Ένα
γράμμα για την Ιωάννα |
||||
14/4/2021 ΑΦΟΡΜΗΣΗ
Κοιτάξτε προσεχτικά την εικόνα του μαθήματος.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι μαθητές πρέπει να εξασκηθούν να απαντούν στις ερωτήσεις ολοκληρωμένα. Περισσότερα για τον προφορικό λόγο ΕΔΩ. Ξανακοιτάξτε το γράμμα προσεχτικά.
Το γράμμα είναι χειρόγραφο. Επάνω δεξιά έχει τον τόπο και την ημερομηνία. Πηδάει γραμμαή. Ξεκινά με την προσφώνηση "Αγαπημένη μου Ιωάννα," (επισημαίνουμε το κόμμα), αφήνει παράγραφο (επισημαίνουμε κυρίως την πρώτη). Όταν τελειώνει το γράμμα, ξαναπηδά γραμμή, γράφει αποφώνηση και βάζει υπογραφή.
ΣΙΩΠΗΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Προσπαθήστε να διαβάσετε σιωπηρά ο καθένας μόνος του (δίνουμε στα παιδιά 3-4 λεπτά για να διαβάσουν σιωπηρά και μετά υποβάλλουμε ερωτήσεις σχετικές με τις 5-6 πρώτες σειρές του μαθήματος).
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μεγαλόφωνη ανάγνωση από τον εκπαιδευτικό.
Ελάτε να δούμε μαζί ένα πάρκο άγριων ζώων. Θα πρέπει να ξέρετε ότι είναι τελείως διαφορετικό από έναν ζωολογικό κήπο. Εκεί τα ζώα είναι αιχμάλωτα, ενώ στα πάρκα άγριων ζώων, που είναι τεράστιες εκτάσεις, ζουν ελεύθερα.
Κάνουμε τις ασκήσεις στο Β.Μ. Μέχρι εδώ δύο εξ' αποστάσεως διδακτικές ώρες. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ 1. Ανάγνωση το σημειωμένο κείμενο.
Κάνε στο παρακάτω κουίζ την ανάγνωση μαζί με τη δασκάλα. Πρώτα διαβάζεις εσύ την κόκκινη προτασούλα και μετά ακούς την κυρία πώς τη λέει εκείνη και επαναλαμβάνεις. Σύνδεσμος ΕΔΩ. Πατήστε Ctrl και +, εάν θέλετε να μεγαλώσετε την εικόνα.
2.
Αφού μάθεις την ανάγνωση, κάνε το παρακάτω κουίζ:
3. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: φωτογραφία, γράμμα, άλλος, είδα, ζώα, Ελλάδα, Έλληνας, ιστορίες, περιπέτειες. Κάνε το παρακάτω κουίζ για να τη μάθεις πιο εύκολα. Σύνδεσμος ΕΔΩ.
4. Γράψε λίγα λόγια για τη γιαγιά σου (5 ή 6 προτασούλες) στο ΜΠΛΕ τετράδιό σου σε καινούρια αδειανή σελίδα. Μπορείς να γράψεις πώς τη λένε, πώς είναι, τι ρούχα φοράει, τι της αρέσει να κάνει, τι κάνετε μαζί, τι σου αγοράζει κλπ. Μην ξεχάσεις πάνω πάνω να βάλεις τον τίτλο "Η γιαγιά μου". Όταν τελειώσεις το κείμενό σου, από κάτω ζωγράφισέ την και βάλε της συννεφάκι να μιλάει.
15/4/2021 ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ Κυκλώστε στο γράμμα του θείου Παύλου τις λεξούλες "που".
Παρατηρήστε τις προσεχτικά. Είναι όλα τα "που" ίδια; Γιατί μερικά "που" έχουν τόνο; Επαναλαμβάνουμε με τα πως-πως. Για να δούμε στο παρακάτω βίντεο πότε παίρνουν τόνο αυτές οι λεξούλες.
ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ Ας πούμε μερικές προτασούλες που έχουν μέσα "πού". Ας πούμε μερικές προτασούλες που έχουν μέσα "που". Ας πούμε μερικές προτασούλες που έχουν μέσα "πώς". Ας πούμε μερικές προτασούλες που έχουν μέσα "πως". Κάνουμε τις ασκήσεις 3, 4, 5, 6 του Τ.Ε. σελ. 32-33. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ:
-Πού πας;
ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ 1. Κάνε τη φωτοτυπία και μετά διόρθωσε:
2. Παίξε το κουίζ που βρίσκεται ΕΔΩ. 3. Βάλε στη σωστή αλφαβητική σειρά τις λέξεις που βρίσκονται στο παρακάτω κουίζ. Σύνδεσμος ΕΔΩ. Πατήστε Ctrl και +, εάν θέλετε να μεγαλώσετε την εικόνα.
4.
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ:
-Πού πας; Γράψτε την στο τετράδιο με το δέντρο, σελ. 61.
16/4/2021 ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Γραφή επιστολής. Ο τρόπος που διδάχτηκε είναι ΕΔΩ.
|
||||