Δ. ΣΧΟΛΕΙΟ (οργάνωση-σχολική ζωή)
I. Αθλητικές δραστηριότητες | |
Διευθυντής | |
Ορίζει το συνοδό
των ομαδικών αθλημάτων. Aν δεν
υπάρχει εκπαιδευτικός Φυσικής
Αγωγής και αν δε δέχεται
κανένας από το Σύλλογο
Διδασκόντων του σχολείου,
απευθύνεται στη Νομαρχιακή
Οργανωτική Επιτροπή (Ν.Ο.Ε.) ή
μπορεί να ορίσει ως συνοδό της
ομάδας ένα γονέα ή κηδεμόνα. Προκειμένου για αγώνες μαθητών Ειδικών Σχολείων ορίζει ένα συνοδό για τέσσερις (4) μαθητές ή μαθήτριες. |
|
Σύλλογος Διδασκόντων | |
Συνεργάζεται με το Διευθυντή του σχολείου και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την οργάνωση αθλητικών αγώνων στην περίπτωση που δεν υπηρετεί στο σχολείο εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγή. Ορίζουν την ημέρα που θα γίνουν οι αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, μέσα στο τελευταίο 10ήμερο πριν τη λήξη των μαθημάτων και αποφασίζει αν οι εκδηλώσεις αυτές γίνουν κατά ομάδες σχολείων. | |
Πηγές |
|
Διευθυντής: |
|
Σύλλογος Διδασκόντων: |
|
II. Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου | |
Διευθυντής | |
Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας συντάσσει αξιολογική έκθεση για τη σχολική μονάδα την οποία διευθύνει και για τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας (1). | |
Πηγές |
|
|
|
III. Βιβλία: Θεώρηση - Κλείσιμο | |
Διευθυντής | |
|
|
Πηγές |
|
|
|
IV. Εκτέλεση έργων επισκευής και συντήρησης σχολικών κτιρίων από τις σχολικές επιτροπές | |
Διευθυντής | |
|
|
Πηγές |
|
|
|
V. Εορτασμός επετείου Πολυτεχνείου | |
Σύλλογος Διδασκόντων | |
Έχει την ευθύνη για την οργάνωση των εορταστικών εκδηλώσεων του σχολείου. | |
Πηγές |
|
|
|
VI. Έπαρση σημαίας | |
Σύλλογος Διδασκόντων | |
Εκτός από τις πάγιες περιπτώσεις κατά τις οποίες γίνεται επίσημη έπαρση της σημαίας (πρώτη Δευτέρα κάθε μήνα – εθνικές επετείους – τοπικές εθνικές εορτές – διαταγή αρμόδιων αρχών), ο Σ.Δ. μπορεί να αποφασίζει την έπαρση καθώς και την υποστολή της σημαίας, όταν το κρίνει σκόπιμο. | |
Πηγές |
|
|
|
VII. Θεατρικές παραστάσεις | |
Σύλλογος Διδασκόντων | |
Η παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων γίνεται με απόφαση και ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων και αφορά μόνο τα έργα που έχουν τη σχετική έγκρισή της αρμόδιας επιτροπής του ΥΠΕΠΘ. | |
Πηγές |
|
|
|
VIII. Ίδρυση – λειτουργία Τάξεων Υποδοχής – Φροντιστηριακών τμημάτων | |
Διευθυντής | |
|
|
Σύλλογος Διδασκόντων | |
|
|
Πηγές |
|
Διευθυντής: |
|
Σύλλογος Διδασκόντων: |
|
IX. Κυλικεία σχολικά: Λειτουργία | |
Διευθυντής | |
Με την έναρξη του
νέου σχολικού έτους οι
Διευθυντές των σχολείων να
πάρουν όλα τα ενδεικνυόμενα
μέτρα για την άψογη από κάθε
άποψη λειτουργία των σχολικών
κυλικείων. Την ευθύνη για την τήρηση και πιστή εφαρμογή των κείμενων διατάξεων (2) (και ιδίως για τη λειτουργία της προβλεπόμενης επιτροπής ελέγχου) για τη λειτουργία των σχολικών κυλικείων έχουν οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων και οι Προϊστάμενοι των Διευθύνσεων και Γραφείων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Κατά το μήνα Μάρτιο του χρόνου που λήγει η ισχύουσα σύμβαση η σχολική επιτροπή προκηρύσσει πλειοδοτικό διαγωνισμό για την εκμετάλλευση του κυλικείου του σχολείου. Οι συμβάσεις ισχύουν για τρία χρόνια .Αρχίζουν την 1η Ιουλίου και λήγουν την 30η Ιουνίου του τρίτου έτους. Τα δικαιολογητικά συμμετοχής του κάθε ενδιαφερόμενου στον πλειοδοτικό διαγωνισμό υποβάλλονται στην αρμόδια επιτροπή μέσω του Διευθυντή του σχολείου και πρωτοκολλούνται στο πρωτόκολλο της Σχολικής Επιτροπής. Η επιτροπή διενέργειας του διαγωνισμού συγκροτείται από το Διευθυντή του σχολείου, από εκπρόσωπο του Δήμου και τον πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων. Με απόφαση της αρμόδιας Σχολικής Επιτροπής του σχολείου συγκροτείται Επιτροπή Ελέγχου της λειτουργίας του σχολικού κυλικείου, η οποία αποτελείται από: α) Το Διευθυντή του σχολείου ή το νόμιμο αναπληρωτή του. β) Ένα μέλος του Συλλόγου Γονέων-Κηδεμόνων με τον αναπληρωτή του. γ) Ένα μέλος της μαθητικής κοινότητας με τον αναπληρωτή του. δ) Έναν εκπαιδευτικό του σχολείου με τον αναπληρωτή του. Πρόεδρος της παραπάνω επιτροπής είναι ο Διευθυντής του σχολείου ή ο νόμιμος αναπληρωτής του. Στα σχολικά συγκροτήματα ή σε σχολεία όπου έχουμε ένα κυλικείο αλλά δύο ή περισσότερους Συλλόγους Διδασκόντων η επιτροπή ελέγχου λειτουργίας του σχολικού κυλικείου αποτελείται από: α) Ένα Διευθυντή σχολείου του συγκροτήματος ή των συστεγαζόμενων στο διδακτήριο σχολείων ως πρόεδρο της επιτροπής με τον αναπληρωτή του. β) Ένα μέλος του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων με τον αναπληρωτή του. γ) Ένα μέλος της Σχολικής Επιτροπής με τον αναπληρωτή του. δ) Ένα μέλος των μαθητικών κοινοτήτων με τον αναπληρωτή του. ε) Έναν εκπαιδευτικό με τον αναπληρωτή του. |
|
Πηγές |
|
|
|
X. Οργάνωση λειτουργία και υπαγωγή πειραματικών σχολείων | |
Διευθυντής | |
|
|
Σύλλογος Διδασκόντων | |
Αποτελεί όργανο διοίκησης του Πειραματικού Σχολείου. | |
Πηγές |
|
Διευθυντής: |
|
Σύλλογος Διδασκόντων: |
|
XI. Παιδαγωγικές συναντήσεις - έλεγχος προόδου | |
Διευθυντής | |
|
|
Σύλλογος Διδασκόντων | |
|
|
Πηγές |
|
Διευθυντής: |
|
Σύλλογος Διδασκόντων: |
|
XII. Παρελάσεις σχολείων - εκλογή σημαιοφόρων και παραστατών. | |
Σύλλογος Διδασκόντων | |
ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
|
|
Πηγές |
|
|
|
XIII. Περιουσία - Εποπτικά Mέσα Διδασκαλίας. | |
Διευθυντής | |
Προκειμένου οι Νομαρχίες να κρίνουν τις ανάγκες των σχολείων σε Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας (Ε.Μ.Δ) είναι απαραίτητο να γνωρίζουν ποια και πόσα Ε.Μ.Δ διαθέτουν τα σχολεία. Για το λόγο αυτό είναι επιβεβλημένη μία απογραφή, ώστε το απογραφικό δελτίο (Συνοδευτικό υπόδειγμα 11 ή 12) που θα συμπληρωθεί από το Διευθυντή κάθε σχολείου σε 2 αντίγραφα- ένα για το σχολείο του και ένα για να επιστραφεί στη Νομαρχία- να αποτελέσει το αρχικό αρχείο κάθε σχολείου Νομαρχίας. Στα απογραφικά αυτά δελτία θα καταχωρούνται στη συνέχεια όσα Ε.Μ.Δ θα χορηγηθούν στο μέλλον. Ευνόητο είναι ότι πέραν της ανωτέρω κατά είδος καταχωρήσεως οι Διευθυντές των σχολείων υποχρεούνται να ενημερώσουν και το βιβλίο υλικού του σχολείου. Ειδικότερα δε στα είδη που χορηγούνται σε σειρές ( π.χ. όργανα Φυσικής ), η καταχώρηση πρέπει να είναι αναλυτική, για να είναι δυνατός ο έλεγχος των Ε.Μ.Δ. της συγκεκριμένης σειράς, η παράδοση και η παραλαβή του από ένα Διευθυντή σε άλλο και να μπορεί το σχολείο να ζητήσει από τη Νομαρχία τα είδη της σειράς αυτής που τυχόν δεν του χορηγήθηκαν ή έχουν καταστραφεί ή χαθεί (π.χ. σπασίματα ή κλοπές). | |
Πηγές |
|
|
|
XIV. Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Π.Ε) | |
Διευθυντής | |
Ο Διευθυντής:
|
|
Σύλλογος Διδασκόντων | |
ΟΡΙΣΜΟΣ Π.Ε Η Π.Ε σύμφωνα με την UNESCO ορίζεται ως “μια διαρκής διαδικασία κατά την οποία τα άτομα αποκτούν γνώσεις, αξίες, δεξιότητες και εμπειρίες αναγκαίες για την κατανόηση και εκτίμηση της αλληλεξάρτησης ανθρώπου, πολιτισμού και βιοφυσικού περιβάλλοντος καθώς και την αποφασιστικότητα να δράσουν ατομικά και συλλογικά για τη λύση παρόντων και μελλοντικών περιβαλλοντικών προβλημάτων ικανοποιώντας τις ανάγκες τους, συνυπολογίζοντας όμως συγχρόνως και τις ανάγκες των μελλοντικών γενεών.” Η εφαρμογή των προγραμμάτων Π.Ε στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εντάσσεται στα πλαίσια της σχετικής επιταγής των νόμων. Ο Ν. 1566/85, που προβλέπει κάθε πρωτοβουλία που έχει σαν στόχο να αναπτύξουν οι μαθητές την κριτική σκέψη και την αντίληψη για συλλογική προσπάθεια και συνεργασία, ώστε να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και με την υπεύθυνη συμμετοχή τους να συντελούν αποφασιστικά στην πρόοδο του κοινωνικού συνόλου. Ο Ν. 1946/91, άρθρο 62 που αναγνωρίζει την Π.Ε ως τμήμα των προγραμμάτων των σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Προκειμένου οι μαθητές, όχι μόνο να συνειδητοποιήσουν τη σχέση του ανθρώπου με το φυσικό περιβάλλον αλλά και να δραστηριοποιηθούν και να συμβάλλουν-μέσα από ειδικά προγράμματα- στη γενικότερη προσπάθεια αντιμετώπισης των περιβαλλοντικών προβλημάτων. Σύμφωνα με τους προηγούμενους νόμους και σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ-Γ2/6799/8-9-95 σε κάθε σχολείο, κατά τον μήνα Σεπτέμβριο γίνονται προκαταρτικές συσκέψεις μεταξύ των εκπαιδευτικών του Συλλόγου Διδασκόντων που επιθυμούν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν προγράμματα Π.Ε με τους μαθητές των τμημάτων τους. Οι προτάσεις για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος τους παρουσιάζονται σε ειδική Παιδαγωγική Συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων που γίνονται υποχρεωτικά ύστερα από πρόσκληση του Διευθυντή περί τα τέλη του Σεπτεμβρίου. Σημειώνουμε ότι ελάχιστος χρόνος διαρκείας ενός προγράμματος θεωρείται το πεντάμηνο. Εκτός από τα κανονικά προγράμματα Π.Ε σε κάθε σχολική μονάδα είναι δυνατόν να οργανώνονται και να πραγματοποιούνται περιβαλλοντικές δραστηριότητες, όπως καθαρισμοί, δενδροφυτεύσεις, ομιλίες οικολογικές εκδρομές, επισκέψεις χώρων ειδικού ενδιαφέροντος, ανακυκλώσεις υλικών κ.ά. οι οποίες πρέπει να ενθαρρύνονται από το Σύλλογο Διδασκόντων και τη Διεύθυνση του σχολείου. Καθοριστικός, λοιπόν, θεωρείται ο ρόλος των Διευθυντή, Υποδιευθυντή, Συλλόγου Διδασκόντων για την υλοποίηση προγραμμάτων Π.Ε. Επίσης οι Σχολικοί Σύμβουλοι και οι υπεύθυνοι Π.Ε πρέπει να διευκολύνουν με κάθε δυνατό τρόπο τους εκπαιδευτικούς που εφαρμόζουν προγράμματα Π.Ε. με την τάξη τους, έτσι ώστε το πρόγραμμα να εξελίσσεται ομαλά και να φτάνει στην επιτυχή έκβασή του. Εξάλλου η ενημέρωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη για την ηθική και υλική στήριξη του προγράμματος. Για όσους εκπαιδευτικούς ενδιαφέρονται για προγράμματα Π.Ε. υπάρχουν σχετικές πληροφορίες στην Υπουργική Απόφαση Γ2/4867/28-8-92, παρ. 2(α,β) καθώς και στα κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης όπου μπορούν να εφοδιαστούν με κατάλληλο υλικό. Σχετικό είναι το άρθρο 13 , παρ. 3δ (2) του Π.Δ. 201/98. |
|
Πηγές |
|
Διευθυντής: |
|
Σύλλογος Διδασκόντων: |
|
XV. Προσωπικό καθαριότητας | |
Διευθυντής | |
Οι θέσεις για το
προσωπικό καθαριότητας των
σχολείων προκηρύσσονται από το
Διευθυντή του σχολείου, με
ανάρτηση σχετικής ανακοίνωσης
στον πίνακα ανακοινώσεων του
σχολείου. Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων με τα σχετικά δικαιολογητικά διαβιβάζονται με εισηγητικό σημείωμα από το Διευθυντή του σχολείου, στον οικείο Προϊστάμενο Εκπαίδευσης, ο οποίος προβαίνει στην επιλογή και υπογράφει τη σχετική σύμβαση μίσθωσης έργου. Τα κριτήρια επιλογής, δεν καθορίζονται με κάποια διάταξη νόμου. Η εκ νέου ανάθεση του έργου του καθαρισμού των σχολείων, στις ίδιες καθαρίστριες είναι δυνατή, εφόσον δεν προέκυψαν λόγοι που να δικαιολογούν τη μη συνέχιση του έργου. |
|
Πηγές |
|
|
|
XVI. ΣΜΕΑ: Αποφάσεις Συλλόγου Διδασκόντων για διάφορα θέματα | |
Σύλλογος Διδασκόντων | |
Ο Σύλλογος
Διδασκόντων του ειδικού
σχολείου μπορεί να αποφασίσει
αν:
|
|
Πηγές |
|
|
|
XVII. ΣΜΕΑ: Καθήκοντα διευθυντή που αφορούν το σχολείο. | |
Διευθυντής | |
Ο Διευθυντής του
ειδικού σχολείου:
|
|
Πηγές |
|
|
|
XVIII. Σχολικές βιβλιοθήκες | |
Σύλλογος Διδασκόντων | |
Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων ορίζεται ένας εκπαιδευτικός του σχολείου ως υπεύθυνος για τη σχολική βιβλιοθήκη. | |
Πηγές |
|
|
|
XIX. Σχολική περιφέρεια | |
Διευθυντής | |
Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων - σε δήμους ή κοινότητες που λειτουργούν περισσότερα από ένα σχολεία – προτείνουν στον αρμόδιο Προϊστάμενο της Διεύθυνσης ή του Γραφείου Εκπαίδευσης, τα όρια της σχολικής περιφέρειας. | |
Πηγές |
|
|
|
XX. Σχολικό Συμβούλιο | |
Διευθυντής | |
|
|
Σύλλογος Διδασκόντων | |
Συμμετέχει στο Σχολικό Συμβούλιο. | |
Πηγές |
|
Διευθυντής: |
|
Σύλλογος Διδασκόντων: |
|
XXI. Σχολικός τροχονόμος (4) | |
Διευθυντής | |
|
|
Πηγές |
|
|
|
XXII. Σύλλογος Γονέων | |
Διευθυντής | |
Σύμφωνα με τη
ψήφιση του Ν. 2621/98, άρθρο 2 παρ. 1β
και των εγκυκλίων
ΥΠΕΠΘ-Δ41531/15-10-98, ΥΠΕΠΘ-Δ4/662/23-12-98,
άρθρο 1 παρ. 7 προβλέπεται για
κάθε δημόσιο και ιδιωτικό
σχολείο συγκρότηση Συλλόγου
Γονέων, όπου δεν υπήρχε και
αντικατάσταση καταστατικού
των συλλόγων που υπήρχαν και
λειτουργούσαν σύμφωνα με τον
Ν.1566/1985 άρθρο 53 και της
εγκυκλίου ΥΠΕΠΘ-Η/19876/4-12-85,
ώστε οι γονείς να μην
αποκλεισθούν από τη δυνατότητα
εκπροσώπησης τους στα όργανα
του Ν. 1566/1985. Για να εφαρμοσθούν οι διατάξεις του νέου νόμου και των νέων εγκυκλίων ο Διευθυντής του σχολείου: α) Μεριμνά για τη σύγκληση της γενικής συνέλευσης των γονέων προκειμένου να ιδρυθεί ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ, όταν δεν υπάρχει. Τουλάχιστον δεκαπέντε μέρες πριν καλεί τους γονείς και τους ενημερώνει για την αναγκαιότητα να επιμεληθούν για τη συγκρότηση του Συλλόγου τους ως σωματείο καθώς και στη συμμετοχή τους στις εκλογές για την ανάδειξη των μελών του Δ.Σ και των εκπροσώπων τους στα άλλα όργανα. β) Ενημερώνει τους Συλλόγους Γονέων που είναι ήδη συγκροτημένοι ως σωματεία για την αναγκαιότητα προσαρμογής των καταστατικών τους, στις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 2621/1998. γ) Ενημερώνει το Σύλλογο Διδασκόντων σχετικά με τις εκλογές των γονέων λέγοντας τους ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο ΥΠΕΠΘ-Η/9876/4-12-85 μπορούν να παραβρεθούν σε αυτές ως παρατηρητές. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων κάθε σχολικής μονάδας ανακοινώνει εγγράφως στο Διευθυντή του σχολείου τα αποτελέσματα των εκλογών. Ο Διευθυντής βεβαιώνει στο Δήμαρχο ή τον Πρόεδρο του δήμου ή της κοινότητας εγγράφως ότι από το μαθητικό δυναμικό του σχολείου, σε συνδυασμό με τον αριθμό των ψηφισάντων, προκύπτει η απαρτία της Γεν. Συνέλευσης και δικαιολογείται ο αριθμός των εκπροσώπων στην Ένωση Γονέων και στη Σχολική Επιτροπή. Η ανακοίνωση αυτή δε λαμβάνεται υπόψη αν δε συνοδεύεται από επικυρωμένο απόσπασμα των πρακτικών της Γεν. Συνέλευσης, στο οποίο αναφέρονται τα ονόματα αυτών που ψήφισαν και αυτών που έχουν εκλεγεί ως εκπρόσωποι στα αντίστοιχα όργανα. |
|
Πηγές |
|
|
|
XXIII. Τμήματα αθλητικής διευκόλυνσης | |
Διευθυντής | |
Οι επιτροπές που επιλέγουν τους μαθητές για τα Τ.Α.Δ. κοινοποιούν τα ονόματα των επιτυχόντων στα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που ανήκουν. Οι Διευθυντές στέλνουν τις σχετικές καρτέλες κατευθείαν στο Γυμνάσιο της περιοχής που λειτουργεί Τ.Α.Δ. | |
Πηγές |
|
|
|
XXIV. Υπεύθυνος βιβλιοθήκης του προσωπικού. | |
Διευθυντής | |
Υπεύθυνος της
βιβλιοθήκης του εκπαιδευτικού
προσωπικού του σχολείου είναι
ο Διευθυντής ή ο Υποδιευθυντής
. Συντάσσει στο τέλος της σχολικής χρονιάς, έκθεση για τη λειτουργία της βιβλιοθήκης του εκπαιδευτικού προσωπικού, την οποία απευθύνει στο γραφείο του Σχολικού Συμβούλου της περιφέρειας του σχολείου μαζί με σχετικές προτάσεις, που μπορούν να κάνουν οι εκπαιδευτικοί της Π. Ε. |
|
Πηγές |
|
|
|
XXV. Ωρολόγια προγράμματα | |
Σύλλογος Διδασκόντων | |
Το εβδομαδιαίο
ωρολόγιο πρόγραμμα
συντάσσεται το πρώτο δεκαήμερο
του Σεπτεμβρίου από το
Διευθυντή σε συνεργασία με το
διδακτικό προσωπικό και
υποβάλλεται σε τρία αντίγραφα
στο Σχολικό Σύμβουλο για
θεώρηση, ο οποίος επιστρέφει
ένα θεωρημένο αντίγραφο στο
σχολείο και ένα στέλνει στον
αρμόδιο Προϊστάμενο της
Διεύθυνσης ή του Γραφείου
Εκπαίδευσης. Σε περίπτωση που υπάρχουν σημαντικές διαφορές απόψεων και προκύπτουν δυσκολίες κατά τη σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος, ο Διευθυντής ορίζει μια έκτακτη συνεδρίαση σε μια προσπάθεια σύνθεσης των διαφορετικών απόψεων και αν αυτό δεν καταστεί δυνατό καταγράφονται οι διαφορετικές απόψεις σε πρακτικό και υποβάλλονται στον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο. Ο Σχολικός Σύμβουλος ενεργώντας σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και τις ειδικές οδηγίες της Διεύθυνσης Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας (5), συνεργάζεται με το Διευθυντή και το διδακτικό προσωπικό και διατυπώνει τις δικές του παρατηρήσεις και υποδείξεις, οι οποίες εφαρμόζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων. |
|
Πηγές |
|
|
|
XXVI. Ωρολόγιο πρόγραμμα σχολείων αποδήμων ελληνοπαίδων | |
Σύλλογος Διδασκόντων | |
Διαμορφώνει το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών. | |
Πηγές |
|
|
(1) Δεν έχει τεθεί σε εφαρμογή. Σχετικά με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου έχει πραγματοποιηθεί πειραματικό πρόγραμμα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ, Ενέργεια 1.1.α, έργο ΣΕΠΠΕ Πειραματικό πρόγραμμα: Εσωτερική αξιολόγηση και προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα. Βλέπε Ι. Σολομών (Επιμέλεια-Εισαγωγή), Εσωτερική αξιολόγηση και προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο – Τμήμα Αξιολόγησης, Αθήνα 1999.
(2) Για τη σωστή λειτουργία των σχολικών κυλικείων θα εφαρμοσθούν απαρέγκλιτα η Α2γ 9014/2087/9-5-1989 κοινή Υπουργική Απόφαση, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την Υ3ε/7810/93/18-3-94 όμοια, με την οποία καθορίζονται ρητά τα είδη που επιτρέπεται να πωλούνται από τα σχολικά κυλικεία.
(3) Οι Διευθυντές των σχολείων επιβάλλεται να κινήσουν το ενδιαφέρον και τη θέληση των μαθητών, για δενδροφύτευση σχολικών χώρων, πεζοδρομίων και χώρων που δεν ανήκουν στα σχολεία.. Τα ανάλογα δενδρύλλια θα προμηθευτούν από τις αρμόδιες δασικές υπηρεσίες.
(4) Ενδεχομένως να τροποποιηθούν οι σχετικές διατάξεις με την εφαρμογή προγράμματος απασχόλησης για τη φύλαξη των σχολείων.
(5) ΥΠΕΠΘ Φ12/79/51/33/14
Η σελίδα σχεδιάστηκε από το Σάββα Σωμαράκη.