Basketball
 

Κατασκευή

Περιγραφή Διαγωνισμού

Προγραμματισμός-MakeCode

Προγραμματισμός tpbot

Προγραμματισμός joystick

Basketball Football
 

Κατασκευή

Περιγραφή Διαγωνισμού

Προγραμματισμός-MakeCode

Προγραμματισμός tpbot

Προγραμματισμός joystick

Κατασκευή Ομάδα Α

Κατασκευή Ομάδα Β

Κατασκευή Ομάδα Γ (σελ.1-30)

Κατασκευή Ομάδα Γ (σελ.31-49)

Προγραμματισμός τιμόνι

Προγραμματισμός μπάλα

 

4. Παρουσίαση TPBot


 

 

 

 


Μπουλντόζα Καταπέλτης  

 

 
 
Κατασκευή

Προγραμματισμός

Κατασκευή

Προγραμματισμός

 
Σύνδεση

 

4.6 Spike

Απευθύνεται σε μαθητές

Ηλικία

Κιτ ρομποτικής

Διαθέσιμα μαθήματα

Περιγραφή

Α'-Γ' γυμνασίου 13+  LEGO Education Spike 20+ Τα παιδιά μέσα από βιωματικές δραστηριότητες... 

 

 

Το LEGO® Education SPIKE™ Prime είναι το νέο μέλος στην οικογένεια των εκπαιδευτικών λύσεων της LEGO Education! Οι μαθητές ηλικίας 10 ετών και άνω γνωρίζουν το STEAM και την εκπαιδευτική ρομποτική, κατασκευάζοντας και προγραμματίζοντας διασκεδαστικά ρομπότ και έξυπνες συσκευές! Το SPIKE Prime ενισχύει την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών καθώς και την επίλυση σύνθετων προβλημάτων μέσα από μια διασκεδαστική διαδικασία όπου τα παιδιά μαθαίνουν μέσα απ’ το παιχνίδι.

Το SPIKE Prime συνδυάζει τουβλάκια LEGO, ένα ισχυρό προγραμματιζόμενο Hub με 6 θύρες, γλώσσα προγραμματισμού που βασίζεται και ακολουθεί τη φιλοσοφία του Scratch και μαθήματα STEAM που θα ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση καθώς και το επίπεδο κριτικής σκέψης των μαθητών. Τα μαθήματα που μπορούν να ολοκληρωθούν μέσα σε 45 λεπτά συνδυάζουν κατασκευή και προγραμματισμό διευκολύνοντας την εισαγωγή των μαθητών στην συλλογή και ανάλυση δεδομένων και στην επίλυση προβλημάτων με εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο.

Πλεονεκτήματα, πολλά! Οι μαθητές θέτουν ερωτήματα και λύνουν προβλήματα, δημιουργούν μοντέλα, σχεδιάζουν πρωτότυπα, ερευνούν, αναλύουν και ερμηνεύουν δεδομένα, χρησιμοποιούν αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, αμφισβητούν βασισμένοι σε επιστημονικές αποδείξεις, αποκτούν, αξιολογούν και επικοινωνούν τη γνώση.

Διαθέσιμα μαθήματα, επίσης πολλά! Ξεκινώντας από τα πολύ απλά, όπως σύνδεση, κατασκευή μοντέλου, απλές εντολές προγραμματισμού, και καταλήγοντας στα πιο πολύπλοκα, καθώς και σε συμμετοχή των παιδιών σε όλους τους διαγωνισμούς της WroHellas

Ενδεικτική περιγραφή μαθήματος: 

Κάθε κατασκευή ακολουθεί έναν «κώδικα» που είναι προϊόν της αλγοριθμικής σκέψης των μαθητών και πραγματώνεται στο ψηφιακό περιβάλλον παρόμοιας φιλοσοφίας του MIT Scratch.

Η πραγματοποίηση όλης αυτής της διαδικασίας εμπλέκει τα παιδιά σε πρακτική, ενεργητική, ομαδική εργασία διερευνητικού & πειραματικού χαρακτήρα (πρώιμοι επιστήμονες), τα βοηθά να κατακτήσουν τη μάθηση, τη γνώση αλλά και γλωσσικές δεξιότητες, μέσω της διατύπωσης ερωτήσεων, αναζήτησης μοτίβων, επιλογής στρατηγικών και της διατύπωσης συμπερασμάτων.

Οι γνώσεις που αποκτούν τα παιδιά μπορούν να τους φανούν χρήσιμες σε περίπτωση που θελήσουν να συμμετάσχουν στον ετήσιο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για μαθητές Γυμνασίου που είναι προάγγελος της παγκόσμιας Ολυμπιάδας της διεθνούς Οργάνωσης WRO.

Τα μαθήματα είναι σχεδιασμένα για μαθητές των τελευταίων τάξεων του δημοτικού ή των μαθητών του γυμνασίου, όπου μέσω της ομαδικής δραστηριότητας γύρω από την κατασκευή ενός ρομποτικού μοντέλου που αλληλεπιδρά με τον αληθινό κόσμο σε πραγματικό χρόνο, τα παιδιά ζουν μια συναρπαστική και ψυχαγωγική εμπειρία που δεν θέλουν να τελειώσει!

Μέσα από την Εκπαιδευτική Ρομποτική με LEGO Spike οι μαθητές μαθαίνουν για την φυσική, την τεχνολογία, τα μαθηματικά και την μηχανική (S.T.E.M.), πρακτικά χωρίς θεωρίες και περιττή ορολογία, και αναπτύσσουν μεθόδους ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα ανάπτυξης δεξιοτήτων εφευρετικότητας, αλγοριθμικών & προγραμματιστικών προτύπων και επίδειξης ομαδικού πνεύματος.

Διαθεματικές Γνώσεις:

  • Φυσική: Τριβή, Ταχύτητα, Δύναμη, Νόμοι της Μηχανικής
  • Τεχνολογία: Περίπλοκες Μηχανές, Αυτόματες Ρομποτικές Κατασκευές
  • Μηχανική: Νοητικά Δίπολα – Στατικότητα ή Ευέλικτη Δόμηση, Δύναμη ή Ταχύτητα
  • Μαθηματικά: Σύνθετες Αριθμητικές Πράξεις, Αναζήτηση Μοτίβων, Αλγόριθμοι & Απλός Προγραμματισμός

Θεματικές Ενότητες

  • Εισαγωγή στα ρομπότ & τις ρομποτικές κατασκευές, απλές μηχανές και μηχανισμοί
  • Εξοικείωση με το προγραμματιστικό περιβάλλον, παρόμοιας φιλοσοφίας με το Scratch, γνώριμο για τους περισσότερους μαθητές του δημοτικού, κίνηση κατασκευών μέσω κινητήρα και τηλεχειρισμός τους
  • Εισαγωγή στους αισθητήρες και στον αυτοματισμό, επιλογή τηλεχειρισμού ή αυτονομίας ρομποτικών κατασκευών
  • Εξοικείωση στη χρήση απλών αλγόριθμων στον προγραμματισμό της αυτονομίας των ρομποτικών κατασκευών (αποφάσεις, επαναλήψεις, τελεστές, μεταβλητές)
  • Εφαρμογή δεξιοτήτων στην κατασκευή «προχωρημένων» ρομποτικών κατασκευών