Από Μάρτιο 2009:
Υπεύθυνος διδάσκων των
εργαστηριακών ασκήσεων
του μαθήματος του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του
ΠΤΔΕ Αθήνας
"Πληροφορική στην Εκπαίδευση"
Οκτώβριος 2008-
Φεβρουάριος
2009: Υπεύθυνος διδάσκων των
εργαστηριακών ασκήσεων των πρωτοετών μεταπτυχιακών φοιτητών του
ΠΤΔΕ Αθηνών στο πλαίσιο του μαθήματος
Εφαρμογές των Η/Υ στην Εκπαίδευση. (26
ώρες).
Φεβρουάριος - Ιούνιος 2008:
Υπεύθυνος διδάσκων των
εργαστηριακών ασκήσεων
του μαθήματος του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του
ΠΤΔΕ Αθήνας
"Πληροφορική στην Εκπαίδευση" (40 ώρες).
γ. Εθελοντική εργασία
Αύγουστος 2004: Εθελοντής στον Τομέα
Τεχνολογίας (θέση help
desk
associate- βοηθός γραφείου
εξυπηρέτησης) υπό την εποπτεία του προσωπικού της
Atos
Origin,
Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνας.
Ιούνιος - Ιούλιος 2008: Χρήση Τεχνικών και
Εργαλείων Ανοικτού Λογισμικού για την Ανάπτυξη Επιχειρηματικών
Εφαρμογών (76 ώρες) έργο
ΔΙΕΠΤΕΛΟ,
Οικονομικό
Πανεπιστήμιο Αθηνών
Οκτώβριος 2005- Μάιος 2006:
Τα Μήλα των Εσπερίδων (Τεχνολογική και παιδαγωγική κατάρτιση για
την αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση:
Multimedia Builder, MS Access, The Geometer's Sketchpad, MS
FrontPage, Macromedia Flash 8) (180 ώρες)
ΠΤΔΕ Αθηνών.
Ιούνιος 1999:
Word, Excel, Powerpoint, Internet (web & e-mail) (30
ώρες), Εργαστήριο Ελεύθερων Σπουδών Hi-Net.
Ιανουάριος-Μάρτιος 1999: Εισαγωγή
στην Πληροφορική, Δομή Υπολογιστού, λειτουργικό σύστημα
windows, word, excel (36 ώρες), Σχολή
Πληροφορικής
Δήμου
Αμαρουσίου.
δ. Πιστοποιήσεις
Νοέμβριος 2008.
Πιστοποίηση Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στη βέλτιστη αξιοποίηση των
ΤΠΕ και των εκπαιδευτικών λογισμικών.
Νοέμβριος 2008.
Πιστοποίηση ΥΠΕΠΘ στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην
εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία (Π2)
1.Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του
2ου, 4ου, 5ου και 6ου συνεδρίου της
ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ
2.1o Eκπαιδευτικό
Συνέδριο Ένταξη και χρήστη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Βόλος 2009: Εισηγήσεις:
-Διδακτική προσέγγιση της
διδασκαλίας της γλώσσας με την αξιοποίηση των ΤΠΕ. Σενάριο
διδασκαλίας: Μαθαίνω γράμματα και σχήματα.
-
ΤΠΕ και εκπαίδευση από απόσταση: Το θεωρητικό πλαίσιο.
3.
5o Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών
για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Eισήγηση:
Σχέδιο τηλεδιασκέψεων με έμφαση στον κριτικό αναστοχασμό και τη
διαθεματική προσέγγιση της διαφήμισης και των Μ.Μ.Ε.
Σχέδιο τηλεδιασκέψεων με έμφαση στον κριτικό
αναστοχασμό και τη διαθεματική προσέγγιση της διαφήμισης και
των Μ.Μ.Ε.
ζ. Σχολικές δραστηριότητες
Σχολικά έτη 1999-00 και 2000-01 Συμμετοχή των μαθητών των
τάξεών μου στην Παιδική Πινακοθήκη (
πειραματικό πρόγραμμα εφαρμογής των Τ.Π.Ε στο Δημοτικό Σχολείο).
Η παραπάνω δραστηριότητα έχει βραβευθεί για την αξιοποίηση
Πολυμέσων
Internet
στην Πρωτοβάθμια
εκπαίδευση στο 2ο
Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πολυμέσων και Ιnternet (2000)και στο 1ο
Φεστιβάλ Βραβείων Πολυμέσων Μοbius
(2001).