ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ B4, 4ου ΓΕΛ Νίκαιας 2017-18 (Project B4)
«Το Χιούμορ ως μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας»
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετασθεί πως χρησιμοποιούν το χιούμορ οι έφηβοι και ποια είναι τα οφέλη του. Οι απαντήσεις είναι εμπιστευτικές, και θα τύχουν στατιστικής και ποιοτικής επεξεργασίας. Η ειλικρινής συμπλήρωση του ερωτηματολογίου θα βοηθήσει στην εξαγωγή αξιόπιστων αποτελεσμάτων, από τους μαθητές του Project Β4.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και για το χρόνο που θα διαθέσετε.
Α. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΟΣ.
Φύλο-Ιδιότητα:
Β. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ
Το χιούμορ μας βοηθά να γεφυρώσουμε αντιθέσεις, να εξομαλύνουμε καταστάσεις, ακόμα και καυγάδες και να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες της ζωής;
Το χιούμορ ωφελεί τη Σωματική και Ψυχική υγεία και τις κοινωνικές επιδράσεις;
Γ. ΧΡΗΣΗ ΧΙΟΥΜΟΡ
Το χιούμορ είναι μια μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας. Πως το χρησιμοποιείτε;
(Πρέπει να επιλέξετε 5 απαντήσεις κατά σειρά εκτίμησης. Επιλέξτε με 1 το σημαντικότερο λόγο και με 5 τον ολιγότερο σημαντικό)
Υπάρχει ανάγκη για χρήση του χιούμορ στο σχολείο κατά τη διάρκεια των διαδικασιών μάθησης;
Το χιούμορ στο σχολείο :
(Πρέπει να επιλέξετε και τις 5 απαντήσεις κατά σειρά εκτίμησης. Επιλέξτε με 1 το σημαντικότερο λόγο και με 6 τον ολιγότερο σημαντικό)
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία !!!