Ομάδα νέων καταναλωτών

4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης

Διαφημίσεις

Marketing

 

Νέα προϊόντα της βιομηχανίας τροφίμων

 

Οι αλυσίδες καταστημάτων fast food

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

 

 

Οι αλυσίδες καταστημάτων ταχείας εστίασης (fast food) προσφέρουν στους πελάτες τους ευχάριστο περιβάλλον και γρήγορη εξυπηρέτηση. Επίσης, ακόμη κι αν βρίσκονται μακριά απ' την πόλη τους ή και τη χώρα τους ακόμη, μπορούν να βρουν το fast food της αρεσκείας τους, γιατί τα πολλά απ' αυτά έχουν πολλά υποκαταστήματα σε διάφορες χώρες του κόσμου. (Για παράδειγμα, κάθε 15 λεπτά ανοίγει ένα καινούργιο Mc Donalds στον κόσμο και κάθε μέρα στα διάφορα υποκαταστήματα της αλυσίδας, τρώνε συνολικά 38 εκατομμύρια άνθρωποι.)

Οι αλυσίδες αυτές λαμβάνουν πάντα υπόψη τους τις καταναλωτικές συνήθειες και προτιμήσεις και εφαρμόζουν προγράμματα έρευνας αγοράς ώστε να μπορούν να ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών τους, ανανεώνοντας τα προϊόντα, το περιβάλλον των καταστημάτων τους και τον τρόπο εξυπηρέτησης.

Επίσης, τα περισσότερα απ' αυτά τα καταστήματα, διαμορφώνουν ειδικούς χώρους για παιδιά και προσφέρουν παιδικά πακέτα, δελεαστικά σε εμφάνιση (συνήθως περιέχουν και κάποιο δώρο) και γεύση.

Τέλος, κατά περιόδους, προσφέρουν ορισμένα προϊόντα τους, σε δελεαστικές τιμές (προσφορές). Η κίνηση τότε είναι ιδιαίτερα αυξημένη.

Η πολιτική που συνήθως ακολουθείται από τις αλυσίδες καταστημάτων fast food είναι η εξής

  • Άνοιγμα νέων συνεχώς υποκαταστημάτων
  • Προσφορά έτοιμου φαγητού σε συγκεκριμένη συσκευασία με ωραία εμφάνιση και γεύση
  • Γρήγορη εξυπηρέτηση
  • Δημιουργία παιδικών χώρων
  • Έξυπνες διαφημίσεις των προϊόντων της
  • Εκπαίδευση του προσωπικού για την τήρηση ενιαίας στάσης απέναντι στους πελάτες σε όλα τα υποκαταστήματα.

Η πολιτική αυτή, σε συνδυασμό με την έλλειψη ελεύθερου χρόνου για την προετοιμασία σπιτικού φαγητού, συντέλεσε στο να διαδοθεί το έτοιμο φαγητό που προσφέρουν τα fast food και να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των καταναλωτών και κυρίως των νέων.