Previewing Questionnaire

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ B4, 4ου ΓΕΛ Νίκαιας 2017-18 (Project B4)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ  ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ B4,  4ου ΓΕΛ  Νίκαιας  2017-18  (Project  B4)

 «Το Χιούμορ ως μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας»

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετασθεί πως χρησιμοποιούν το χιούμορ οι έφηβοι και ποια είναι τα οφέλη του. Οι απαντήσεις είναι εμπιστευτικές, και θα τύχουν στατιστικής και ποιοτικής επεξεργασίας. Η ειλικρινής συμπλήρωση του ερωτηματολογίου θα βοηθήσει στην εξαγωγή αξιόπιστων αποτελεσμάτων, από  τους  μαθητές  του  Project  Β4.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία  και  για το  χρόνο που θα διαθέσετε.

Α. ΣΤΟΙΧΕΙΑ   ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΟΣ.

Question #

1

Φύλο-Ιδιότητα:       



Β.  ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ

Question #

2

Το χιούμορ μας βοηθά να γεφυρώσουμε αντιθέσεις, να εξομαλύνουμε καταστάσεις, ακόμα και καυγάδες και να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες της ζωής;




Question #

3

Το χιούμορ ωφελεί τη Σωματική και Ψυχική υγεία και τις κοινωνικές  επιδράσεις;






Γ. ΧΡΗΣΗ ΧΙΟΥΜΟΡ

Question #

4

Το χιούμορ είναι μια  μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας. Πως το χρησιμοποιείτε;

(Πρέπει να επιλέξετε  5  απαντήσεις κατά σειρά εκτίμησης. Επιλέξτε με 1 το σημαντικότερο λόγο   και με 5 τον ολιγότερο σημαντικό)

12345N/A
α). Για να αστειευτείτε, λέγοντας ανέκδοτα ; (Πηγή γέλιου) option 1option 2option 3option 4option 5option 6
β). σαν όπλο άμυνας; option 1option 2option 3option 4option 5option 6
γ). σαν επιθετικό όπλο; option 1option 2option 3option 4option 5option 6
δ) .για να σπάσετε τον «πάγο» σε κοινωνική συναναστροφή; option 1option 2option 3option 4option 5option 6
ε). για να τραβήξετε την προσοχή πάνω σας.(ως μέσο κοινωνικής αποδοχής;) option 1option 2option 3option 4option 5option 6
στ) Ως αυτοσαρκασμό; option 1option 2option 3option 4option 5option 6
ζ). για να ειρωνευτείτε; option 1option 2option 3option 4option 5option 6
Question #

5

Υπάρχει ανάγκη για χρήση του χιούμορ στο σχολείο κατά τη διάρκεια των διαδικασιών  μάθησης;




Question #

6

Το χιούμορ στο σχολείο :

(Πρέπει να επιλέξετε  και τις 5  απαντήσεις κατά σειρά εκτίμησης. Επιλέξτε με 1 το σημαντικότερο λόγο   και με 6 τον ολιγότερο σημαντικό)

12345
α). Μειώνει το αίσθημα κόπωσης των μαθητών; (Αποκατάσταση ψυχικής ισορροπίας.) option 1option 2option 3option 4option 5
β). Βοηθά στην αντιμετώπιση δυσκολιών μαθητών; option 1option 2option 3option 4option 5
γ). Ενισχύει την ασφάλεια και εμπιστοσύνη; (Διδάσκοντα και μαθητών) option 1option 2option 3option 4option 5
δ). Βοηθά στη μείωση δυσπιστίας και φόβου των μαθητών; option 1option 2option 3option 4option 5
ε).Ενισχύει τις διαδικασίες αγωγής και μάθησης; π.χ. Με στοχευόμενη σύνδεση με τα γνωστικά αντικείμενα option 1option 2option 3option 4option 5

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία !!!