Πρόλογος |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Κάθε σχολική χρονιά σε κάθε τμήμα παρουσιάζετε κάποια αφορμή που μου δίνει την ευκαιρία να συζητήσω για λίγο με τους μαθητές και τις μαθήτριες για θέματα ισοτιμίας και σχέσεων των δύο φύλλων. Φέτος αφού παρουσιάστηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ πιο συστηματικά με το θέμα σκέφθηκα να μην την αφήσω να πάει χαμένη. Αν συμφωνούσαν και οι μαθητές φυσικά. Οι μαθητές του τμήματος B2 (2005-06) που το ανέφερα το δέχτηκαν με ευχαρίστηση. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||