
![]()
![]()
![]()
|
|
Έμφαση στην ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ της
γνώσης |
Έμφαση στη ΜΕΤΑΦΟΡΑ της
γνώσης |
|
Μέσα στην τάξη |
Στο επίκεντρο ο ΜΑΘΗΤΗΣ.
Σχέσεις αλληλεπίδρασης |
Στο επίκεντρο ο ΔΙΔΑΣΚΩΝ. Σχέσεις μαθητών και δασκάλου |
|
Ρόλοι του
διδάσκοντος |
Πάντοτε συνεργάτης. Πάντοτε
διαμεσολαβητής. Ενίοτε διδασκόμενος |
Πάντοτε αυθεντία. Πάντοτε
αυτός που μεταβιβάζει πληροφορίες |
|
Ρόλοι του μαθητή |
Ενεργός «οικοδόμος» γνώσεων.
Συνεργάτης. Ενίοτε ένας εξπέρ. |
Κάποιος που ακούει. Πάντοτε
διδασκόμενος |
|
Κεντρικός
άξονας της διδασκαλίας |
Έμφαση στη δημιουργία σχέσεων.
Απαντήσεις σε επεξεργασμένα ζητήματα |
Απομνημόνευση. Επιμονή σε
πληροφορίες ανεπεξέργαστες |
|
Κυρίαρχη
αντίληψη για τη μάθηση |
Μετασχηματισμός των πληροφοριών σε γνώσεις
ζωτικής σημασίας |
Συσσώρευση πληροφοριών |
|
Κριτήριο της
επιτυχίας |
ΠΟΙΟΤΗΤΑ της κατανόησης
και των γνώσεων που οικοδομήθηκαν |
ΠΟΣΟΤΗΤΑ των πληροφοριών που
συγκράτησαν οι μαθητές. |
|
Αξιολόγηση |
Βασιζόμενη στην ανάπτυξη
ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. Φάκελος αξιολόγησης |
Βασιζόμενη στις ΓΝΩΣΕΙΣ. Τεστ με απαντήσεις σύντομες |
|
Δραστηριότητες |
Συνεργασία. Στην αφετηρία,
ειδικά Προγράμματα ή προβλήματα για επίλυση |
Συχνές δραστηριότητες ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ |
.
,