Ομάδα νέων καταναλωτών 4 ου Γυμνασίου Σταυρούπολης ΘεσσαλονίκηςΔιαφημίσεις Marketing
Νέα προϊόντα της βιομηχανίας τροφίμων
Οι αλυσίδες καταστημάτων fast food
|
Η βιομηχανία τροφίμων στις Η.Π.Α. άρχισε ήδη να δίνει έμφαση στα φρέσκα προϊόντα (όχι κατεψυγμένα), που απευθύνονται στους καταναλωτές που εργάζονται και δεν διαθέτουν πολύ χρόνο για να προετοιμάσουν το φαγητό τους.Επίσης διαθέτουν στην αγορά μια μεγάλη γκάμα από φρέσκα τρόφιμα σε συσκευασίες vacuum (αεροστεγώς κλεισμένα). Έτσι πολλές εταιρίες τροφίμων κλείνουν συμφωνίες με super markets, για να πωλούν τα προϊόντα τους μόνο εκεί. Ορισμένες εταιρίες τροφίμων επίσης, πωλούν σε ειδικά σημεία μέσα σε super markets, πακέτα των υλικών που χρειάζονται για να παρασκευαστεί ένα φαγητό ώστε ο καταναλωτής να μη χρειάζεται να ψάξει σε όλο το super market για να μαζέψει όλα τα απαραίτητα υλικά. Τέλος πρόσφατα έχουν αναπτυχθεί αλυσίδες super markets, τα οποία εξειδικεύονται στην υγιεινή διατροφή. Για παράδειγμα, η εταιρία GNC στις Η.Π.Α., αριθμεί 2 εκατομμύρια μέλη - κατόχους της ειδικής κάρτας της. |