Kαλώς ήρθατε. Για να είστε σε αυτή τη
σελίδα σημαίνει ότι θέλετε να μάθετε για μένα. Δε θα σας απογοητεύσω λοιπόν.
Κατάγομαι από την Ανδραβίδα Ηλείας και διδάσκω στο 60ό
Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Απολαμβάνω τη δουλειά μου και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό γι’ αυτό. Έχω
δουλέψει με τους μαθητές μου πάρα πολλά Καινοτόμα Προγράμματα και συνεχίζω
να δουλεύω μαζί τους με τη μέθοδο των project.
Ασχολούμαι αρκετά με το ιστολόγιο
και την ιστοσελίδα μου. Είμαι φύση
καλλιτεχνική, τα χέρια μου «πιάνουν» τα πάντα, από ζωγραφική μέχρι μαστορική
και μου αρέσουν οι καλές τέχνες. Ακόμα περισσότερο μου αρέσουν οι συζητήσεις
με φίλους και τα ταξίδια.Είμαι άνθρωπος διαχυτικός,
ανοιχτός, δημιουργικός, άμεσος, πολύ δραστήριος και με μπόλικη φαντασία. Ένα
δείγμα της φαντασίας μου, που μάλλον την κληρονόμησα από τον πατέρα μου, που
ήταν ένας «σοφός αγράμματος», είναι
«Η κοπάνα του Σκανδαλούλη». Γελάω δυνατά, μιλάω φωναχτά, νευριάζω
φανερά, γκρινιάζω πού και πού, εκφράζομαι αυθόρμητα, βοηθάω
όπου μπορώ, χρησιμοποιώ συχνά δικό μου λεξιλόγιο, πράγμα που καμιά
φορά μπερδεύει τους άλλους, και αμολάω την αλήθεια μου ο κόσμος να χαλάσει.
Ευχαριστώ όλους εσάς που επισκέπτεστε
τη σελίδα μου. Σας εύχομαι καλή δύναμη στο έργο σας και πολλές χαρές στην
πορεία της ζωής σας.
Διακρίσεις
Μια
πολύ σημαντική διάκριση κερδίσαμε με τους μαθητές μου το
σχολικό έτος 2015-2016. Ήταν το2ο Βραβείο UNICEF 2016στην κατηγορία "Δημοτικά
- Παραμύθια". Για αυτή τη χρονιά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
της UNICEF "Τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν τα
δικαιώματά τους είχε τίτλο "Παιδιά
Πρόσφυγες, Παιδιά Μετανάστες, μα πάνω απ’ όλα Παιδιά".
Οι μαθητές μου της Δ1 τάξης διακρίθηκαν με το παραμύθι τους "Παιδιά χελιδόνια".
Μάθετε περισσότερα....
Ερευνητικοί φορείς που παίρνουν μέρος στο
πρόγραμμα: Κέντρο
Βυζαντινών, Νεοελληνικών
και Κυπριακών Σπουδών - Γρανάδα
Πανεπιστήμιο Γρανάδας: Ερευνητική Ομάδα:
“Estudios de la civilización griega medievaly moderna”
(HUM 728)
Mε την
υποστήριξη του Ιδρύματος
"Σταύρος Νιάρχος"
Συνεργαζόμενοι φορείς: Mουσείο Μπενάκη -
Πινακοθήκη Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα
Τοδεύτερο βραβείοκέρδισε η ιστοσελίδα
που έφτιαξα για το 60ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό
Εκπαιδευτικών Διαδικτυακών Τόπων, που διοργάνωσε η «Ελληνική Ένωση για την
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» (e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε) και η Πανελλήνια Ένωση
εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος» σε συνεργασία με
το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) το σχολικό έτος 2010-2011. Ο διαγωνισμός
πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών
για τις ΤΠΕ (6-8 Μαΐου 2011, Ερμούπολη, Σύρος), το οποίο τελούσε υπό την
αιγίδα του ΥΠΔΒΜΘ.
Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στις 8
Μαΐου 2011 στο Πνευματικό Κέντρο Ερμούπολης.
ΕΠΑΙΝΟ
είχε κερδίσει ακόμα μία φορά η ιστοσελίδα
του 60 Δημοτικού Πάτρας και το σχολικό έτος 2008-2009
καταλαμβάνοντας την 5η θέση στον 3ο Διαγωνισμό
σχολικών ιστοσελίδων με βαθμολογία 84,5%.
ΟΠανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικών
Διαδικτυακών τόπων πραγματοποιείται από την
Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών
«Μιχάλης Δερτούζος»
και την
«Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των
Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην
Εκπαίδευση»
(e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε) σε συνεργασία με το
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο(ΠΣΔ).
Σκοπός του
είναι η ηθική και
υλική επιβράβευση
των Σχολικών και των Διοικητικών μονάδων καθώς και
των εκπαιδευτικών – δημιουργών που διατηρούν ποιοτικούς
διαδικτυακούς τόπους παρέχοντας εκπαιδευτικές υπηρεσίες
υψηλού επιπέδου.
Η
ίδια ιστοσελίδα πήρε
ΕΠΑΙΝΟ και το 2007-2008
καταλαμβάνοντας την 6η θέσηστον
Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικών
Διαδικτυακών τόπων.
Το
σχολικό έτος 2007-2008 η
ταινία μικρού μήκους που φτιάξαμε με τους μαθητές
μου της Β1 τάξης στα
πλαίσια του Προγράμματος "ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ" και με τίτλο "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ" στάλθηκε
στην 7η Συνάντηση Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας - Κάμερα
Zizanio 2007
που πραγματοποιήθηκε στον Πύργο στα
πλαίσια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας, προκρίθηκε στο ελληνικό
διαγωνιστικό τμήμα και προβλήθηκε την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007. Το
Σάββατο 8/12/2007 η κριτική επιτροπή απένειμε στην ταινία των παιδιών
Ειδική Μνεία. (*η
ταινία γυρίστηκε και δημοσιοποιήθηκε με τη συγκατάθεση των
γονέων των μαθητών)
Η
τάξη μου Δ2 πήρε μέρος το σχολικό έτος 2004-2005 στον Διεθνή Διαγωνισμό
παιδικής ζωγραφικής που προκήρυξαν οι Φίλοι του Ιδρύματος Μελίνα Μερκούρη
στο πλαίσιο των εκδηλώσεών τους "Μέρες έκφρασης και δημιουργίας" 2005, που
είχε ως θέμα: "Το Νερό. Θάλασσες, λίμνες, Ποτάμια, Πηγές, Φυσικό
περιβάλλον". Στο διαγωνισμό που συμμετείχαν 534 σχολεία από 17 χώρες και
μέσα από 6.551 έργα διακρίθηκε η ζωγραφιά της μαθήτριας της τάξης
Κωνσταντίνας Φούκα.
Η ίδια
τάξη πήρε μέρος το σχολικό έτος 2003-2004 στον διεθνή διαγωνισμό
παιδικής ζωγραφικής που προκύρηξαν οι Φίλοι του
Ιδρύματος Μελίνα Μερκούρη,
στο πλαίσιο των εκδηλώσεών τους "Μέρες έκφρασης και δημιουργίας" με
θέμα «Αφιερώνω μια ζωγραφιά μου στους αθλητές και τις
αθλήτριες των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004».Υποβλήθηκαν 5.947 ζωγραφιές από 402 Σχολεία της Α/θμιας Εκπ/σης
από 13 χώρες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό: Ελλάδα, Κύπρος, Αίγυπτος,
Βουλγαρία, Βοσνία - Ερζεγοβίνη, Ισπανία, Ιταλία, Ουκρανία, Ουγγαρία,
Ρουμανία, Ρωσία, Τουρκία και F.Y.R.O.M.
Η επιτροπή
του διαγωνισμού ανάμεσα από όλες αυτές τις ζωγραφιές επέλεξε 450 που
αποτέλεσαν αντικείμενο της Διεθνούς Έκθεσης Παιδικής Ζωγραφικής, που
λειτούργησε την Άνοιξη του 2004, στη Θεσσαλονίκη. Μία από τις 450 ζωγραφιές
που παρουσιάστηκαν στην έκθεση ήταν και αυτή του μαθητή μου Ηλία
Κυριακόπουλου!
Στον Πανελλήνιο
διαγωνισμό που πραγματοποίησαν το σχολικό έτος 2003-2004 το περιοδικό
Μαθητική Χαρά και τα 7ο και 26ο Δημοτικά Σχολεία
Καλαμάτας με θέμα «Τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν για την Ειρήνη και τους
Ολυμπιακούς Αγώνες» οι μαθητές μου της Β1 τάξης ήταν ανάμεσα
στους βραβευθέντες συμμετέχοντας με ομαδικό έργο.
Το 2003
στον Πανελλήνιο Διαδικτυακό Διαγωνισμό που πραγματοποίησε το 1ο
Δημοτικό Σχολείο Ακράταςη μαθήτριά
μου Νικολέτα
Φούκα απέσπασε τοπρώτο βραβείο και ο μαθητής
μου Δημήτρης
Μακρής τοβραβείο μικρότερου σκιτσογράφου.Στον ίδιο διαγωνισμό
τιμήθηκα με εύφημη μνεία για τη
συμμετοχή όλων των μαθητών της τάξης μου και την αποστολή των έργων των
μαθητών όλου του σχολείου με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Οι μαθητέςτης Ε2΄ τάξης του σχολικού έτους 2001-2002 του
60ού Δημοτικού Σχολείου Πάτρας, με
υπεύθυνες εκπ/κούς την
κ. Δήμητρα
Μυλωνάκη και την κ. Μαρία Παντελέου, στα πλαίσια του Πανελληνίου
Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν τα
δικαιώματά τους», που διεξήγαγε η Ελληνική Επιτροπή της Unicef και είχε
τίτλο εφέτος «Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου»,
δημιούργησαν ένα 24σέλιδο βιβλίο με θαυμάσιες ζωγραφιές και μεστά κείμενα,
σχετικά με τα δικαιώματα των παιδιών. Το βιβλίο τους αυτό,
που είχε τίτλο"Μακρινή μου φίλη", προκρίθηκε και
αντιπροσώπευσε όλα τα σχολεία της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Αχαΐας στην
σχετική έκθεση που διοργάνωσε η Unicef στη Στοά του βιβλίου και άνοιξε
τις πόρτες της στο κοινό στις 18 Νοέμβρη 2002. Αξίζει να σημειωθεί ότι το
βιβλίο του 60ούΔημοτικού Σχολείου Πάτρας
προκρίθηκε μέσα στα 5 καλύτερα όλης της Ελλάδας και τελικά κατάφερε να
αποσπάσει το τρίτο βραβείο, καθώς μια ομάδα από γνωστούς ανθρώπους
των τεχνών και των γραμμάτων στην οποία συμμετείχε και το Υπουργείο
Παιδείας, βράβευσε τα καλύτερα από αυτά την ημέρα των εγκαινίων της
έκθεσης στις 18 Νοέμβρη 2002.
"Τ'
αλεπουδάκια", το περιοδικό που εκδίδαμε με τη Δ1΄ τάξη
του 60ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας για τρία συνεχή έτη, κατάφεραν να ξεχωρίσουν ανάμεσα σε 450
μαθητικά έντυπα και να αποσπάσουν έπαινο στον 9ο
Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικών Εντύπων, που διοργάνωσε το 2002 η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ".
ΤΑ ΝΕΑ έγραψαν για την
εφημερίδα μας (15/4/2002-ορίζοντες-σελ.22.4-23.5):
Απίστευτο!!! Με
φωτογραφίες των συντακτών – μαθητών, με σκίτσα εκπληκτικά, με ρεπορτάζ για
θέματα επικαιρότητας, ούτε δελτίο ειδήσεων να ήταν. Όταν παιδιά Δημοτικού
έχουν στις ειδησεογραφικές τους σελίδες θέματα από τον θάνατο του μικρού
Παναγιώτη στη Μυτιλήνη και την απογραφή μέχρι το καινούριο κόμμα του
Αβραμόπουλου και την απόδραση του Πάσσαρη, το λιγότερο που αξίζουν είναι
συγχαρητήρια. «Τα αλεπουδάκια» του 60ού Δημοτικού της Πάτρας διεκδικούν όχι
απλά την παγκόσμια αποκλειστικότητα αλλά και το βραβείο Πούλιτζερ καλύτερου
ρεπορτάζ, αφού κατάφεραν να πάρουν συνέντευξη από τον Περικλή! Και οι
πρωτοτυπίες δεν έχουν τέλος. Όλη η εφημερίδα είναι χειρόγραφη, ακόμη και οι
διαφημίσεις. Στις «Μεγάλες …Προσδοκίες» - ακόμη και ο τίτλος είναι
πανέξυπνος – οι μαθητές παρουσιάζουν τα επαγγέλματα που θέλουν να
ακολουθήσουν. Η εικονογράφηση είναι σκέτη απόλαυση!»