Μπλε όνειρα
Γλώσσα, Α
΄ τάξη


Στόχοι της διδασκαλίας:
η επεξεργασία του δίγραφου Μπ-μπ, ο πληθυντικός των θηλυκών ουσιαστικών σε -α, η εκμάθηση των βασικών και συμπληρωματικών χρωμάτων, η επαφή με το επάγγελμα του ζωγράφου και με πίνακες ζωγραφικής.

3/3/2021

ΑΦΟΡΜΗΣΗ


Ας πάμε στη μεγάλη καρδιά ΕΔΩ σελ. 14.  

Κοιτάξτε προσεχτικά την εικόνα του μαθήματος.

  • Πού βρίσκονται τα παιδιά; Τι μέρος είναι αυτό; Ποια μπορεί να είναι η κοπέλα;

  • Τι συμβαίνει;

  • Πώς θα μάθουμε τι γίνεται;

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι μαθητές πρέπει να εξασκηθούν να απαντούν στις ερωτήσεις ολοκληρωμένα. Περισσότερα για τον προφορικό λόγο ΕΔΩ.

 

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΓΡΑΦΟΥ: ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΗΧΟΣ

Θα πρέπει φυσικά να διαβάσουμε το μάθημα, αλλά ακόμα δεν μπορούμε γιατί κάτι δεν ξέρουμε . Είναι τα γράμματα της "μπάλας":

ΑΣΚΗΣΗ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑΣ

 

 

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Πάμε μικρή καρδιά ΕΔΩσελ. 12. Τι δείχνουν οι εικόνες; Κυκλώστε Mπ, μπ.

 

ΣΥΛΛΑΒΙΣΜΟΣ

Το διαβάζουμε ανάλογα με το πιο φωνήεν υπάρχει πίσω του.

Μάθετε τις συλλαβές. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

 

Σύνδεσμος ΕΔΩ

 

Σύνδεσμος ΕΔΩ

 

 

 

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΛΕΞΕΩΝ

 
 

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Βασικά και συμπληρωματικά χρώματα

 

Κάνουμε τις ασκήσεις 1, 2, 3 και 4. Μαθαίνω τα χρώματα. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Ζωγραφίζω δύο μπλε μπαλόνια.

 

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Μάθε πολύ καλά τις συλλαβές του "μπ" στα κουίζ που είναι πιο πάνω.

2. Κάνε τη φωτό και μετά διόρθωσε. Κατεβάστε το αρχείο από ΕΔΩ.

3. Κάνε τις ασκήσεις στη σελ. 53 στο γαλάζιο τετράδιο. Ορθογραφία: Ζωγραφίζω δυο μπλε μπαλόνια.

4. Ξανακάνε το παρακάτω κουίζ. Στόχος το ρήμα "είμαι. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

 
 

 

5/3/2021

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

Ζωγραφίζω δύο μπλε μπαλόνια.

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Πάμε μεγάλη καρδιά ΕΔΩ, σελ. 14


  • Πώς λένε την αδερφή του Πέτρου;

  • Tι πρόβλημα δημιούργησε ο Μολύβιος;

  • Πώς σας φαίνεται ο πίνακας της Ειρήνης; Με τι μοιάζει; Τι έχει ζωγραφίσει σε αυτόν;

  • Με τι άλλο μοιάζει; Τι άλλο έχει ζωγραφίσει σε αυτόν;

  • Βλέπουν όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο έναν πίνακα;

  • Ποιος είναι το τίτλος του πίνακα;

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ: Ελάτε να το παίξουμε!!!!!

Για δείτε τον παρακάτω πίνακα.
Ποιους βλέπετε; Πού βρίσκονται; Τι χρησιμοποιεί ο ζωγράφος; Πώς λέγεται ο ζωγράφος; Ποιος είναι ο τίτλος του πίνακα;

Για δείτε τον παρακάτω πίνακα.
Ποιους βλέπετε; Πού βρίσκονται; Τι χρησιμοποιεί ο ζωγράφος; Πώς λέγεται ο ζωγράφος; Ποιος είναι ο τίτλος του πίνακα;

Ας πάμε στο εργαστήρι του Στέλιου Καγιαδακη, να τον δούμε πώς δουλεύει. Ας προσπαθήσουμε να δώσουμε τίτλους στους πίνακές του.

 

ΕΡΓΑ ΣΠΟΥΔΑΙΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ

 

 

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΕΝΙΚΟΥ-ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΥ

Συνολικός χρόνος 6 εξ' αποστάσεως διδακτικές ώρες.

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Κάνε τη φωτοτυπία. Και μετά διόρθωσε. Κατεβάστε το αρχείο από ΕΔΩ.

2. Ανάγνωση το κείμενο μέχρι και τα λόγια του Σαμπέρ. Κάνε στο παρακάτω κουίζ την ανάγνωση μαζί με τη δασκάλα. Πρώτα διαβάζεις εσύ την κόκκινη προτασούλα και μετά ακούς την κυρία πώς τη λέει εκείνη και επαναλαμβάνεις. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

Πατήστε Ctrl  και  +, εάν θέλετε να μεγαλώσετε την εικόνα.

 

3. Βάλε στη σωστή σειρά το ρήμα "είμαι". Σύνδεσμος ΕΔΩ. Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, μεγαλώστε το κουίζ πατώντας στο σημαδάκι με τις 4 κόκκινες γραμμούλες στην πάνω δεξιά γωνία. Μετά πατήστε Esc πάνω αριστερά στο πληκτρολόγιο για να επιστρέψετε.

 

 

Δημιουργός Copyright © 2020-2021,
Μυλωνάκη Δήμητρα
,
δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 18/03/2024

counter free