Το εικονογραφημένο παραμύθι
ως ανακεφαλαίωση του μαθήματος της Ιστορίας
 


Ειδικά στη Μυθολογία της Γ΄ τάξης είναι πολύ χρήσιμο. Τα παιδιά συνεργάζονται, ώστε να παράγουν ένα κείμενο ολοκληρωμένο, ζωγραφίζουν και δημιουργούν ένα καινούριο παραμύθι. Εκφράζουν μέσω αυτού, το χιούμορ τους, τη δημιουργικότητά τους και το ταλέντο τους. Και επειδή ό,τι ζωγραφίζουν το θυμούνται καλύτερα, μαθαίνουν τελικά πιο εύκολα τις λεπτομέρειες της ιστορίας. Αφήστε που μπορούν να δανείζονται το εικονογραφημένο παραμύθι τους και να καμαρώνουν για αυτό στο σπίτι. Η δραστηριότητα μπορεί να γίνει ομαδικά, αλλά και ατομικά.

ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ

 

Επίσης το εικονογραφημένο παραμύθι λειτουργεί πολύ καλά ως ανακεφαλαίωση ενός βιβλίου που διαβάζεται στην τάξη (φιλαναγνωσία). Δείτε παρακάτω την ανακεφαλαίωση του βιβλίου του Τριβιζά "ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ". Πρόκειται για παιδιά ολοήμερου, δηλ. όλων των τάξεων.


Περισσότερα σχετικά με τη γραφή εικονογραφημένου παραμυθιού ΕΔΩ.

 

Δημιουργός Copyright © 2021-2022,
Μυλωνάκη Δήμητρα, δασκάλα

All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 27/08/2024

counter free