Περιβαλλοντικά Προγράμματα στη Φυσική Αγωγή

Τόσο τα προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Environmental Education) όσο και τα προγράμματα Αγωγής Υπαίθρου στοχεύουν, στην ανάπτυξη ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των συμμετεχόντων, οι οποίες δεξιότητες επιτυγχάνονται μέσα από την ενεργή συμμετοχή και βίωση προσωπικών εμπειριών (Palmberg & Kuru, 2000).

 

Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο σχολείο

Σύμφωνα με το Ν.1892/90 και τις αντίστοιχες Εγκυκλίους, η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕ) αποτελεί τμήμα των προγραμμάτων των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σκοπός της ΠΕ, είναι να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές τη σχέση του ανθρώπου με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον του, να ευαισθητοποιηθούν για τα προβλήματα που συνδέονται με αυτό  και να δραστηριοποιηθούν μέσα από ειδικά προγράμματα, ώστε να συμβάλουν στη γενικότερη προσπάθεια αντιμετώπισής των παραπάνω προβλημάτων (Κούσουλας, 2008).