ΝΤΑΜΠΑΛΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

Σχολείο Υπηρεσίας

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Εκπαιδευτικοί ιστότοποι

Συνδεδεμένοι χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 8 επισκέπτες και κανένα μέλος

Στατιστικά

Breadcrumbs

Αξιολόγηση προσωπικών δικτυακών τόπων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης ιστοσελίδων συνοψίζονται στα εξής:

  • ·         Κριτήρια Διαφάνειας & Σαφήνειας Στόχων.
  • ·         Κριτήρια Περιεχομένου. Αυτή η κατηγορία κριτηρίων αξιολογεί την ποιότητα του περιεχομένου.
  • ·         Κριτήρια Πολιτικής. Τα κριτήρια της κατηγορίας αυτής εξετάζουν ζητήματα που άπτονται της πολιτικής του ιστότοπου σχετικά με νομικές πτυχές, όπως για παράδειγμα πνευματικά δικαιώματα, ιδιωτικότητα κ.α.
  • ·         Κριτήρια Σχεδιασμού
  • ·         Κριτήρια Αλληλεπίδρασης. Τα κριτήρια αλληλεπίδρασης εξετάζουν την ύπαρξη μηχανισμών ανατροφοδότησης

 Πηγή: The Brussel Quality Framework

 

Φόρμα αξιολόφησης κενή

Φόρμα αξιολόγησης συμπληρωμένη

ια την αξιολόγηση των ιστοσελίδων (Web sites), μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη συνοπτική λίστα κριτηρίων:

  • Σκοπός της σελίδας και ομάδες χρηστών που απευθύνεται: Ποιος είναι ο σκοπός της συγκεκριμένης σελίδας; Οι ομάδες χρηστών στις οποίες απευθύνεται είναι προφανείς; Αν όχι, σε ποιους κατά τη γνώμη σας θα έπρεπε να απευθύνεται;

  • Ευκολία Χρήσης: Η σελίδα είναι εύκολη στη χρήση της; Υπάρχει κατάλογος επιλογών που βοηθάει στην πλοήγηση;

  • Περιεχόμενο: Πόσο κατάλληλο είναι το περιεχόμενο της παρουσίασης όσον αφορά το αναλυτικό πρόγραμμα, το επίπεδο της γλώσσας, τη χρησιμότητα των γραφικών, ήχων, κ.λπ. Είναι το περιεχόμενο απαλλαγμένο από εθνικά, φυλετικά ή άλλα στερεότυπα; Ποιους εκπαιδευτικούς στόχους καλύπτει; Πόσο έγκυρες είναι οι πληροφορίες; Αναφέρονται πηγές (π.χ. βιβλιογραφία, κ.λπ.); Πόσο καινοτόμα/ενδιαφέρουσα είναι η δουλειά που παρουσιάζεται;

  • Σύνδεσμοι: Υπάρχουν σύνδεσμοι σε άλλες σελίδες; Πόσο σχετικοί και χρήσιμοι είναι;

  • Σχεδίαση - Παρουσίαση: Είναι κατανοητή η δομή της σελίδας; Γνωρίζετε κάθε στιγμή που βρίσκεστε; Είναι εύκολη η πλοήγηση; Τα περιεχόμενα της σελίδας (γραφικά, κ.λπ.) εμφανίζονται γρήγορα; Η παρουσίαση είναι αποτελεσματική και ευχάριστη για να διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον του χρήστη;

  • Χαρακτηριστικά Αλληλεπίδρασης: Τι είδος/βαθμό αλληλεπίδρασης προσφέρει; Π.χ.: χαμηλή: εμφάνιση σελίδας για ανάγνωση, μέτρια: δυνατότητα επιλογής μέσω κουμπιών, υψηλή: δυνατότητα συμπλήρωσης ερωτήσεων επιλογής και ειδικών οθονών, δυνατότητα e-mail επικοινωνίας, δυνατότητα συζητήσεων, δυνατότητα αποστολής σχολίων και ερωτήσεων, κ.λπ.

  • Διαφήμιση: Είναι η σελίδα γεμάτη διαφημίσεις άσχετες με το περιεχόμενο της σελίδας ή με προσωπικές πληροφορίες;

  • Μοναδικότητα Πληροφοριών: Αναρωτηθείτε αν θα μπορούσατε να βρείτε τις πληροφορίες σε άλλες πηγές, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.

  • Θα την συστήνατε; Θα συστήνατε τη συγκεκριμένη σελίδα ανεπιφύλακτα σε φίλους, γνωστούς, συνεργάτες σαν χρήσιμη και ενδιαφέρουσα ή για πιθανή χρήση στην τάξη με μαθητές;