H ευχή
Γλώσσα, Α
΄ τάξη


Στόχοι της διδασκαλίας:
η επεξεργασία του δίγραφου Ευ, ευ, τα ρήματα σε -εύω, οι ημέρες της εβδομάδας.

1/4/2021

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΑΦΟΡΜΗΣΗ


Ας πάμε στη μεγάλη καρδιά ΕΔΩ σελ. 26.  

Κοιτάξτε προσεχτικά την εικόνα του μαθήματος.

  • Ποιον βλέπουμε στην εικόνα; Πού βρίσκεται; Τι κάνει;

  • Τι συμβαίνει; Πώς θα το μάθουμε;

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι μαθητές πρέπει να εξασκηθούν να απαντούν στις ερωτήσεις ολοκληρωμένα. Περισσότερα για τον προφορικό λόγο ΕΔΩ.

 

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΓΡΑΦΟΥ: ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΗΧΟΣ

Για να μάθουμε τι συμβαίνει θα πρέπει φυσικά να διαβάσουμε το μάθημα, αλλά ακόμα δεν μπορούμε γιατί κάτι δεν ξέρουμε . Είναι τα γράμματα της "ευχής":

Στο Τ.Ε. σελ. 26. Τι δείχνουν οι εικόνες; Κυκλώστε  Eυ, ευ ή ΕΥ.

 

ΣΥΛΛΑΒΙΣΜΟΣ

Το δίγραφο αυτό το διαβάζουμε ανάλογα με τη λέξη στην οποία βρίσκεται. Mπορεί να το βρούμε μόνο του και πρώτο πρώτο στη λέξη, αλλά και μπορούμε να το βρούμε πίσω από άλλο γράμμα. Ανάλογα με το πού βρίσκεται άλλες φορές το λέμε "εφ" και άλλες "εβ".

Μάθετε τις συλλαβές. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

 

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΛΕΞΕΩΝ

 

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Στην καρδιά μικρή, στις σελ. 24 και 25 κάνουμε τις ασκήσεις 1, 2, 3, 4.

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Ευχαριστώ. Είσαι πολύ ευγενικός.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Μάθε πολύ καλά τις συλλαβές του "ευ" με το πιο πάνω κουίζ.

2. Κάνε τη φωτό και μετά διόρθωσε. Κατεβάστε το αρχείο από ΕΔΩ.

3. Κάνε τις ασκήσεις στη σελ. 58 στο γαλάζιο τετράδιο. Ορθογραφία: Ευχαριστώ. Είσαι πολύ ευγενικός.

4. Διάλεξε τις σωστές λέξεις στο παρακάτω κουίζ. Στόχος η ορθογραφία. Σύνδεσμος ΕΔΩ. Φαίνεται πολύ ωραία και στο κινητό. Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, μεγαλώστε το κουίζ πατώντας στο σημαδάκι με τις 4 κόκκινες γραμμούλες στην πάνω δεξιά γωνία. Μετά πατήστε Esc πάνω αριστερά στο πληκτρολόγιο για να επιστρέψετε.

 

5. Βάλε στη σωστή σειρά το ρήμα "είμαι". Σύνδεσμος ΕΔΩ. Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, μεγαλώστε το κουίζ πατώντας στο σημαδάκι με τις 4 κόκκινες γραμμούλες στην πάνω δεξιά γωνία. Μετά πατήστε Esc πάνω αριστερά στο πληκτρολόγιο για να επιστρέψετε.

 

5/4/2021

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

ΣΙΩΠΗΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Πάμε μεγάλη καρδιά ΕΔΩ, σελ. 26. Προσπαθήστε να διαβάσετε σιωπηρά ο καθένας μόνος του (δίνουμε στα παιδιά 2-3 λεπτά και μετά υποβάλλουμε ερωτήσεις σχετικές με τις 3-4 πρώτες σειρές του μαθήματος).

  • Για ποιον μιλάει το κείμενο;

  • Τι έγινε ένα απόγευμα;

  • Γιατί το άφησε ελεύθερο;

  • Τι του είπε το ψαράκι;

Ας διαβάσουμε και μαζί το κείμενο.

 

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ


  • Tι σημαίνουν τα σημαδάκια στην αρχή του κειμένου;

  • Ποιος μιλάει λοιπόν; Τι λέει;

  • Για ποιον μιλάει το παραμύθι της Μαρίνας;

  • Τι έγινε ένα απόγευμα;

  • Τι του χάρισε το ψάρι; Τι μπορούσε να κάνει με αυτό;

  • Τι σκεφτόταν να ζητήσει το ψαράς. Εσύ τι ευχή θα έκανες;

  • Τι έγινε τελικά το κλειδί;

 

Κάνουμε τις ασκήσεις του Β. Μ. σελ. 27

  • Τι εύχονται τα παιδιά;

Κάθε παιδί χρησιμοποιεί ένα ρήμα: χορεύω, μαντεύω, ζηλεύω, μπερδεύω, ταξιδεύω. Όλα τελειώνουν σε -εύω.

Παιδιά, να θυμάστε ότι τα ρήματα που τελειώνουν σε -εύω γράφονται πάντα με "ευ".

Ελάτε να πούμε μερικά ρήματα σε -εύω.

  • Τι εύχονται τα ζώα;

  • Τι εύχεστε εσείς; Γράψτε την ευχή σας.

 

 

ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ
  • Τι έλεγε το παραμύθι της Μαρίνας;

  • Τι πιστεύετε ότι έγινε στο παραμύθι της Μαρίνας τελικά; Τι μπορεί να απέγινε το κλειδί;

  • Έχετε διαβάσει ή ακούσει παρόμοια παραμύθια;

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Κάνε τη φωτοτυπία. Και μετά διόρθωσε. Κατεβάστε το αρχείο από ΕΔΩ.

2. Ανάγνωση όλο το κείμενο. Κάνε στο παρακάτω κουίζ την ανάγνωση μαζί με τη δασκάλα. Πρώτα διαβάζεις εσύ την κόκκινη προτασούλα και μετά ακούς την κυρία πώς τη λέει εκείνη και επαναλαμβάνεις. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

Πατήστε Ctrl  και  +, εάν θέλετε να μεγαλώσετε την εικόνα.

 

3. Αφού μάθεις την ανάγνωση, κάνε το παρακάτω κουίζ:
Σύνδεσμος
ΕΔΩ.

 

4. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ τις ημέρες της εβδομάδας. Μάθε να τις βάζεις στη σωστή σειρά με το παρακάτω κουίζ. Σύνδεσμος ΕΔΩ:

 

Μάθε να τις γράφεις σωστά με το παρακάτω κουίζ. Σύνδεσμος ΕΔΩ:

 

 

7/4/2021

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

ΑΝΑΓΝΩΣΗ

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

Στόχος η ορθογραφία και τα ρήματα σε -εύω, οι μέρες και τα άρθρα τους.

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
Σύνδεσμος ΕΔΩ

 

 

Για τη διδασκαλία χρησιμοποιήθηκαν 6 διδακτικές εξ' αποστάσεως ώρες.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Κάνε τη φωτοτυπία. Και μετά διόρθωσε. Κατεβάστε το αρχείο από ΕΔΩ.

2. Βάλε το ρήμα στη σωστή σειρά. Σύνδεσμος ΕΔΩ:

 

3. Κάνε το κουίζ. Στόχος η ορθογραφία. Σύνδεσμος ΕΔΩ:

 

 

Δημιουργός Copyright © 2020-2021,
Μυλωνάκη Δήμητρα
,
δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 23/04/2024

counter free