DESIGNED BY JOOMLATD
Innovative educational methods and the use of new technologies in didactics, Cooperative Learning and the use of the Cloud
Αίτηση για τα online σεμινάρια eTwinning της επόμενης σχολικής χρονιάς 2022-23
Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής – ΚΠΠ
Ημέρες Καινοτομίας και Έρευνας «Δημήτρης Εδουάρδος Γαρδίκης» 2022
ST3dM – Education 3d Printing European Competition
Erasmus Accreditations – Short Course coming up 14 September
MOOC «Μαθαίνουμε Ψηφιακά, Διδάσκουμε Ψηφιακά»
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση – Ταχύρρυθμο πρόγραμμα επιμόρφωσης σε τεχνικές και εργαλεία ψηφιακής μάθησης για όλους τους εκπαιδευτικούς
Print

Συμμετοχή Εκπαιδευτικών του Πειραματικού ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+

Written by Super User. Posted in Σεμινάρια

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα Digital Extra εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος  Erasmus +Δράση ΚΑ1? Μαθησιακή κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης που επιχορηγήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και πραγματοποιήθηκε στην Στοκχόλμη από 07 μέχρι 13 Αυγούστου 2016. Οι συμμετέχοντες ήταν εκπαιδευτικοί από διάφορες χώρες της Ευρώπης: Ελλάδα, Σλοβενία, Λετονία, Πορτογαλία, Ρουμανία και Βουλγαρία. Το σύνολο των συμμετεχόντων ήταν 13 άτομα. Η οργανώτρια χώρα ήταν η Μεγάλη Βρετανία  και χώρα εφαρμογής η Σουηδία.  Το πρόγραμμα αφορούσε την επιμόρφωση εκπαιδευτικών με στόχο να εξετάσουν μια σειρά από μεθόδους e-learningκαι mobile learning, καινοτομιών και τεχνολογιών για την καλύτερη προετοιμασία τους σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο εργασιακό χώρο. Περιλάμβανε την αξιοποίηση εφαρμογών λειτουργικών OS και Android με χρήση smartphones και tablets για εκπαιδευτική χρήση. Ειδικότερα αναφερόταν στην αξιοποίηση κινητών συσκευών και των σχετικών λογισμικών για τη μουσειακή εκπαίδευση των μαθητών που περιλαμβάνεται στο άτυπο πρόγραμμα κάθε σχολείου.

Κατά την εξέλιξη του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις των συμμετεχόντων σε μουσεία της Στοκχόλμης ή σε χώρους τουριστικού ενδιαφέροντος (Skansen Open Air Museum, Swedish National Museum of Science and Technology, Mariefred, Luna) όπου πραγματοποιήθηκαν βιωματικές δράσεις για ενημέρωση των συμμετεχόντων στην διδακτική προσέγγιση των μουσειακών χώρων κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικών επισκέψεων.

Οι εναλλακτικές αυτές προσεγγίσεις συμπεριέλαβαν την άσκηση σε εργαστήριο Η/Υ όπου πραγματοποιήθηκαν: σχεδιασμός και δημιουργία μικρής ταινίας με θέμα τα σχολεία στην Σουηδία πριν 100 χρόνια, δημιουργία ταινίας με το λογισμικό Photosynth, δημιουργία QR code για μια διαφορετική ξενάγηση σε ένα μουσείο, παρουσίαση δυνατοτήτων εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας, δημιουργία quiz για το περιεχόμενο ενός μουσείου, δημιουργία βίντεο με εικόνες και αφήγηση σε εκθέματα μουσείου με χρήση του  Adobe Spark Video, σχεδιασμός ενός σχεδίου μαθήματος (Ιστοεξερεύνησης/Webquest) για άσκηση των μαθητών κατά ομάδες.

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με τη διαδικασία αξιολόγησης και απονομή βεβαίωσης παρακολούθησης στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς.

Από το Πειραματικό ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το σεμινάριο παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί: Αντώνιος Νείρος ΠΕ19 και Άλμπερτ Ντικράν Ματοσσιάν ΠΕ03.

TOP