- Πρόγραμμα παρουσίασης διαφανειών (Microsoft Power Point)
- Πρόγραμμα ζωγραφικής
- Παρουσίαση σχετική με το θέμα προς μελέτη (PPSX)
- Δίκτυο (Internet)
- Φωτογραφική μηχανή ή κινητό τηλέφωνο με κάμερα
- Καλώδιο usb
- Ιστολόγιο ή ιστότοπος της τάξης/ σχολείου
- Ζωγραφιές (των παιδιών)
- Πίνακας/ Μαρκαδόροι
- Υλικά εικαστικών (κόλλες Α4, μπογιές)
- Κουκλοθέατρο
- Κούκλα «η κα. Τεχνολογία» (diy αντικείμενο)
- Φιγούρα του κ. Copyright
- Πατρόν φιγούρας του κ. Copyright
- Βιβλίο (με σχετική θεματολογία)
4.Προαπαιτούμενη γνώση:
Δεξιότητες:
- Γνώση χειρισμού Η/Υ και ιστοεξερεύνησης (μαθητές & εκπαιδευτικός)
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (εκπαιδευτικός)
- Προγενέστερη εργασία σε ομάδες (μαθητές & εκπαιδευτικός)
- Εμπειρία (απλή εξάσκηση) στη χρήση κούκλας/ φιγούρας ήρωα
Μελέτη και προετοιμασία (από μέρους του εκπαιδευτικού):
-
-
-
-
/
- Μετάφραση των βίντεο και των ιστοσελίδων από τα αγγλικά στα ελληνικά
5.Σύντομη περιγραφή:
Μια πρώτη γνωριμία των μαθητών προνηπιακής και νηπιακής ηλικίας με την πνευματική
ιδιοκτησία και τα πνευματικά δικαιώματα μέσα από μια σειρά βιωματικών
δραστηριοτήτων.
6.Δομή μαθήματος:
Δραστηριότητα 1.
Προετοιμάζουμε από την προηγούμενη μέρα το ταμπλό της τάξης μας, εκεί όπου
αναρτούμε τις εργασίες των παιδιών (ζωγραφιές, κατασκευές) τοποθετώντας πάνω σε κάθε
εργασία ένα διαφορετικό όνομα παιδιού από αυτό του πραγματικού παιδιού-δημιουργού.
Την επόμενη μέρα, τα παιδιά έρχονται στον χώρο της τάξης και παρατηρούν το γεγονός
αυτό. Ο εκπαιδευτικός συζητάει μαζί με τους μαθητές για το συμβάν θέτοντας τα εξής
ερωτήματα:
- Σε πειράζει που κάποιος άλλος παρουσιάζει την εργασία σου ως δική του;
- Έχεις κάνει κάτι ανάλογο κι εσύ σε προηγούμενο χρόνο;
1 3,4,5,6