ΤοκατλÞ Ευνßκη  

 Ýρευνες


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

επικοινωνßα

 

 

 

 

 

 

 

 


  


Εδþ μπορεßτε να δεßτε ορισμÝνες εργασßες που εκπονÞσαμε με τους συναδÝλφους κατÜ τη διÜρκεια της φοßτησÞς μας στο διδασκαλεßο:

 

Κατηγορßα: Εκπαßδευση ατüμων με ειδικÝς ανÜγκες

ΕννοιολογικÞ αποσαφÞνιση των üρων "Ýνταξη - ενσωμÜτωση - ενιαßα εκπαßδευση"

Πρüκειται για μια βιβλιογραφικÞ επισκüπηση του θÝματος. Αποσαφηνßζονται η παραπÜνω üροι, ενþ γßνεται μια προσπÜθεια να διευκρινιστεß η σημασßα που αποδßδεται στον κÜθε üρο μÝσα απü τη διαφοροποßησÞ τους. ΠαρÜλληλα γßνεται μια σýντομη αναφορÜ στην ιστορικÞ εξÝλιξÞ τους. ΤÝλος παρουσιÜζεται εν συντομßα η κατÜσταση που επικρατεß στο Ελληνικü ¡Εκπαιδευτικü σýστημα.

"ΤοκατλÞ Ευνßκη, Χαραλαμπßδου Χρýσα, Φωστηρüπουλος Κωσταντßνος"

Την εργασßα μπορεßτε να κατεβÜσετε σε pdf μορφÞ, Þ σε περιληπτικÞ μορφÞ παρουσßασης power point κÜνοντας κλικ στα ακüλουθα εικονßδια:

                              

 

Κατηγορßα: Ψυχολογßα

Πρüκειται για μια περιληπτικÞ παρουσßαση των στοιχεßων που αφοροýν στον üρο "νοημοσýνη".

Εßναι μια ενδιαφÝρουσα και διασκεδαστικÞ παρουσßαση, στην οποßα αποσαφηνßζεται η Ýννοια του παραπÜνω üρου. παρουσιÜζονται οι διÜφορες μορφÝς νοημοσýνης üπως αυτÝς Ýχουν σημασιοδοτηθεß απü τις διÜφορες σχολÝς ψυχολογßας. ¼μως παρουσιÜζεται και μια σýντομη κριτικÞ üλων αυτþν των θÝσεων. Τα στοιχεßα της παρουσßασης βασßζονται στη μελÝτη των βιβλßων "Αξιολüγηση της νοημοσýνης παιδιþν σχολικÞς ηλικßας και εφÞβων" της Φρüσως Μüττη- Στεφανßδη και του "Η νοημοσýνη της επιτυχßας" του ROBERT J. STERNBERG.

ΤοκατλÞ Ευνßκη, Αντωνßου Αντþνιος, Θεοφιλßδου ΕιρÞνη, Χαραλαμπßδου Χρýσα"

Το αρχεßο εßναι κÜπως μεγÜλο περßπου 8 Μb ....

νοημοσýνη

Κατηγορßα : ΔιδακτικÞ Μαθηματικþν "Στερεομετρßα"

Η εργασßα αυτÞ αποτελεß μια Ýρευνα που αφορÜ στον τρüπο που τα διδακτικÜ εγχειρßδια των μαθηματικþν του Δημοτικοý Σχολεßου, πραγματεýονται τη στερεομετρßα. ΕλÝγχθηκαν τα βιβλßα Μαθηματικþν üλων των τÜξεων του Δημοτικοý. Στην Ýρευνα αυτÞ γßνεται παρουσßαση και κριτικÞ των ενοτÞτων και ασκÞσεων που πραγματεýονται τα στοιχεßα της στερεομετρßας.

"ΤοκατλÞ Ευνßκη, Χαραλαμπßδου Χρýσα"

 στερεομετρßα

 Κατηγορßα: ΚοινωνικÝς επιστÞμες " ΕισαγωγικÞ διερεýνηση τη σχÝσης παιδιþν - διαδικτýου"

Πρüκειται για μια βιβλιογραφικÞ επισκüπηση  που αφορÜ στη σχÝση που αναπτýσουν τα παιδιÜ με το διαδßκτυο. Την  τελευταßα δεκαετßα η σχÝση αυτÞ μεταβÜλλεται ραγδαßα επηρρεÜζοντας και συμπαρασýροντας κÜθε τομÝα που σχετßζεται με το παιδß . ΦυσικÜ ο τομÝας της εκπαßδευσης επηρρεÜζεται σημαντικÜ απü την  σχÝση αυτÞ. 

"ΤοκατλÞ Ευνßκη"

παιδß και διαδßκτυο

Κατηγορßα: ΠεριβαλλοντικÞ Εκπαßδευση: ''Βιοποικιλüτητα''

ΑνÜπτυξη του θÝματος της  βιοποικιλüτητας. Η παροýσα  εργασßα  προσφÝρεται για το μÜθημα της ΠεριβαλλοντικÞς Εκπαßδευσης. Μπορεß να δþσει στον αναγνþστη αρκτÝς πληροφορßες για τις ποικßλες πτυχÝς του θÝματος. Συνοδεýεται απü μια εξαιρετικÞ παρουσßαση και Ýνα ενδεικτικü φýλλο εργασßας για παιδιÜ των μεγÜλων τÜξεων του Δημοτικοý. Η διαπραγμÜτευση του θÝματος γßνεται σýμφωνα με τις υποδεßξεις το Διδακτικοý εγχειριδßου του Παιδαγωγικοý Ινστιτοýτου.

"Τοκατλη Ευνßκη, Αντωνßου Αντþνιος, Θεοφιλßδου ΕιρÞνη, Χαραλαμπßδου Χρýσα"

βιοποικιλüτητα       βιοποικιλüτητα       φýλλο εργασßας

Οι παρουσιÜσεις που ακολουθοýν, επßσης μποροýν να χρησιμοποιηθοýν σε διÜφορα προγρÜμματα περιβαλλοντικÞς εκπαßδευσης. Η πρþτη μας παρουσιÜζει τα βασικÜ  χαρακτηριστικÜ των υφÜλμυρων οικοσυστημÜτων. Πρüκειται συνÞθως για περιοχÝς που βρßσκονται κοντÜ στις εκβολÝς ποταμþν, αλλÜ και σε οποιεσδÞποτε Üλλες περιοχÝς παρουσιÜζουν μεγÜλες  διακυμÜνσεις αλατüτητας. 

Η δεýτερη παρουσßαση συγκεκριμενοποιεß  τα υφÜλμυρα αυτÜ οικοσυστÞματα παρουσιÜζοντας Ýνα τÝτοιο χαρακτηριστικü οικοσýστημα. Πρüκειται για τα νησιÜ ΜολοκÜι, του Ειρηνικοý Ωκεανοý. Η συγκεκριμÝνη εργασßα αποτελÝι μετÜφραση και παρουσßαση ενüς απü τα πολλÜ προγρÜμματα ΠεριβαλλοντικÞς Εκπαßδευσης που εκπονοýνται στο πλαßσιο του προγρÜμματος ERIC.

"Τοκατλη Ευνßκη, Αντωνßου Αντþνιος, Θεοφιλßδου ΕιρÞνη, Χαραλαμπßδου Χρýσα"

υφÜλμυρα οικοσυστÞματα      τα νησιÜ μολοκÜι 

Κατηγορßα : Κοινωνιολογßα της Εκπαßδευσης "Η ιστορßα του ΜαρÜσλειου Διδασκαλεßου"
Η εργασßα αποτελεß μια πλÞρη ιστορικÞ αναδρομÞ στο πρþτο Διδασκαλεßο της χþρας, μÝσα απü μια επισταμÝνη βιβλιογραφικÞ επισκüπηση. Συνοδεýεται απü μια σýντομη παρουσßαση. Το συγκεκριμÝνο κεßμενο παρουσιÜστηκε στο συνÝδριο με θÝμα "Διδασκαλεßα: Παρüν- Παρελθüν - ΜÝλλον" τον ΜÜιο  του 2009 στην Αλεξανδροýπολη.
"ΤοκατλÞ Ευνßκη"

ΜαρÜσλειο Διδασκαλεßο             παρουσßαση ΜαρÜσλειου Διδασκαλεßου
Κατηγορßα : ΔιδακτικÞ Μεθοδολογßα
Στο πλαßσιο της ΔιδακτικÞς μεθοδολογßας εργαστÞκαμε στη μÝθοδο project.  ΠροκειμÝνου να αντιληφθοýμε πως δουλεýει στην πρÜξη η μÝθοδος αυτÞ, εκπονÞσαμε Ýνα project με θÝμα τη γραφÞ. ΤμÞμα της ευρýτερης αυτÞς εργασßας δοýλεψε η ομÜδα μου. Εδþ διατßθεται μüνο το κομμÜτι της παρουσßασης, του τμÞματος στο οποßο εργαστÞκαμε, καθþς το σýνολο της εργασßας θα απαιτοýσε τη συναßνεση üλων τον συναδÝλφων προκειμÝνου να αναρτηθεß.
υλικÜ γραφÞς


Κατηγορßα :  ΔιδακτικÞ της Ιστορßας ,  "Το αρχαßο ΘÝατρο των Φιλßππων"
Η εργασßα αυτÞ αποτελεß μια πρüταση διδασκαλßας της τοπικÞς ιστορßας, με κÝντρο το Αρχαßο ΘÝατρο Φιλßππων. ΕντÜσσεται στην ενüτητα διδασκαλßας ΤοπικÞς Ιστορßας του Διδακτικοý Εγχειριδßου της Ιστορßας της Ε´ τÜξης Δημοτικοý. ΠεριλαμβÜνεται Θεωρητικü μÝρος ενþ προτεßνονται αναλυτικÜ δραστηριüτητες για τη διαπραγμÜτευση του θÝματος.
" ΤοκατλÞ Ευνßκη, Ευσταθßα Μελεκßδου"
αρχαßο θÝατρο των φιλßππων

Κατηγορßα: Ιστορßα της ΠαιδικÞς ηλικßας, "Το παιδικü παιχνßδι στην αστικÞ κοινωνßα  κατÜ τον 19ο αιþνα και το πρþτο μισü του 20ου αιþνα"
Πρüκειται για μια βιβλιογραφικÞ επισκüπηση του θÝματος. Στην εργασßα περιλαμβÜνεται πλοýσιο φωτογραφικü υλικü. Εßναι Ýνα ολοκληρωμÝνο πακÝτο που θα μποροýσε Üνετα να χρησιμοποιηθεß σε κÜποιο πρüγραμμα ΕυÝλικτης Ζþνης. Η παρουσßαση που συνοδεýει την εργασßα εßναι εμπλουτισμÝνη με Üφθονο φψτογραφικü υλικü.
"ΤοκατλÞ Ευνßκη"

η ιστορßα του παιχνιδιοý          η ιστορßα του παιδικοý παιχνιδιοý


Κατηγορßα: ΔιδακτικÞ της Γλþσσας, "ΠαραγωγÞ προφορικοý δημιουργικοý λüγου- ΤεχνικÝς"
Στην εργασßα αυτÞ γßνεται αρχικÜ μια βιβλιογραφικÞ επισκοπÞση της Ýννοιας του προφορικοý λüγου. στη συνÝχεια παρουσιÜζονται διÜφορες τεχνικÝς για την παραγωγÞ δημιουργικοý προφορικοý λüγου.
Το τελευταßο αυτü κομμÜτι θα μποροýσε να αποτελÝσει βοÞθημα στο Ýργο του εκπαιδευτικοý.

"Τοκατλη Ευνßκη, Αντωνßου Αντþνιος, Θεοφιλßδου ΕιρÞνη, Χαραλαμπßδου Χρýσα"

δημιουργικüς προφορικüς λüγος   προφορικüς λüγος

project
Οι  παρακÜτω παρουσιÜσεις αποτελοýν τμÞμα μιας μεγαλýτερης εργασßας που θÝμα της εßχε τη γραφÞ.
Το κομμÜτι "ΥλικÜ γραφÞς" εßναι αυτü που ανÝλαβε η ομÜδα μου. Τα ονüματα των συντελεστþν της εργασßας περιλαμβÜνονται στην πρþτη διαφÜνεια. Τις παρουσιÜσεις αυτÝς τις δημοσιεýω χωρßς το συνοδευτικü κεßμενο,  κυρßως γιατß προσφÝρονται για σχετικÜ προγρÜμματα των σχολικþν τÜξεων καθþς Ýχουν συγκεντρωμÝνο Üφθονο υλικü εικüνων. Οφεßλω να ομολογÞσω πως τη δεýτερη παρουσßαση μας την παραχþρησε ο συνÜδελφος ΙσαÜκ Ισαακßδης. Δεν γνωρßζω üλους τους συντελεστÝς της . Ας  με συγχωρÞσουν! Δεν Ýχω σκοπü να οικειοποιηθþ τον κüπο τους. Τη δημοσιεýω ωστüσο γιατß Ýχει πολý καλü υλικü εικüνων. Εßναι μεγÜλη σε μÝγεθος και για το λüγο αυτü διατßθεται σε συμπιεσμÝνη μορφÞ.
υλικÜ γραφÞς        γραφÞ στην τÝχνη
Εýχομαι να βρÞκατε κÜτι που σας ενδιαφÝρει!!!
 αρχικÞ     σχολικÝς εργασßεςγια τη Δ´ τÜξη  για την Α´ τÜξη      χειροτεχνßες χριστουγεννιÜτικες  πασχαλινÝς     σýνδεσμοι         Ýρευνες