Ένας διάλογος με τον πολιτισμό
Μελέτη Περιβάλλοτος, Δ΄ τάξη

Ξεκινώ τη διδασκαλία του κεφαλαίου αυτού από τη δραστηριότητα 2 του βιβλίου, συζήτηση με τα παιδιά για τις εμπειρίες τις δικές τους από τα μουσεία που έχουν επισκεφτεί και συνεχίζω έως το "Αξίζει να διαβάσουμε" χρησιμοποιώντας το ανάλογο εποπτικό υλικό. Διδακτικοί στόχοι: Να κατανοήσουν ότι το μουσείο είναι χώρος προστασίας, διαφύλαξης, ταξινό΅ησης και έκθεσης έργων του πολιτισ΅ού αλλά και χώρος εκπαίδευσης. Να προβλη΅ατιστούν για την ύπαρξη έργων του ελληνικού πολιτισ΅ού σε διάφορα ΅ουσεία του κόσ΅ου.

Ένας διάλογος με τον πολιτισμό

Αφού κατανοήσουν, προχωρούμε σε μια μικρή γραπτή εργασία, που την αναθέτω στα παιδιά χωρισμένα σε ζευγάρια. Γι' αυτή τη δουλειά τους δίνω χαρτονάκια χρωματιστά,  για να μπορούμε μετά να φτιάξουμε ένα λαπμπουκ ή να τα συνδέσουμε εύκολα και να φτιάξουμε ένα σχετικό βιβλιαράκι .

 

Οι ασκήσεις που αναθέτω βρίσκονται ΕΔΩ.

Την ημέρα διδασκαλίας του κεφαλαίου χρησιμοποιώ το εποπτικό υλικό που βρίσκεται ΕΔΩ. Είναι σε word και το τυπώνω μπρος πίσω, για να μπορώ συγχρόνως να δείχνω στα παιδιά τις φωτογραφίες, αλλά και να ανατρέχω σε ερωτήσεις, πληροφορίες κλπ.

 

Δημιουργός Copyright © 2019-2020,
Μυλωνάκη Δήμητρα
,
δασκάλα
All Rights Reserved.

Τελευταία ενημέρωση 19/11/2023

counter free