Ένας διάλογος με τον πολιτισμό
Μελέτη Περιβάλλοτος, Δ΄ τάξη

Ξεκινώ τη διδασκαλία του κεφαλαίου αυτού από τη δραστηριότητα 2 του βιβλίου, συζήτηση με τα παιδιά για τις εμπειρίες τις δικές τους από τα μουσεία που έχουν επισκεφτεί και συνεχίζω έως το "Αξίζει να διαβάσουμε" χρησιμοποιώντας το ανάλογο εποπτικό υλικό. Διδακτικοί στόχοι: Να κατανοήσουν ότι το μουσείο είναι χώρος προστασίας, διαφύλαξης, ταξινό΅ησης και έκθεσης έργων του πολιτισ΅ού αλλά και χώρος εκπαίδευσης. Να προβλη΅ατιστούν για την ύπαρξη έργων του ελληνικού πολιτισ΅ού σε διάφορα ΅ουσεία του κόσ΅ου.

Ένας διάλογος με τον πολιτισμό

Αφού κατανοήσουν, προχωρούμε σε μια μικρή γραπτή εργασία, που την αναθέτω στα παιδιά χωρισμένα σε ζευγάρια. Γι' αυτή τη δουλειά τους δίνω χαρτονάκια χρωματιστά,  για να μπορούμε μετά να φτιάξουμε ένα λαπμπουκ ή να τα συνδέσουμε εύκολα και να φτιάξουμε ένα σχετικό βιβλιαράκι .

Την ημέρα διδασκαλίας του κεφαλαίου χρησιμοποιώ την παρακάτω παρουσίαση.

 
Σύνδεσμος ΕΔΩ

Οι ασκήσεις που αναθέτω βρίσκονται ΕΔΩ. Το βιβλιαράκι τους από κάτω.


Σύνδεσμος ΕΔΩ

 

Δημιουργός Copyright © 2019-2020,
Μυλωνάκη Δήμητρα
,
δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 27/11/2024

counter free