Ειδικά στη Μυθολογία της Γ΄ τάξης είναι
πολύ χρήσιμο. Τα παιδιά συνεργάζονται, ώστε να παράγουν ένα κείμενο ολοκληρωμένο,
ζωγραφίζουν και δημιουργούν ένα καινούριο παραμύθι. Εκφράζουν μέσω αυτού, το
χιούμορ τους, τη δημιουργικότητά τους και το ταλέντο τους. Μαθαίνουν τελικά πιο
εύκολα τις λεπτομέρειες της ιστορίας και μπορούν να καμαρώνουν και να
δανείζονται το εικονογραφημένο παραμύθι τους.
ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ
Επίσης το εικονογραφημένο παραμύθι
λειτουργεί πολύ καλά ως ανακεφαλαίωση ενός βιβλίου που διαβάζεται στην τάξη (φιλαναγνωσία).
Δείτε παρακάτω την ανακεφαλαίωση του βιβλίου του Τριβιζά "ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ".
Πρόκειται για παιδιά ολοήμερου, δηλ. όλων των τάξεων.
Περισσότερα σχετικά με τη γραφή εικονογραφημένου παραμυθιού
ΕΔΩ.