλογής, Σωστού - Λάθους, αντιστοίχισης) με τις οποίες ελέγχεται η γνώση και η κατανόηση των βασικών εννοιών και των σπουδαιότερων συμπερασμάτων της θεωρίας σε όσο το δυνατόν ευρύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης. Στο δεύτερο μέρος ζητείται η απόδειξη μίας απλής πρότασης (ιδιότητας, λήμματος, θεωρήματος ή πορίσματος), που είναι αποδεδειγμένη στο σχολικό εγχειρίδιο. β. Το δεύτερο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που είναι εφαρμογή ορισμών, αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων). γ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον μαθητή ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών. δ. Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον μαθητή ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής του.
Το δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα μπορούν να αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα που διευκολύνουν τον μαθητή στη λύση.
3. Η βαθμολογία κατανέμεται ανά εικοσιπέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα. Ειδικότερα, στο πρώτο θέμα το πρώτο μέρος βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες, ενώ το δεύτερο μέρος βαθμολογείται με δεκαπέντε (15) μονάδες. Στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα η κατανομή της βαθμολογίας στα επιμέρους ερωτήματα μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας τους και καθορίζεται στη διατύπωση των θεμάτων.
4. Το δεύτερο και το τέταρτο θέμα λαμβάνονται με κλήρωση από την τράπεζα θεμάτων, ενώ το πρώτο και το τρίτο θέμα επιλέγονται από τους διδάσκοντες (ή τον διδάσκοντα) το μάθημα καθηγητές. Σχολικό έτος 2014-2015
Διδακτέα και εξεταστέα ύλη Μαθηματικών:
Για την Α Λυκείου Άλγεβρα ΕΔΩ Γεωμετρία ΕΔΩ Για την Β Λυκείου Αλγεβρα-Γεωμετρία-Μαθηματικά Θετικής ΕΔΩ Για την Γ Λυκείου Για όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ΕΔΩ Οδηγίες για την διδασκαλία Μαθηματικών Α Λυκείου: Αλγεβρα ΕΔΩ Γεωμετρία ΕΔΩ Α Αλγεβρα - Α Γεωμετρία από τον κ. Δημήτριο Σπαθάρα Β Λυκείου: Άλγεβρα-Γεωμετρία-Μαθηματικά Θετικής ΕΔΩ Σχολικό έτος 2014-2015
Διδακτέα και εξεταστέα ύλη Μαθηματικών:
Για την Α Λυκείου Άλγεβρα ΕΔΩ Γεωμετρία ΕΔΩ Για την Β Λυκείου Αλγεβρα-Γεωμετρία-Μαθηματικά Θετικής ΕΔΩ Για την Γ Λυκείου Για όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ΕΔΩ Οδηγίες για την διδασκαλία Μαθηματικών Α Λυκείου: Αλγεβρα ΕΔΩ Γεωμετρία ΕΔΩ Α Αλγεβρα - Α Γεωμετρία από τον κ. Δημήτριο Σπαθάρα Β Λυκείου: Άλγεβρα-Γεωμετρία-Μαθηματικά Θετικής ΕΔΩ Σχολικό έτος 2014-2015
Διδακτέα και εξεταστέα ύλη Μαθηματικών:
Για την Α Λυκείου Άλγεβρα ΕΔΩ Γεωμετρία ΕΔΩ Για την Β Λυκείου Αλγεβρα-Γεωμετρία-Μαθηματικά Θετικής ΕΔΩ Για την Γ Λυκείου Για όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ΕΔΩ Οδηγίες για την διδασκαλία Μαθηματικών Α Λυκείου: Αλγεβρα ΕΔΩ Γεωμετρία ΕΔΩ Α Αλγεβρα - Α Γεωμετρία από τον κ. Δημήτριο Σπαθάρα Β Λυκείου: Άλγεβρα-Γεωμετρία-Μαθηματικά Θετικής ΕΔΩ |