PACE

Personalized Augmented Cultural Experience
Το πρόγραμμα PACE ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2017 ως ερευνητικό έργο στα πλαίσια εκπόνησης διπλωματικής διατριβής που αφορά το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών με τίτλο "Σχεδιασμός Ψηφιακών Πολιτιστικών Προϊόντων" του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Στόχος του είναι η παροχή αναβαθμισμένης, προσωποποιημένης και εκπαιδευτικής πολιτιστικής εμπειρίας σε επισκέπτες πινακοθηκών και μουσείων με τη χρήση των τεχνολογιών AR (Augmented Reality) και VR (Virtual Reality).
Η πορεία του έργου

Αύγουστος 2017
Ερευνητικό έργο - Σχεδιασμός
Σεπτέμβριος 2017
Έρευνα - 3D Modelling
Οκτώβριος 2017
Έρευνα - Animation και Ήχοι
Νοέμβριος 2017
Σχεδιασμός Βάσης Δεδομένων - Server Side Programming
Δεκέμβριος 2017
Client Side Programming - Unity
Ιανουάριος 2018
Coding - Debugging - Testing
Φεβρουάριος 2018
WebSite Design - Αξιολόγηση έργου - Έλεγχοι
Εμπλεκόμενοι στο έργο

Σχεδιασμός
Γεώργιος Τριχόπουλος
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Σχεδιασμός Ψηφιακών Πολιτιστικών Προϊόντων" - Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο χώρο της Πληροφορικής και της Μουσικής.

Επίβλεψη
Phd Γεώργιος Καρυδάκης
Λέκτορας Καθηγητής - Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας.

Επίγνωση Πλαισίου
BSc Κωνσταντίνος Μιχαλάκης
Υποψήφιος Διδάκτορας - Ερευνητής στο χώρο του Context Awareness

AR / VR
BSc Ιωάννης Αλιπραντής
Υποψήφιος Διδάκτορας - Ερευνητής στο χώρο των τεχνολογιών AR / VR.

UX
BSc Μάρκος Κωνσταντάκης
Υποψήφιος Διδάκτορας - Ερευνητής στο χώρο του Cultural User Experience (CUX).
Παρουσιάσεις - Δημοσιεύσεις

3/18
Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας.
Copyright - Γιώργος Τριχόπουλος - 2017