Ένας
καινούριος μαθητής |
||||||||
22/2/2021 ΑΦΟΡΜΗΣΗ
Κοιτάξτε προσεχτικά την εικόνα του μαθήματος.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι μαθητές πρέπει να εξασκηθούν να απαντούν στις ερωτήσεις ολοκληρωμένα. Περισσότερα για τον προφορικό λόγο ΕΔΩ.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΓΡΑΦΟΥ: ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΗΧΟΣ Θα πρέπει φυσικά να διαβάσουμε το μάθημα, αλλά ακόμα δεν μπορούμε γιατί κάτι δεν ξέρουμε . Είναι τα γράμματα του "είναι": ΣΥΛΛΑΒΙΣΜΟΣ Αι = ε Το διαβάζουμε ανάλογα με το πιο σύμφωνο υπάρχει μπροστά του.
Μάθετε τις συλλαβές. Σύνδεσμος ΕΔΩ.
ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΛΕΞΕΩΝ
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Πάμε μικρή καρδιά ΕΔΩ, σελ. 8. Τι δείχνουν οι εικόνες; Κυκλώστε Aι, αι.
Aς διαβάσουμε το παρακάτω κείμενο:
ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
TO ΡΗΜΑ ΕΙΜΑΙ Το ρήμα "είμαι" κλίνεται. Ας το μάθουμε:
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ 1. Μάθε τις συλλαβές του "αι". 2. Κάνε τη φωτό και μετά διόρθωσε.
3. Κάνε το παρακάτω κουίζ. Στόχος το ρήμα "είμαι. Σύνδεσμος ΕΔΩ.
4. Κάνε το παρακάτω κουίζ. Στόχος το ρήμα "είμαι. Σύνδεσμος ΕΔΩ.
5. Κάνε το παρακάτω κουίζ. Στόχος το ρήμα "είμαι. Σύνδεσμος ΕΔΩ.
6. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Το ρήμα είμαι. Μάθε να το λες και να το γράφεις απ' έξω.
24/12/2021 ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ Το ρήμα "είμαι". EΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Πάμε Β.Μ., μεγάλη καρδιά, σελ. 10 Τι είχαμε καταλάβει από την εικόνα; Τι συμβαίνει στην τάξη; Τι θα κάνουν τα παιδιά; Τι θα κάνει ο δάσκαλος; Πώς θα τα μάθουμε όλα αυτά; Tι καινούριο παρατηρούμε ΚΑΙ σε αυτό το μάθημα; Το καινούριο μάθημα δεν έχει τις φωτογραφίες των ανθρώπων που μιλάνε, αλλά τα ονόματά τους και δύο τελείες. Ας διαβάσουμε το μάθημα:
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ: Ελάτε να το παίξουμε!!!!!
Πώς είναι η ζωή με τα ζωάκια; Πώς τα φροντίζουν οι άνθρωποι;
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Πάμε τώρα στο βιβλίο μας Τ.Ε., καρδιά μικρή, σελ. 9.
ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΣΥΛΛΑΒΩΝ, ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ Η δασκάλα εκφωνεί και τα παιδιά γράφουν. Όταν όλοι τελειώσουν, γράφει στον "πίνακα" και τα παιδιά διορθώνουν. Στόχοι το δίγραφο αι και το ρήμα "είμαι".
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ 1. Κάνε τη φωτοτυπία. Και μετά διόρθωσε:
2. Ανάγνωση όλο το μάθημα. Κάνε στο παρακάτω κουίζ την ανάγνωση μαζί με τη δασκάλα. Πρώτα διαβάζεις εσύ την κόκκινη προτασούλα και μετά ακούς την κυρία πώς τη λέει εκείνη και επαναλαμβάνεις. Σύνδεσμος ΕΔΩ. Πατήστε Ctrl και +, εάν θέλετε να μεγαλώσετε την εικόνα και Ctrl και - εάν θέλετε να επαναφέρετε.
3. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Ναι. Είμαι παιδί και παίζω παιχνίδια. 4. Κάνε το παρακάτω κουίζ. Στόχος η ορθογραφία των λέξεων που έχουμε μάθει μέχρι τώρα. Σύνδεσμος ΕΔΩ.
5. Ξεμπέρδεψε μια πρόταση ΕΔΩ.
25/2/2021 ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΦΩΝΗΣ
Τα ρήματα που δείχνουν ότι κάτι κάνω εγώ σ' εμένα, πάνω μου, παθαίνω,
τελειώνουν
ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΡΗΜΑΤΩΝ Η δασκάλα εκφωνεί και τα παιδιά γράφουν. Όταν όλοι τελειώσουν, γράφει στον "πίνακα" και τα παιδιά διορθώνουν. Στόχος η σωστή γραφή των -μαι, -με.
Ζωγραφίζουμε ένα παιχνίδι αρκουδάκι και λέμε αγγελίες (Χαρίζεται).
Δείτε πώς ΕΔΩ. Συνολική διάρκεια 6 ώρες εξ' αποστάσεως διδασκαλία.
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ 1. Κάνε τη φωτοτυπία και μετά διόρθωσε:
2. Κάνε το παρακάτω κουίζ. Στόχος η ορθογραφία των ρημάτων σε -μαι και -με. Σύνδεσμος ΕΔΩ. Φαίνεται ωραία και στο κινητό.
3. Ξεμπέρδεψε την πρόταση ΕΔΩ. 4. Ξεμπέρδεψε την πρόταση ΕΔΩ. 5. Γράψε αι και διάβασε την αγγελία ΕΔΩ. 6. ΕΔΩ υπάρχουν πολλά κουίζ για το "αι" για όποιο παιδί θέλει να ασχοληθεί περισσότερο.
Κατεβάστε τα αρχεία των φωτοτυπιών από
ΕΔΩ. |
||||||||