Δώρα για την Ιωάννα
Γλώσσα, Α
΄ τάξη


Στόχοι της διδασκαλίας:
η διάκριση του άρθρου η από το διαζευκτικό ή.

19/4/2021

ΑΦΟΡΜΗΣΗ


Ας πάμε στη μεγάλη καρδιά ΕΔΩ σελ. 34.  

Κοιτάξτε προσεχτικά την εικόνα του μαθήματος.

  • Ποιον βλέπουμε στην εικόνα;

  • Τι φοράει; Τι κρατάει; Πού τα βρήκε;

  • Διαβάστε τον τίτλο του μαθήματος. Aπό ποιον μπορεί να είναι τα δώρα;

  • Πώς θα μάθουμε λεπτομέρειες;

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι μαθητές πρέπει να εξασκηθούν να απαντούν στις ερωτήσεις ολοκληρωμένα. Περισσότερα για τον προφορικό λόγο ΕΔΩ.

ΣΙΩΠΗΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Προσπαθήστε να διαβάσετε σιωπηρά ο καθένας μόνος του (δίνουμε στα παιδιά 3-4 λεπτά για να διαβάσουν σιωπηρά και μετά υποβάλλουμε ερωτήσεις σχετικές με τις 5-6 πρώτες σειρές του μαθήματος).

  • Πώς έφτασε ο θείος Παύλος;

  • Τι χρώματα είχαν τα πακέτα;

  • Ποιο πακέτο άνοιξε πρώτο η Ιωάννα (κύκλωσε); Τι είχε μέσα;(κύκλωσε)

  • Από πού τον αγόρασε τον Πινόκιο ο θείος; (κύκλωσε)

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Μεγαλόφωνη ανάγνωση από τον εκπαιδευτικό.

  • Μετά τι άνοιξε η Ιωάννα (κύκλωσε); Τι είχε μέσα (κύκλωσε);

  • Τι καπέλο ήταν αυτό; Από πού το έχει φέρει ο θείος (κύκλωσε);

  • Η σακούλα τι είχε μέσα (κύκλωσε);

  • Από πού το έφερε ο θείος το τύμπανο (κύκλωσε); Γιατί της το χάρισε;

  • Αυτές τις χώρες που λέει ο θείος τις έχετε ξανακούσει;

  • Εσείς έχετε ταξιδέψει ποτέ σε άλλη χώρα;

Χορωδιακή ανάγνωση.

Ανάγνωση - δραματοποίηση από μερικούς μαθητές.

 

Ανασύνθεση.

Μέχρι εδώ δύο εξ' αποστάσεως διδακτικές ώρες.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Ανάγνωση το σημειωμένο κείμενο.

 

Κάνε στο παρακάτω κουίζ την ανάγνωση μαζί με τη δασκάλα. Πρώτα διαβάζεις εσύ την κόκκινη προτασούλα και μετά ακούς την κυρία πώς τη λέει εκείνη και επαναλαμβάνεις. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

Πατήστε Ctrl  και  +, εάν θέλετε να μεγαλώσετε την εικόνα.

 

2. Αφού μάθεις την ανάγνωση, κάνε το παρακάτω κουίζ:
Σύνδεσμος
ΕΔΩ.

 

3. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: δώρο, τύμπανο, καινούριος, πολυκατοικία, ανοίγω, κλειδί. Κάνε το παρακάτω κουίζ για να τη μάθεις πιο εύκολα. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, μεγαλώστε το κουίζ πατώντας στο σημαδάκι με τις 4 κόκκινες γραμμούλες στην πάνω δεξιά γωνία. Μετά πατήστε Esc πάνω αριστερά στο πληκτρολόγιο για να επιστρέψετε.

 

4. Bάλε το ρήμα στη σωστή σειρά. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, μεγαλώστε το κουίζ πατώντας στο σημαδάκι με τις 4 κόκκινες γραμμούλες στην πάνω δεξιά γωνία. Μετά πατήστε Esc πάνω αριστερά στο πληκτρολόγιο για να επιστρέψετε.

 

5. Kάνε τις ασκήσεις και διόρθωσε:

21/4/2021

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΜΕΝΟ

  • Γιατί οι μαύρες λέξεις δεν έχουν τόνο;

  • Μία όμως ξεχωρίζει. Γιατί;

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

 

Κάνουμε τις ασκήσεις 1, 2, 3.

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

Στόχοι: η χρήση του διαζευκτικού ή και να κατανοήσουν οι μαθητές ότι δεν γράφουμε κεφαλαίο μόνο στην αρχή της γραμμής.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Ανάγνωση το υπόλοιπο κείμενο. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

Πατήστε Ctrl  και  +, εάν θέλετε να μεγαλώσετε την εικόνα.

 

2. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Ποιος να πάρει το καπέλο; Ο ποντικός ή η κότα;
Γράψε την ορθογραφία στο τετράδιο με το δέντρο σελ. 62.

 

3. Διάλεξε στο παρακάτω κουίζ το σωστό η-ή. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

Πατήστε Ctrl  και  +, εάν θέλετε να μεγαλώσετε την εικόνα.

 

4. Βάλε τις λέξεις στη σωστή αλφαβητική σειρά. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, μεγαλώστε το κουίζ πατώντας στο σημαδάκι με τις 4 κόκκινες γραμμούλες στην πάνω δεξιά γωνία. Μετά πατήστε Esc πάνω αριστερά στο πληκτρολόγιο για να επιστρέψετε.

 

5. Κάνε τις ασκήσεις και μετά διόρθωσε:

 

Δημιουργός Copyright © 2020-2021,
Μυλωνάκη Δήμητρα,
δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 19/09/2023

counter free