Ενότητα |
Περιεχόμενο |
Γνώσεις που αποκτάει ο μαθητής |
Ικανότητες που αποκτάει ο μαθητής |
- Εισαγωγικές Έννοιες
|
- Εισαγωγή στα Πολυμέσα
- Συνιστώσες πολυμεσικής εφαρμογής
- Η διαδικασία ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων
- Η ομάδα ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων
- Εξοπλισμός
- Διαχείριση έργου ανάπτυξης παραγωγών πολυμέσων
- Λογισμικό ανάπτυξης
Διδακτικές ώρες: 81
|
- διακρίνει τα σταδία της ανάπτυξης μιας εφαρμογής πολυμέσων,
- γνωρίζει το ρόλο του κάθε μέλους μιας ομάδας παραγωγής πολυμέσων και
σε ποιες φάσεις αυτής εμπλέκεται,
- κατανοεί ότι υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες μετις οποίες αναπτύσσεται
μια παραγωγή πολυμέσων.
|
- μπορεί να παρακολουθήσει τη μεθοδολογία του σχεδιασμού του πληροφοριακού
υλικού,
- μπορεί να ακολουθεί διαγράμματα χρονοδρομολόγησης καιχρονοκοστολόγησης.
|
- Στάδιο Ανάλυσης μιας εφαρμογής Πολυμέσων
|
- Καθορισμός γενικών στόχων
- Περιγραφή των δυνατοτήτων και των διαθέσιμων πόρων
- Έρευνα αγοράς
- Πλάνο διαχείρισης έργου ανάπτυξης μιας παραγωγής πολυμέσων
Διδακτικές ώρες: 8
|
- κατανοεί την απίτηση για την ύπαρξη στόχων από την μεριά του παραγωγού,
του χρηματοδότη και του πελάτη,
- κατανοεί τη μεθοδολογία του marketing,
- εξοικειώνεται με τις μεθοδολογίες διαχείρισης έργου μέσα από ένα συγκεκριμένο
παράδειγμα
|
- αναγνωρίζει τα όρια που επιβάλλουν οι διαθέσιμοι πόροι,
- αναγνωρίζει τις ανάγκες των χρηστών,
- αναγνωρίζει τις στρατηγικές του ανταγωνισμού,
- οργανώνει τη διαχείρισημιας παραγωγής πολυμέσων.
|
- Στάδιο Σχεδίασης μιας εφαρμογής πολυμέσων
|
- Καθορισμός των επιλογών ανάπτυξης του προϊόντος
- Λειτουργική σχεδίαση εφαρμογής
- Καταγραφή υλικού
- Σχεδίαση της εφαρμογής επί χάρτου
- Σχεδίαση του περιβάλλοντος διεπαφής (εμφάνιση περιεχομένου, ρύθμιση
πλοήγησης, εργονομική σχεδίαση)
- Ανάπτυξη πρωτοτύπου
- Τεχνική σχεδίαση
Διδακτικές ώρες: 24
|
- κατανοεί ότι σε σημαντικό βαθμό η επιτυχία του πρϊόντος εξαρτάται
από το αποτέλεσμα της ανάλυσης,
- ακολουθεί τη διαδικασία σχεδίασης επί χάρτου της εφαρμογής,
- κατανοεί την ευρήτερη έννοια του περιβάλλοντος διεπαφής,
- κατανοεί την ποικιλία των αναγκών των χρηστών στην αναζήτηση της πληροφορίας.
|
- συνεκτιμά όλους τους παράγοντες για τους οποίους η ομάδα ανάπτυξης
πολυμέσων θα επιλέξει ένα συγγραφικό εργαλείο,
- σχεδιάζει περιβάλλοντα διεπαφής που να εξυπηρετούν τη δομημένη αναζήτηση
της πληροφορίας,
- σχεδιάζει περιβάλλοντα διεπαφής που να ενισχύουν το μήνυμα,
- χρησιμοποιεί με αποτελεσματικό και εργονομικό τρόπο το υπόβαθρο, τα
παράθυρα καιτους μοχλούς αλληλοεπίδρασης.
|
- Στάδιο Υλοποίησης μιας εφαρμογής πολυμέσων
|
- Οριστικοποίηση αποφάσεων
- Ανάπτυξη πιλοτικής εφαρμογής - Α' Έκδοση
- Ανάπτυξη συνολικής εφαρμογής - Β' Έκδοση
- Τελική παραγωγή - Γ' Έκδοση
- Αξιολόγηση τελικού προϊόντος
Διδακτικές ώρες: 52
|
- κατανοεί την αξία που έχει να ολοκληρωθεί σωστά η πιλοτική εφαρμογή,
- μπορεί να διαχειρίζεται μεγάλης ποσότητα πολυμεσικό υλικό,
- αντιλαμβάνεται τα προβλήματα προγραμματσιμού μιας μεγάλης εφαρμογής
πολυμέσων,
- μαθαίνει τη διαδικασία και τα στάδια ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων,
- αξιολογεί το προϊόν.
|
- συναρμολογεί μια εφαρμογή πολυμέσων βάσει του σχεδίου των λειτουργικών
προδιαγραφών,
- δέχεται κριτική των άλλων και την αξιοποιεί για να βελτιώσειτο προϊόν
του,
- λειτουργεί στα πλαίσια ομάδας εργασίας.
|
- Στάδιο Ολοκλήρωσης και Διανομής
|
- Ολοκληρώνει την εικόνα της παραγωγής μαις εφαρμογής πολυμέσων
- Στρατηγικές προβολής προϊόντος
- Στρατηγικές τιμολόγησης προϊόντος
- Στρατηγικές διανομής προϊόντος
Διδακτικές ώρες: 8
|
- μαθαίνει τα στάδια - ενέργειες που καθιστούν μια εφαρμογή εμπορεύσιμο
προϊόν,
- μαθαίνει τις δυνατότητες και τους τρόπους ενημέρωσης, προβολής και
διαφήμισης ενός προϊόντος πολυμέσων,
- μαθαίνει τη διαδικασία τιμολόγησης και τις παραμέτρους που εμπλέκονται,
- αναγνωρίζει την αξία που έχει στην πώληση η σωστή επιλογή του δικτύου
διανομής,
- σχεδιάζει εφαρμογές με δομές τέτοιες που να μορούν να επαναχρησιμοποιηθούν
στην ανάπτυξη μελλοντικών εφαρμογών.
|
- δημιουργεί το συνοδευτικό υλικό και το υλικό συσκευασίας του προϊόντος
πουέχει παράγει,
- επιλέγει τον καταλληλότερο τρόποπροβολής μιας πολυμεσικής εφαρμογής,
- μπορεί να επιλέξει τον τρόπο διανομής της εφαρμογής που ανέπτυξε,
εξηγώνταςτις επιλογές του,
- αναπτύσσει κανάλια επικοινωνίας ώστε να έχει ανάδραση από την αγορά
για το προϊόν του.
|