Εκπαιδευτικές καινοτομίες στην πράξη ... περισσότερα

Η Λατίφη Έφη, δασκάλα του 152ου Σχολείου Αθηνών, μου έστειλε το ακόλουθο κείμενο:

"Για πρώτη φορά στην Ευρώπη το διεθνώς αναγνωρισμένο Πανεπιστήμιο Harvard συνεργάστηκε με εκπαιδευτικό φορέα για την διεξαγωγή 6μηνου σεμιναρίου. Το σεμινάριο έγινε για 3 μέρες στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα και συνεχίστηκε εξ' αποστάσεως. Τα prοjects που μας παρουσίασαν βρίσκονται στην ιστοσελίδα http://isites.harvard.edu/ditt και σας παρουσιάζω το final report μου. Η εμπειρία ήταν μοναδική και αξίζει πραγματικά να δείτε μέσα από τα powerpoint  κάποιων από τους καλύτερους δασκάλους στον κόσμο, τον επαγγελματισμό και την αμεσότητά τους...Ευχαριστώ θερμά το διευθυντή μου κ. Αντώνη Μπέσιο που με βοήθησε να παρακολουθήσω αυτό το εξαιρετικό σεμινάριο με τους πιο χαρισματικούς και επιστημονικά άρτιους δασκάλους που έχω γνωρίσει ποτέ."

 

Στην ακόλουθη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης υπάρχει πρόσβαση στο υλικό που παράγεται στο πλαίσιο του

Filming Project. Στο project αυτό συμμετέχει το 142ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών (με τη συνάδελφο των Αγγλικών Χρύσα Τσελίκα). 

http://filmin.ning.com/

Περιβαλλοντικές ανησυχίες στο 1ο ΣΕΚ Αγίων Αναργύρων: «ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ"
http://sofiadimitriou.blogspot.com/2009/07/1.html

Δικτυακός τόπος του συνάδέλφου Φιλιππούση Γιώργου για ακόμη αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τους μαθητές της τάξης του και τους γονείς τους

https://sites.google.com/site/primaryelearning/

 

http://dhmotiko141.blogspot.com

141o Δημ. Σχολείο Αθηνών

 

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank13_3_9_923.php

Οι διαδραστικοί πίνακες SMARTBoard στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Χίου

 

Η αξιοποίηση των εννοιολογικών χαρτών στη μαθησιακή διαδικασία (Φιλιππούσης Γιώργοs)

 

Δημιουργήστε το δικό σας ιστολόγιο ή του σχολείου σας, ακολουθώντας τις κατατοπιστικές οδηγίες του φύλλου εργασίας  και της παρουσίασης που έχει δημιουργήσει ο συνάδελφος Γρηγόρης Ζερβός.
http://gregzer.blogspot.com/2009/04/blogs.html

 

Ζωντανή μετάδοση τηλεδιάσκεψης με θέμα την κλιματική αλλαγή από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο