Φραγκίσκου Κατερίνα
Κύριο Μενού:
Ειδική θεματική Δραστηριότητα > Σχέδιο Υποβολής 2013
Ειδική θεματική δραστηριότητα ΒΗΛ
Σχ. Ετος 2012-2013
ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ- ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΣΕ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ
Ανάθεση εργασίας
Να ερευνήσετε τα παρακάτω θέματα και να συλλέξετε πληροφορίες βάσει των οποίων θα πραγματοποιηθεί η τελική ερευνητική εργασία:
1. Τι είναι τα μέσα προβολής
2. Τι είναι τα διαδραστικά μέσα
3. Ποια είναι τα μέσα προβολής που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης
4. Ποια είναι τα διαδραστικά μέσα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης
5. Περιγραφή του κάθε μέσου
6. Τεχνικά χαρακτηριστικά των μέσων
Ανάθεση εργασίας
Να ερευνήσετε τα παρακάτω θέματα και να συλλέξετε πληροφορίες βάσει των οποίων θα πραγματοποιηθεί η τελική ερευνητική εργασία:
1. Πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα διαδραστικά μέσα στην εκπαίδευση πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια κλπ.
2. Αναζήτηση ερευνών που έγιναν σε Ελλάδα και εξωτερικό
3. Ποια είναι τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση τους στην σχολική τάξη
4. Ποια είναι τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση τους στην σχολική τάξη
Ανάθεση εργασίας
Να ερευνήσετε τα παρακάτω θέματα και να συλλέξετε πληροφορίες βάσει των οποίων θα πραγματοποιηθεί η τελική ερευνητική εργασία:
1. Ποια είναι τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση των Τ.ΠΕ στην εκπαίδευση
2. Ποια είναι τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση των Τ.ΠΕ στην εκπαίδευση
3. Γιατί οι Τ.Π.Ε ταιριάζουν σε άτομα με ειδικές ανάγκες
4. Θεωρίες μάθησης
Ανάθεση εργασίας
Να ερευνήσετε τα παρακάτω θέματα και να συλλέξετε πληροφορίες βάσει των οποίων θα πραγματοποιηθεί η τελική ερευνητική εργασία:
5. Θεωρίες μάθησης
6. Πως μαθαίνει ο μαθητής κατά τον Piaget
7. Η μάθηση κατά τον Vygotsky
8. H συμπεριφοριστική θεωρία
Ανάθεση εργασίας
Να ερευνήσετε τα παρακάτω θέματα και να συλλέξετε πληροφορίες βάσει των οποίων θα πραγματοποιηθεί η τελική ερευνητική εργασία:
9. Τι είναι ο διαδραστικός πίνακας
10. Τα είδη των διαδραστικών πινάκων
11. Η χρήση του στην εκπαιδευτική διαδικασία
12. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα από την χρήση του στην εκπαίδευση
13. Τρόπος λειτουργίας
14. Τεχνικά χαρακτηριστικά