Παιχνίδια
που ταξιδεύουν |
||||
14/5/2021 ANAΓΝΩΣΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΑΦΟΡΜΗΣΗ
Κοιτάξτε προσεχτικά την εικόνα του μαθήματος.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι μαθητές πρέπει να εξασκηθούν να απαντούν στις ερωτήσεις ολοκληρωμένα. Περισσότερα για τον προφορικό λόγο ΕΔΩ. ΣΙΩΠΗΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Προσπαθήστε να διαβάσετε σιωπηρά ο καθένας μόνος του (δίνουμε στα παιδιά 3-4 λεπτά για να διαβάσουν σιωπηρά και μετά υποβάλλουμε ερωτήσεις σχετικές με τις 5-6 πρώτες σειρές του μαθήματος).
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μεγαλόφωνη ανάγνωση από τον εκπαιδευτικό. Χορωδιακή ανάγνωση. Ανάγνωση από μερικούς μαθητές. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΑΡΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΒΙΟΥ Διακοσμήστε το και δώστε του όνομα.
Ανασύνθεση. Μέχρι εδώ δύο διδακτικές ώρες.
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ 1. Ανάγνωση όλο το κείμενο. 2. Ορθογραφία: φαΐ, τσάι, γάιδαρος, γαϊδούρι, καΐκι, λαϊκή, κορόιδο, χαϊδεύω. 3.Διάλεξε στο παρακάτω κουίζ τα σωστά ρήματα. Σύνδεσμος ΕΔΩ. Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, μεγαλώστε το κουίζ πατώντας στο σημαδάκι με τις 4 κόκκινες γραμμούλες στην πάνω δεξιά γωνία. Μετά πατήστε Esc πάνω αριστερά στο πληκτρολόγιο για να επιστρέψετε.
4. Kάνε τις ασκήσεις και μετά διόρθωσε:
17/5/2021 ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Κάνουμε τις ασκήσεις 1,2,3,4, σελ. 37-38, ΕΔΩ. Συνολική διάρκεια διδασκαλίας τρεις διδακτικές ώρες. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
1.
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ:
Εγώ θα πάρω αχλάδια από την αχλαδιά.
2. Διάλεξε στο παρακάτω κουίζ το σωστό. Σύνδεσμος ΕΔΩ. Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, μεγαλώστε το κουίζ πατώντας στο σημαδάκι με τις 4 κόκκινες γραμμούλες στην πάνω δεξιά γωνία. Μετά πατήστε Esc πάνω αριστερά στο πληκτρολόγιο για να επιστρέψετε.
3. Βάλε τις λέξεις στη σωστή αλφαβητική σειρά. Σύνδεσμος ΕΔΩ.
4. Kάνε τη φωτό και μετά διόρθωσε:
|
||||