Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο

Η ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο αποτελεί ζήτημα που απασχολεί την ερευνητική και ακαδημαϊκή κοινότητα εδώ και αρκετά χρόνια. Ωστόσο, το γεγονός ότι η τεχνολογία γίνεται προσβάσιμη μέσα από φορητές, ψηφιακές συσκευές σε ολοένα και μικρότερες ηλικίες εντείνει την ανάγκη για δημιουργία κουλτούρας ασφαλούς αξιοποίησης της τεχνολογίας και του διαδικτύου μέσα από έγκαιρες και εύστοχες παρεμβάσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία. Προς την κατεύθυνση αυτή, βασικός πυλώνας της ψηφιακής ατζέντας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την πρωτοβουλία 2020, είναι η «ψηφιακή εμπιστοσύνη και ασφάλεια» (Ευρωπαϊκή Ένωση, Ψηφιακή Ατζέντα, 2012), η οποία περιλαμβάνει δράσεις σε περισσότερους από 20 ερευνητικούς τομείς, με ένα εξ αυτών την ψηφιακή εμπιστοσύνη και ασφάλεια στην εκπαίδευση

Όταν μία ομάδα από φίλες σε κάποιο Λύκειο της Αυστραλίας αναρτά στο Διαδίκτυο μία φήμη για αντίζηλό τους, πυροδοτείται μια αλυσιδωτή αντίδραση που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο. Διασπορά ψευδών ειδήσεων, κυβερνοεκφοβισμός (cyberbullying), sexting (βλ. ορισμό), καυγάδες μέσω βίντεο και μεταξύ άλλων η αστυνομία ανακύπτουν από το πουθενά.

Θα αποφύγουν άραγε αυτές οι φίλες να «σταμπαριστούν» (tagged) για πάντα; Δείτε την ταινία για να το ανακαλύψετε!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *