Ο θείος Παύλος
Γλώσσα, Α
΄ τάξη


Στόχοι της διδασκαλίας:
η επεξεργασία του δίγραφου Αυ, αυ, η προσωπική αντωνυμία αυτός, -ή, -ό, τα ρήματα σε -εύει.

8/4/2021

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΑΦΟΡΜΗΣΗ


Ας πάμε στη μεγάλη καρδιά ΕΔΩ σελ. 28.  

Κοιτάξτε προσεχτικά την εικόνα του μαθήματος.

  • Ποιους βλέπουμε στην εικόνα; Πού βρίσκονται; Τι κάνουν;

  • Από ποιον να είναι το γράμμα και το πακέτο;

  • Πώς θα το μάθουμε περισσότερα;

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι μαθητές πρέπει να εξασκηθούν να απαντούν στις ερωτήσεις ολοκληρωμένα. Περισσότερα για τον προφορικό λόγο ΕΔΩ.

 

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΓΡΑΦΟΥ: ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΗΧΟΣ

Για να μάθουμε τι συμβαίνει θα πρέπει φυσικά να διαβάσουμε το μάθημα, αλλά ακόμα δεν μπορούμε γιατί κάτι δεν ξέρουμε . Είναι τα γράμματα του "μαύρου αυτοκινήτου":

Στο Τ.Ε. σελ. 28. Τι δείχνουν οι εικόνες; Κυκλώστε  Aυ, αυ ή ΑΥ.

 

ΣΥΛΛΑΒΙΣΜΟΣ

Το δίγραφο αυτό το διαβάζουμε ανάλογα με τη λέξη στην οποία βρίσκεται. Mπορεί να το βρούμε μόνο του και πρώτο πρώτο στη λέξη, αλλά και μπορούμε να το βρούμε πίσω από άλλο γράμμα. Ανάλογα με το πού βρίσκεται άλλες φορές το λέμε "αφ" και άλλες "αβ".

Μάθετε τις συλλαβές. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

 

ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΛΕΞΕΩΝ

 

 

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Στην καρδιά μικρή, στις σελ. 29 κάνουμε τις ασκήσεις 3,4,5.

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Σε αυτή την αυλή υπάρχει ένας θησαυρός.

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
Σύνδεσμος ΕΔΩ

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Μάθε πολύ καλά τις συλλαβές του "αυ" με το πιο πάνω κουίζ.

2. Κάνε τη φωτό και μετά διόρθωσε.

3. Κάνε τις ασκήσεις στη σελ. 59 στο γαλάζιο τετράδιο. Ορθογραφία: Σε αυτή την αυλή υπάρχει ένας θησαυρός.

4. Διάλεξε τις σωστές προτάσεις στο κουίζ που βρίσκεται ΕΔΩ (αν τον πατήσεις ξανά μπορείς να παίξεις το κουίζ πάλι από την αρχή).

5. Βάλε στη σωστή σειρά το ρήμα "είμαι". Σύνδεσμος ΕΔΩ. Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, μεγαλώστε το κουίζ πατώντας στο σημαδάκι με τις 4 κόκκινες γραμμούλες στην πάνω δεξιά γωνία. Μετά πατήστε Esc πάνω αριστερά στο πληκτρολόγιο για να επιστρέψετε.

 

9/4/2021

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

ΣΙΩΠΗΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Πάμε μεγάλη καρδιά ΕΔΩ, σελ. 28. Προσπαθήστε να διαβάσετε σιωπηρά ο καθένας μόνος του (δίνουμε στα παιδιά 2-3 λεπτά και μετά υποβάλλουμε ερωτήσεις σχετικές με τις 3-4 πρώτες σειρές του μαθήματος).

  • Tι έγινε ένα μεσημέρι;

  • Πότε θα πάνε να το πάρουνε;

  • Τι έπρεπε να δείξει η μαμά της για το πάρουνε;

  • Ποιος έστειλε το δέμα;

Ας διαβάσουμε και μαζί το κείμενο.

 

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ


  • Τι δουλειά κάνει ο θείος Παύλος;

  • Πού βρίσκεται το πλοίο του;

  • Τι έχει μέσα το δέμα;

  • Πώς να ασθάνεται η Ιωάννα; Σας έχουν στείλει εσάς ποτέ δέμα;

  • Τι να λέει το γράμμα;

 

Κάνουμε τις ασκήσεις του Β. Μ. σελ. 29

ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ: Τι έγινε σήμερα;

EΞΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

Στόχος τα ρήματα σε -εύει.

ΑΣΚΗΣΗ ΛΕΠΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Ας ζωγραφίσουμε έναν πύραυλο. Ακολουθήστε ακριβώς τις οδηγίες που βρίσκονται ΕΔΩ.

 

Για τη διδασκαλία απαιτήθηκαν 5 εξ' αποστάσεως διδακτικές ώρες.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1. Κάνε τη φωτοτυπία. Και μετά διόρθωσε:

2. Ανάγνωση όλο το κείμενο. Κάνε στο παρακάτω κουίζ την ανάγνωση μαζί με τη δασκάλα. Πρώτα διαβάζεις εσύ την κόκκινη προτασούλα και μετά ακούς την κυρία πώς τη λέει εκείνη και επαναλαμβάνεις. Σύνδεσμος ΕΔΩ.

Πατήστε Ctrl  και  +, εάν θέλετε να μεγαλώσετε την εικόνα.

 

3. Αφού μάθεις την ανάγνωση, κάνε το παρακάτω κουίζ:
Σύνδεσμος
ΕΔΩ.

 

4. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: αύριο, αυτός, αυτή, αυτοί, μαύρη, ναύτης, ναυτικός, αυτοκίνητο, σταυρός, πύραυλος, υδραυλικός. Όταν τις μάθεις κάνε το παρακάτω κουίζ. Σύνδεσμος ΕΔΩ (αν τον πατήσεις μπορείς να παίξεις το κουίζ πάλι από την αρχή):

 Loading...

 

 

Δημιουργός Copyright © 2020-2021,
Μυλωνάκη Δήμητρα
,
δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 25/04/2024

 

counter free