Διδακτικό σενάριο επίλυσης ανισώσεων 2ου βαθμού

Το παρόν σενάριο ασχολείται με την μελέτη της επίλυσης ανισώσεων 2ου  βαθμού τόσο από τη γραφική παράσταση, όσο και μέσω αλγεβρικών μεθόδων και συμπερασμάτων που θα ανακαλύψουν οι μαθητές,  μέσω δραστηριοτήτων διερευνητικής μάθησης, στις οποίες αξιοποιούνται οι δυνατότητες του διερευνητικού λογισμικού Geogebra και διάφορων διαδραστικών  εργαλείων και κουίζ.

Στο σενάριο θα χρησιμοποιηθούν δραστηριότητες διερευνητικής μάθησης, στις οποίες οι μαθητές εμπλέκονται είτε ατομικά ή σε ομάδες των δύο ατόμων. Η διερευνητική μάθηση υποστηρίζεται από τις σύγχρονες απόψεις των κατασκευαστικών και των κοινωνικοπολιστιστικών θεωριών μάθησης, οι οποίες υποστηρίζουν ότι οι μαθητές ενδείκνυται να εμπλέκονται σε δραστηριότητες μέσω των οποίων κατασκευάζουν ενεργητικά τη γνώση, χρησιμοποιώντας τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους και ότι η γνώση προκύπτει ως κοινωνική κατασκευή.

Επίσης στο σενάριο θα αξιοποιηθούν γνωστικά εργαλεία, ειδικότερα το διερευνητικό εκπαιδευτικό λογισμικό Geogebra και το εργαλείο εννοιολογικής χαρτογράφησης Coggle it. Επίσης θα αξιοποιηθούν ένα πλήθος από διαδραστικά εργαλεία όπως κουίζ διαφόρων ειδών ερωτήσεων (σωστού – λάθους, πολλαπλής επιλογής, αντιστοίχισης), καθώς και ένα γνωστό παιχνίδι σε Scratch που ως στόχο θα έχουν την ενεργητική συμμετοχή, την αυτενέργεια, τον πειραματισμό των μαθητών και την καλύτερη οπτικοποίηση των εννοιών και διαδικασιών που μελετώνται.

Ολόκληρο το σενάριο σε μορφή pdf μπορείτε να το ‘κατεβάσετε’ από εδώ ή ακολουθώντας τον σύνδεσμο https://www.dropbox.com/s/i0jafc437airr2n/margaritis2.pdf?dl=0

Ορισμοί και Τύποι της Άλγεβρας Α’ Λυκείου

Μαθηματικά