YouTube: Αλλάζει τον τρόπο μέτρησης προβολών στα Shorts

YouTube: Αλλάζει τον τρόπο μέτρησης προβολών στα Shorts


Το YouTube ανακοίνωσε ότι αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο μετράει τις προβολές στο YouTube Shorts, την ενότητα βίντεο μικρής διάρκειας (60 δευτερολέπτων ή λιγότερο) που έχει ενσωματώσει στη δημοφιλή πλατφόρμα.

Πριν την αλλαγή μια προβολή μετρούσε μόνο αν κάποιος παρακολουθούσε ένα Short για συγκεκριμένο αριθμό δευτερολέπτων. Από τις 31 Μαρτίου, η προβολή μετράει αμέσως όταν ξεκινά να αναπαράγεται ή επαναλαμβάνεται ένα σύντομο βίντεο. «Οι προβολές ενδέχεται να είναι υψηλότερες στο μέλλον», γράφει ο τεχνολογικός κολοσσός στην ενημέρωσή του.

Από τις 31 Μαρτίου οι προβολές θα μετρούν… αλλιώς

Η πλατφόρμα αναφέρει ότι προχωρά σε αυτή την αλλαγή επειδή οι δημιουργοί εξέφρασαν την επιθυμία να κατανοούν πόσο συχνά τα Shorts τους προβάλλονται πραγματικά.

Όπως TikTok και Instagram Reels

«Η ιδέα πίσω από αυτή την αλλαγή είναι η βαθύτερη κατανόηση της απόδοσης των Shorts από τους δημιουργούς τους ώστε και αυτοί με τη σειρά τους να παρουσιάζουν καλύτερα την απήχησή τους στο κοινό, διευκολύνοντας τόσο τη διαμόρφωση της στρατηγικής περιεχομένου τους όσο και την παρουσίαση της δουλειάς τους σε πιθανούς συνεργάτες».

Με αυτή την ενημέρωση, τα YouTube Shorts θα ευθυγραμμιστούν με τις μετρήσεις του TikTok και των Instagram Reels που επίσης καταγράφουν τον αριθμό των φορών που ένα βίντεο προβάλλεται από τη στιγμή που ξεκινούν ή επαναλαμβάνονται.

Για τους δημιουργούς που εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για την αρχική μέτρηση των Shorts, το YouTube προσφέρει τη δυνατότητα μέσω της «λειτουργίας για προχωρημένους (Advanced Mode)» στο YouTube Analytics. H μέτρηση, που πλέον ονομάζεται «engaged views», θα συνεχίσει να επιτρέπει στους δημιουργούς να συνεχίζουν να βλέπουν πόσοι θεατές επιλέγουν τα Shorts τους.



Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *