Κατηγορßα:
Ψυχολογßα
Πρüκειται
για μια
περιληπτικÞ
παρουσßαση
των στοιχεßων
που αφοροýν
στον üρο
"νοημοσýνη".
Εßναι
μια
ενδιαφÝρουσα
και
διασκεδαστικÞ
παρουσßαση,
στην οποßα
αποσαφηνßζεται
η Ýννοια του
παραπÜνω üρου.
παρουσιÜζονται
οι διÜφορες
μορφÝς
νοημοσýνης
üπως αυτÝς
Ýχουν
σημασιοδοτηθεß
απü τις
διÜφορες
σχολÝς
ψυχολογßας.
¼μως
παρουσιÜζεται
και μια
σýντομη
κριτικÞ üλων
αυτþν των
θÝσεων. Τα
στοιχεßα της
παρουσßασης
βασßζονται
στη μελÝτη των
βιβλßων
"Αξιολüγηση
της
νοημοσýνης
παιδιþν
σχολικÞς
ηλικßας και
εφÞβων" της
Φρüσως Μüττη-
Στεφανßδη και
του "Η
νοημοσýνη της
επιτυχßας"
του ROBERT J. STERNBERG.
ΤοκατλÞ
Ευνßκη,
Αντωνßου
Αντþνιος,
Θεοφιλßδου
ΕιρÞνη,
Χαραλαμπßδου
Χρýσα"
Το
αρχεßο εßναι
κÜπως μεγÜλο
περßπου 8 Μb
....
Κατηγορßα
: ΔιδακτικÞ
Μαθηματικþν
"Στερεομετρßα"
Η
εργασßα αυτÞ
αποτελεß μια
Ýρευνα που
αφορÜ στον
τρüπο που τα
διδακτικÜ
εγχειρßδια
των
μαθηματικþν
του
Δημοτικοý
Σχολεßου,
πραγματεýονται
τη
στερεομετρßα.
ΕλÝγχθηκαν
τα βιβλßα
Μαθηματικþν
üλων των τÜξεων
του
Δημοτικοý.
Στην Ýρευνα
αυτÞ γßνεται
παρουσßαση
και κριτικÞ
των ενοτÞτων
και ασκÞσεων
που
πραγματεýονται
τα στοιχεßα
της
στερεομετρßας.
"ΤοκατλÞ
Ευνßκη,
Χαραλαμπßδου
Χρýσα"
Κατηγορßα:
ΚοινωνικÝς
επιστÞμες "
ΕισαγωγικÞ
διερεýνηση τη
σχÝσης παιδιþν -
διαδικτýου"
Πρüκειται
για μια
βιβλιογραφικÞ
επισκüπηση
που αφορÜ
στη σχÝση που
αναπτýσουν τα
παιδιÜ με το
διαδßκτυο.
Την
τελευταßα
δεκαετßα η
σχÝση αυτÞ
μεταβÜλλεται
ραγδαßα
επηρρεÜζοντας
και
συμπαρασýροντας
κÜθε τομÝα
που
σχετßζεται
με το παιδß .
ΦυσικÜ ο
τομÝας της
εκπαßδευσης
επηρρεÜζεται
σημαντικÜ απü
την σχÝση
αυτÞ.
"ΤοκατλÞ
Ευνßκη"
Κατηγορßα:
ΠεριβαλλοντικÞ
Εκπαßδευση:
''Βιοποικιλüτητα''
ΑνÜπτυξη
του θÝματος
της
βιοποικιλüτητας.
Η παροýσα
εργασßα
προσφÝρεται
για το μÜθημα
της
ΠεριβαλλοντικÞς
Εκπαßδευσης.
Μπορεß να
δþσει στον
αναγνþστη
αρκτÝς
πληροφορßες
για τις
ποικßλες
πτυχÝς του
θÝματος.
Συνοδεýεται
απü μια
εξαιρετικÞ
παρουσßαση
και Ýνα
ενδεικτικü
φýλλο
εργασßας
για παιδιÜ των
μεγÜλων τÜξεων
του
Δημοτικοý. Η
διαπραγμÜτευση
του θÝματος
γßνεται
σýμφωνα με τις
υποδεßξεις
το
Διδακτικοý
εγχειριδßου
του
Παιδαγωγικοý
Ινστιτοýτου.
"Τοκατλη
Ευνßκη,
Αντωνßου
Αντþνιος,
Θεοφιλßδου
ΕιρÞνη,
Χαραλαμπßδου
Χρýσα"
Οι
παρουσιÜσεις
που
ακολουθοýν,
επßσης μποροýν
να
χρησιμοποιηθοýν
σε διÜφορα
προγρÜμματα
περιβαλλοντικÞς
εκπαßδευσης.
Η πρþτη μας
παρουσιÜζει
τα βασικÜ
χαρακτηριστικÜ
των υφÜλμυρων
οικοσυστημÜτων.
Πρüκειται
συνÞθως για
περιοχÝς που
βρßσκονται
κοντÜ στις
εκβολÝς
ποταμþν, αλλÜ
και σε
οποιεσδÞποτε
Üλλες
περιοχÝς
παρουσιÜζουν
μεγÜλες
διακυμÜνσεις
αλατüτητας.
Η
δεýτερη
παρουσßαση
συγκεκριμενοποιεß
τα υφÜλμυρα
αυτÜ
οικοσυστÞματα
παρουσιÜζοντας
Ýνα τÝτοιο
χαρακτηριστικü
οικοσýστημα.
Πρüκειται για
τα νησιÜ
ΜολοκÜι, του
Ειρηνικοý
Ωκεανοý. Η
συγκεκριμÝνη
εργασßα
αποτελÝι
μετÜφραση και
παρουσßαση
ενüς απü τα
πολλÜ
προγρÜμματα
ΠεριβαλλοντικÞς
Εκπαßδευσης
που
εκπονοýνται
στο πλαßσιο
του
προγρÜμματος
ERIC.
"Τοκατλη
Ευνßκη,
Αντωνßου
Αντþνιος,
Θεοφιλßδου
ΕιρÞνη,
Χαραλαμπßδου
Χρýσα"
Κατηγορßα
:
Κοινωνιολογßα
της
Εκπαßδευσης
"Η ιστορßα του
ΜαρÜσλειου
Διδασκαλεßου"