Δραστηριότητες

14/05/20

Κεντρική
Ποια είμαι
Δραστηριότητες
Αγαπημένα
Φωτογραφίες
Σχόλια

 

Στο σημείο αυτό μπορείτε να δείτε μια λίστα με τα χόμπι, τα έργα ή τα ενδιαφέροντα μου:

  •  Κολύμπι - Είμαι λάτρης της κολύμβησης και αγαπώ οτιδήποτε έχει σχέση με αυτήν!  
     
  •  POWER YOGA Η καλύτερή μου συνήθεια! Μια μέθοδος που συνδυάζει φιλοσοφία και γυμναστική και επιδρά τόσο σε σωματικό όσο και διανοητικό επίπεδο.
     
  •  Ταξίδια - Λατρεύω τα ταξίδια. Η οικογένειά μου κι εγώ είμαστε λάτρεις των ταξιδιών σε ολόκληρο τον κόσμο. Παρακάτω θα βρείτε μια πολύ καλή τοποθεσία για κρατήσεις εισιτηρίων ή απλώς για πληροφορίες σχετικά με τον προορισμό σας:
  •  Ψυχολογικό Κλίμα Σχολικής Τάξης -Σίγουρα, η "ατμόσφαιρα" που υπάρχει στη σχολική τάξη είναι ανάλογη με την απόδοση των μαθητών και του/της δασκάλου/ας. Παρακάτω θα βρείτε μια προσπάθεια που έκανα για να βελτιώσω το ψυχολογικό κλίμα της τάξης μου:
  •  Κοινωνικό Φύλο -"Οι κοινωνικοί τύποι του φύλου, έρευνα σε 100 άνδρες και 100 γυναίκες  στην Αθήνα, το 2002". Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε τι κοινωνικό φύλο έχουν οι Αθηναίοι και οι Αθηναίες δείτε παρακάτω:
  •  Ειδικό Σχολείο Αιγάλεω  Διαγνωστική Αξιολόγηση και εκπαιδευτικό σενάριο Διδακτικής Παρέμβασης για μαθήτρια του Ειδικού Σχολείου Αιγάλεω (ευχαριστώ πολύ όλους τους συμμετέχοντες για την άψογη συνεργασία):
  •  Οπτικό λεξιλόγιο  Ένα εκπαιδευτικό σενάριο για να μάθουν το βασικό λεξιλόγιο τα άτομα με κάποιες δυσκολίες στη μάθηση. Δείτε τι εννοώ:
  •  Το μάθημα της Γλώσσας - Ένα εκπαιδευτικό σενάριο για το πώς να διδάξεις τον ενικό και τον πληθυντικό αριθμό σε άτομα με δυσκολίες στη μάθηση. Παρακάτω θα δείτε περισσότερα:
  •  Δραστηριότητα στο MicroworldsPro - Η πρώτη βελτιωμένη δραστηριότητα στο MicroworldsPro, τιμής ένεκεν, για δείτε περισσότερα:
  •  Πολυμεσική- Υπερμεσική εφαρμογή στο MicroworldsPro - Ένα λογισμικό που μπορούν να φτιάξουν μόνοι/μόνες τους οι μαθητές/μαθήτριες με εργαλείο κατασκευής το MicroworldsPro, για δείτε τι εννοώ:
  •  Πολυμεσική-υπερμεσική εφαρμογή φτιαγμένη με το Λογισμικό Παρουσίασης, θέμα: «Μια ιστορία πραγματικής αγάπης». Όταν τα παραμύθια γίνονται ιστορία… ιστορία που το κάθε παιδί μπορεί να τη συνεχίσει ή να την αλλάξει, προσθέτοντας τις δικές του εικόνες και τα δικά του κείμενα και να παράγει έτσι τη δικιά του πολυμεσική εφαρμογή. Για δείτε περισσότερα:
  •  Οπτικοποίηση ποιήματος (τραγουδιού) με το Λογισμικό Παρουσίασης, θέμα: «Τα νησιά μας». Όταν διδάσκεις Γλώσσα, Γεωγραφία και Ιστορία μέσα από ένα τραγούδι. Εδώ θα βρείτε ένα ενδεικτικό σχέδιο μαθήματος. Για δείτε και την οπτικοποίηση:
  •  "Τροφές και Ενέργεια" Λογισμικό στις Φυσικές Επιστήμες με εργαλείο κατασκευής το Front Page. Πολλές φορές τα παιδιά ρωτάνε: γιατί μερικοί άνθρωποι όταν τρώνε παχαίνουνε, ενώ άλλοι όταν τρώνε την ίδια ποσότητα δεν παχαίνουν;...  Αποφασίσαμε λοιπόν να συνδέσουμε την τροφή και τις δραστηριότητες με την ενέργεια και να δημιουργήσουμε ένα εκπαιδευτικό λογισμικό μέσα από το οποίο ο/η μαθητής/μαθήτρια, αφού καταγράψει, μετρήσει, υπολογίσει και συγκρίνει, θα καταλήξει σε συμπεράσματα για τα παραπάνω προβλήματα που τον/την απασχολούν.(Ευχαριστώ πολύ την κα Φρατζέσκα Μπελαφέμινε για την συμπαράσταση και την άψογη συνεργασία) Για δείτε όμως το εκπαιδευτικό λογισμικό:
  •  Ψηφιακό παιχνίδι και Ειδική Αγωγή - Γοητευμένη από το ελεύθερο και ανοικτό λογισμικό scratch, έφτιαξα τα πρώτα ψηφιακά μου παιχνίδια... για δείτε περισσότερα:
  •  Το alter ego μου. Εργασία στο κινούμενο σχέδιο/εικόνα σχετικά με τη γέννηση του αστερία που τον έλεγαν "xris". Μπορείτε στη συνέχεια να δείτε:
  •  Η "λούπα" / loop και το κινούμενο σχέδιο: Η επανάληψη νοηματοδοτεί αυτό που βλέπουμε, φυλακίζει τις εξελίξεις. Κάτι ασήμαντο με την επανάληψη του γίνεται σημαντικό!  Η “λούπα” / loop είναι ατελείωτη λωρίδα κασέτας ή ταινίας που επιτρέπει τη συνεχή επανάληψη. Η “λούπα” δεν έχει νόημα από μόνη της, αλλά αποκτά νόημα από την επανάληψή της, σε βγάζει από τη ροή του χρόνου, την οικειωποιείσαι, συνδιαλέγεσαι με την αιωνιότητα.... Παρακάτω θα δείτε τη "λούπα" με τίτλο "Δεν έχω θέμα" (αφιερωμένη στον Αλέξανδρο Ψ.):

     

  •  Εικονικά συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης. Το Second Life (SL). Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε ένα βίντεο με τις πρώτες ώρες του avatar "xris O." στο SL, καθώς και πληροφορίες για την Ακαδημία Αθηνών στο SL:

     

  •  Οπτικοποίηση παραμυθιού με κινούμενο σχέδιο (αφιερωμένο σε όλα τα "ψαράκια"):
  •  Παραγωγή πολιτιστικού ντοκιμαντέρ για την τέχνη της Αγιογραφίας, μέσα από τα μάτια του αγιογράφου Πέτρου Νομικού. Ευχαριστώ τον Κώστα Κυριακόπουλο και τον Βαγγέλη Συρίγο για την άψογη συνεργασία (αφιερωμένο στην Πέμμυ Ζ. και τον Πέτρο Νομικό). Παρακάτω μπορείτε να δείτε το ντοκιμαντέρ με τίτλο:
  •  Παιχνίδι μνήμης για "Τα απειλούμενα είδη ζώων που ζουν στην Ελλάδα". Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στο μάθημά σας ή μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας παιχνίδι μνήμης. Ευχαριστώ το Γιάννη Σαλονικίδη και την Ελληνική Πύλη Παιδείας για την έμπνευση! Για δείτε το παιχνίδι:
  •  Ανάλυση της ταινίας "Φρίντα" ("Frida") της Τζούλι Τέιμορ (Julie Taymor), 2002. Η ταινία «Φρίντα» είναι η εξιστόρηση της ζωής της σπουδαίας Μεξικανής ζωγράφου του 20ου αιώνα Φρίντα Κάλο, εστιάζοντας στη σχέση της με τον μέντορα και σύζυγό της, Ντιέγκο Ριβέρα, η οποία τάραξε τα νερά του Μεξικάνικου καλλιτεχνικού κόσμου και όχι μόνο...
  •  Είναι ένα εκπαιδευτικό σενάριο, ώστε οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες να έρθουν σε επαφή και να αποκτήσουν μια βασική εξοικείωση με το περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας του Second Life (SL), παρακολουθώντας με τους εικονικούς εκπροσώπους τους (avatars), εκπαιδευτική εκδήλωση με θέμα: «Καλώς ήλθατε στο SL», μέσα στο τρισδιάστατο περιβάλλον του SL. Η εκδήλωση αυτή θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων της Ακαδημίας Αθηνών στο SL (Athens Academy in SL) ... Για δείτε το σενάριο και την παρουσίαση της εκδήλωσης:
  •  Πρόταση ανάπτυξης πολυμεσικής εφαρμογής: "Η τέχνη στον κόσμο". Δείτε και το demo της εφαρμογής:
    •  Demo πολυμεσικής εφαρμογής: "Η τέχνη στον κόσμο"
       
  •  Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται μια μελέτη που αφορά στη χρήση ενός εκπαιδευτικού ιστολογίου από επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς ΠΕ60/70 με στόχο τη διαμοίραση ιδεών και την ανταλλαγή απόψεων γύρω από το θέμα του «Εκπαιδευτικού Σεναρίου με χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ)». Δείτε την εργασία:
  •  Η χωροχρονική αναπαράσταση του σώματος στον κινηματογράφο, μέσα από την ερευνητική εμβάθυνση στην ταινία φαντασίας The Matrix (Larry & Andy Wachowski, 1999), σε συνάρτηση με τις συγχρονικές επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και βασιζόμενοι στις διαχρονικές θεωρίες της επιστήμης της ψυχανάλυσης, θα αποτελέσει αντικείμενο της παρούσας εργασίας. Δείτε την εργασία:
  •   Είναι ένα εκπαιδευτικό σενάριο, ώστε οισυμμετέχοντες/συμμετέχουσες να έρθουν σε επαφή και να αποκτήσουν μια βασική εξοικείωση με το περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας του Second Life (SL), παρακολουθώντας με τους εικονικούς εκπροσώπους τους (avatars), εκπαιδευτική εκδήλωση με θέμα: «Ο Ελληνικός κόσμος στο SL», μέσα στο τρισδιάστατο περιβάλλον του SL. Η εκδήλωση αυτή θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων της Ακαδημίας Αθηνών στο SL (Athens Academy in SL). Για δείτε το σενάριο, τα φύλλα εργασίας και την παρουσίαση της εκδήλωσης:
  •  Περίληψη της διπλωματικής μου εργασίας:
αρχή σελίδας
 

Κεντρική | Ποια είμαι | Δραστηριότητες | Αγαπημένα | Φωτογραφίες | Σχόλια

Τελευταία ενημέρωση της τοποθεσίας 14/05/20