Η Αλφαβήτα δίχως ρο
Γλώσσα, Ανθολόγο, Α
΄ τάξη


Στόχοι της διδασκαλίας:
τα ανθρώπινα συναισθήματα και η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης.

15/2/2021

ΑΦΟΡΜΗΣΗ

  • Ποιους βλέπουμε στην εικόνα;

  • Τι κάνουν;

  • Τι μπορεί να ψάχνουν;

  • Ψάχνουν λοιπόν τα μπαλάκια τους. Πώς μπορεί να τα έχασαν;

 

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Ας διαβάσουμε το κείμενο "Η Αλφαβήτα δίχως ρο" της Πέπης Δαράκη, Ανθολόγιο σελ. 48, ΕΔΩ.  

 

  • Σας άρεσε η ιστοριούλα;

  • Τι πρόβλημα είχε η Κατερίνα; Πώς αισθάνεται;

  • Σας έχει συμβεί εσάς κάτι παρόμοιο;

  • Με ποιον τρόπο έδειξαν τα σύννεφα το θυμό τους;

  • Ήσουν ΕΣΥ ποτέ «πειραχτήρι» για κάποιον άλλο; Πώς λες να ένιωσε με το πείραγμά σου;

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΕΔΩ

 

EΠΑΝΑΛΗΨΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ

Δύο εξ' αποστάσεως διδακτικές ώρες.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Απάντησε ωραία στις παρακάτω ερωτήσεις σε καινούρια αδειανή σελίδα στο πρόχειρό σου.

  • Πού κρυβόταν η μικρή Κατερίνα;

  • Πού καθόταν μόνη της η Κατερινούλα;

  • Τι αγαπούσε πολύ;

2. Γράψε 7 ουδέτερα σε -ι, και δίπλα τα πολλά, στο πρόχειρο, π.χ.

Το ένα Τα πολλά
το παπί τα παπιά
   
   
   
   
   
   

3. Γράψε στο πρόχειρο 10 ρήματα σε -ω, 5 από δω και 5 από κει,  π.χ.

Εγώ τρέχω. Εγώ διαβάζω.
   
   
   
   

4.Βάλε τα γράμματα της αλφαβήτας στη σειρά. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

 

 

Δημιουργός Copyright © 2020-2021,
Μυλωνάκη Δήμητρα,
δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 19/09/2023

counter free