Υπολογισμός Μορίων για την είσοδο στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Παλιό Λύκειο)

Πρόγραμματα υπολογισμού μορίων υποψηφίων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τις Πανελλαδικές Εξετ. απο τους Προφορικούς Βαθμούς και τους Βαθμούς των Γραπτών
A] online Υπολογισμός:
[πατήστε εδώ]

B] Υπολογισμός με EXCEL:
yp_morion_2010_proforiko_grapto.xls

Πρόγραμμα υπολογισμού μορίων υποψηφίων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με το σύστημα του Γενικού Λυκείου απο το Βαθμό Πρόσβασης:

A] online Υπολογισμός:
[πατήστε εδώ]

B] Υπολογισμός με EXCEL:

yp_morion_09_bathmo_porvasis.xls

Υ.Γ:Ο βαθμός πρόσβασης κάθε μαθήματος προκύπτει με στρογγυλοποίηση σε 1 δεκαδικό ψηφίο ενώ ο Γενικός Βαθμός Πρόσβασης με στρογγυλοποίηση σε 2 δεκαδικα ψηφία.[ ΦΕΚ 2539Α/29-12-2009]
Αναλυτικό παράδειγμα υπολογισμού μορίων Πανελλαδικών Εξετάσεων

par_yp_morion.pdf

ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ – ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Η εισαγωγή στις παραπάνω Σχολές και στα Τ?ή?ατα, τα οποία είναι ενταγ?ένα στο σύστη?α, γίνεται ?ε βάση τα ?όρια που προκύπτουν από το άθροισ?α των γινο?ένων του Γενικού Βαθ?ού Πρόσβασης και των Βαθ?ών Πρόσβασης των δύο ?αθη?άτων αυξη?ένης βαρύτητας, όπως αυτοί αναγράφονται στη σχετική «ΒΕΒΑΙΩΣΗ», καθώς και του βαθ?ού του τυχόν απαιτού?ενου ειδικού ?αθή?ατος ?ε τους αντίστοιχους συντελεστές. Αν προβλέπεται εξέταση σε δύο ειδικά ?αθή?ατα, βαθ?ός ειδικού ?αθή?ατος είναι ο Μέσος Όρος των βαθ?ών που ση?είωσε ο υποψήφιος στα δύο ειδικά ?αθή?ατα.
Τονίζεται ιδιαίτερα ότι για να είναι κάποιος υποψήφιος Σχολής ή Τ?ή?ατος για το οποίο απαιτείται εξέταση σε ειδικό ?άθη?α, είναι απαραίτητη προϋπόθεση να έχει εξεταστεί στο απαιτού?ενο ειδικό ?άθη?α και να έχει επιτύχει σ’ αυτό βαθ?ό τουλάχιστον ίσο ?ε τη βάση, δηλαδή τουλάχιστον δέκα (10) στην κλί?ακα 0-20. Αν απαιτείται εξέταση σε δύο ειδικά ?αθή?ατα, είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει επιτύχει χωριστά στο καθένα από τα ?αθή?ατα αυτά το παραπάνω ελάχιστο όριο βαθ?ολογίας και βαθ?ός ειδικού ?αθή?ατος, για τον υπολογισ?ό των ?ορίων, είναι ο ?έσος όρος των βαθ?ών των δύο αυτών ειδικών ?αθη?άτων.
Ειδικότερα, οι συντελεστές είναι:
―8 για το Γενικό Βαθ?ό Πρόσβασης,
― 1,3 για το πρώτο ?άθη?α αυξη?ένης βαρύτητας ή 0,9 στην περίπτωση αντικατάστασής του από ?άθη?α γενικής παιδείας σύ?φωνα ?ε τα παρακάτω,
― 0,7 για το δεύτερο ?άθη?α αυξη?ένης βαρύτητας ή 0,4 στην περίπτωση αντικατάστασής του από ?άθη?α γενικής παιδείας σύ?φωνα ?ε τα παρακάτω.
Οι συντελεστές βαρύτητας για τα ειδικά ?αθή?ατα και τις πρακτικές δοκι?ασίες ανάλογα ?ε το τ?ή?α είναι:
― 2 για τα Τ?ή?ατα και τις κατευθύνσεις ξένων φιλολογιών (Αγγλικής, Γαλλικής, Γερ?ανικής, Ιταλικής, Ισπανικής), της ειδίκευσης Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισ?ού του τ?ή?ατος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και ?ιερ?ηνείας του Ιονίου Παν/?ίου και της ειδίκευσης Μετάφρασης ή ?ιερ?ηνείας του τ?ή?ατος Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης και ?ιερ?ηνείας του ίδιου Παν/?ίου,
― 2 για τα Τ?ή?ατα που απαιτούνται τα ειδικά ?αθή?ατα Ελεύθερο και Γρα??ικό Σχέδιο ή Αρ?ονία
και Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων,
― 1 για τα λοιπά Τ?ή?ατα που απαιτείται ειδικό ?άθη?α ξένης γλώσσας, όπως αυτά των ΜΜΕ, Ναυτιλιακών Σπουδών, ?ιεθνών Σπουδών κλπ ή Ελεύθερο Σχέδιο όπως το τ?ή?α Πλαστικών Τεχνών και Επιστη?ών της Τέχνης και
―2για τα ΤΕΦΑΑ.
? Τα ?αθή?ατα της τελευταίας τάξης του Γενικού Λυκείου, τα οποία έχουν ορισθεί ως ?αθή?ατα αυξη?ένης βαρύτητας κατά επιστη?ονικό πεδίο είναι:
Ι.  Επιστη?ονικό πεδίο «Ανθρωπιστικών, Νο?ικών και Κοινωνικών Επιστη?ών»
α) Αρχαία Ελληνικά (υποχρεωτικό ?άθη?α θεωρητικής κατεύθυνσης) β) Ιστορία (υποχρεωτικό ?άθη?α θεωρητικής κατεύθυνσης)
II.    Επιστη?ονικό πεδίο «Θετικών Επιστη?ών»
α) Μαθη?ατικά (υποχρεωτικό ?άθη?α θετικής κατεύθυνσης και των δύο κύκλων τεχνολογικής
κατεύθυνσης)
β) Φυσική (υποχρεωτικό ?άθη?α θετικής κατεύθυνσης και των δύο κύκλων της τεχνολογικής
κατεύθυνσης).
III.    Επιστη?ονικό πεδίο «Επιστη?ών Υγείας»
α) Βιολογία (υποχρεωτικό ?άθη?α θετικής κατεύθυνσης) β) Χη?εία (υποχρεωτικό ?άθη?α θετικής κατεύθυνσης).
IV.    Επιστη?ονικό πεδίο «Τεχνολογικών Επιστη?ών»
α) Μαθη?ατικά (υποχρεωτικό ?άθη?α θετικής κατεύθυνσης και των δύο κύκλων τεχνολογικής
κατεύθυνσης)
β) Φυσική (υποχρεωτικό ?άθη?α θετικής κατεύθυνσης και των δύο κύκλων της τεχνολογικής
κατεύθυνσης).
V.    Επιστη?ονικό πεδίο «Επιστη?ών Οικονο?ίας και ?ιοίκησης»
α) Αρχές Οικονο?ικής Θεωρίας (?άθη?α επιλογής για όλες τις κατευθύνσεις) β) Μαθη?ατικά και Στοιχεία Στατιστικής (?άθη?α γενικής παιδείας).

? Αντικατάσταση ?αθή?ατος αυξη?ένης βαρύτητας επιτρέπεται ?όνο για όσους υποψηφίους προέρχονται από κατευθύνσεις διαφορετικές από αυτές στις οποίες ανήκουν τα παραπάνω ?αθή?ατα αυξη?ένης βαρύτητας. Τα ?αθή?ατα γενικής παιδείας της Γ? Λυκείου που αντικαθιστούν τα παραπάνω ?αθή?ατα αυξη?ένης βαρύτητας αντίστοιχα κατά επιστη?ονικό πεδίο είναι:
Ι.  Επιστη?ονικό πεδίο «Ανθρωπιστικών, Νο?ικών και Κοινωνικών Επιστη?ών»
α) Νεοελληνική Γλώσσα
β) Ιστορία του Νεότερου και του Σύγχρονου Κόσ?ου
II.    Επιστη?ονικό πεδίο «Θετικών Επιστη?ών»
α) Μαθη?ατικά και Στοιχεία Στατιστικής β) Νεοελληνική Γλώσσα
III.    Επιστη?ονικό πεδίο «Επιστη?ών Υγείας»
α) Βιολογία
β) Νεοελληνική Γλώσσα
IV.    Επιστη?ονικό πεδίο «Τεχνολογικών Επιστη?ών»
α) Μαθη?ατικά και Στοιχεία Στατιστικής
β) Νεοελληνική Γλώσσα
Για το επιστη?ονικό πεδίο «Επιστη?ών Οικονο?ίας και ?ιοίκησης» δεν προβλέπεται αντικατάσταση των ?αθη?άτων αυξη?ένης βαρύτητας, γιατί το ένα είναι ?άθη?α επιλογής για όλες τις κατευ¬θύνσεις και το άλλο είναι ?άθη?α γενικής παιδείας. Όσοι υποψήφιοι έχουν δηλώσει ότι θα εξεταστούν σε εθνικό επίπεδο στο ?άθη?α επιλογής «Αρχές Οικονο?ικής Θεωρίας» και δεν πάρουν ?έρος στην εξέταση του ?αθή?ατος αυτού τότε θεωρείται ότι εξετάστηκαν στο συγκεκρι?ένο ?άθη?α και πήραν γραπτό βαθ?ό ?ηδέν (0).

Ενα παράδειγμα:
YPOLOGISMOS_MORION.pdf

B] Υπολογισμός με EXCEL:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*