Ψηφιακή πλατφόρμα για την αξιολόγηση με προϋπολογιμσό

Ψηφιακή πλατφόρμα για την αξιολόγηση με προϋπολογιμσό

Το υπουργείο Παιδείας προχωρά στην αναβάθμιση και εφαρμογή ενός συνόλου εργαλείων για την υποστήριξη της αξιολογικής διαδικασίας, την παρακολούθηση και την ανάδειξη των δράσεων των σχολείων μέσω της δημιουργίας ψηφιακής πλατφόρμας αξιολόγησης και διαδικτυακής πύλης (portal) που θα αξιοποιηθούν από τους αξιολογητές και αξιολογούμενους.

Η απόφαση  για την κατασκευή της πλατφόρμας προβλέπει το ποσό των 291.200,00 ευρώ.

Για το παραπάνω ποσό η εταιρεία που θα αναλάβει   

  • Την κατασκευή της  Διαδικτυακής Πύλης (Portal) για την υποστήριξη των διαδικασιών της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων,και,
  • Την παροχή Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης και Συντήρησης

 Από το σχολικό έτος 2021-22 έως και σήμερα, δημιουργήθηκε με ίδια μέσα από το ΙΕΠ και λειτουργεί ψηφιακή πλατφόρμα για να υποστηριχθούν οι θεσμικές διαδικασίες που τέθηκαν σε εφαρμογή και ισχύουν έως σήμερα.

Οι χρήστες/ριες της υπάρχουσας πλατφόρμας του ΙΕΠ για το σχολ. έτος 2023-24 είναι κατά προσέγγιση, οι εξής:

  • Δεκατέσσερις χιλιάδες σχολεία (14.000)
  • Εκατόν πενήντα χιλιάδες (150.000) εκπαιδευτικοί
  • Επτακόσιοι πενήντα (750) Σύμβουλοι Εκπαίδευσης
  • Διαχειριστικοί και υποστηρικτικοί φορείς (ΥΠΑΙΘΑ, ΙΕΠ, ΑΔΙΠΠΔΕ κ.λπ.
  • Στους ως άνω χρήστες/τριες προβλέπεται να συμπεριληφθούν, μετά τον ορισμό και την τοποθέτησή τους: – Είκοσι τέσσερις (24) Επόπτες Ποιότητας
  • Δεκατρείς (13) Περιφερειακοί Επόπτες Ποιότητας

Η υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη δήλωσε σήμερα σχετικά με την αξιολόγηση:

  • Μέχρι τώρα έχουν αξιολογηθεί πάνω από 20.000 εκπαιδευτικοί , να έχουν κάνει δηλαδή όλα τα στάδια της αξιολόγησης .
  • Στις επαφές που έκανα πρόσφατα με τα στελέχη , λαμβάνω προτάσεις έτσι ώστε αφού τελειώσουμε    αυτή την πρώτη περίοδο των αξιολογήσεων και έχουν αξιολογηθεί όλοι αυτοί οι νεοδιόριστοι, να δούμε πως μπορούμε να βελτιώσουμε την αξιολόγηση .
  • Θα κάνουμε την  λιγότερη γραφειοκρατική , πιο αποτελεσματική , να δούμε τις επιμορφωτικές δυνάμεις των εκπαιδευτικών μας, έτσι ώστε να έχει και ουσία όλο αυτό στην καθημερινότητα της δουλειάς τους. Δεν είναι το νόημα να κάνουμε κάτιτιμωρητικό. Έχει όμως αξία να  δούμε ποιος πράγματι στέκεται απέναντι στα παιδιά; Ξέρει να διδάξει;Πως διδάσκει;
  • Θα βελτιώσουμε τηηλεκτρονική  πλατφόρμα της αξιολόγησης.
  • Θα αυξήσουμε τον αριθμό των Συμβούλων Εκπαίδευσης έτσι ώστε να γίνεται πιο γρήγορα η αξιολόγηση.



Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *