Άρθρα
Εκπαιδευτική ημερίδα ΠΠΓΕΣΣ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Νέα & Ανακοινώσεις
- Δημιουργηθηκε στις Σάββατο, 04 Οκτωβρίου 2014 19:50
Πραγματοποιήθηκε η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ με θέμα: «Διάλογος για το Μάθημα των Θρησκευτικών: Το παράδειγμα του Νέου Προγράμματος Σπουδών» που διοργάνωσε το Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης την Τετάρτη 12/03/2014 και ώρα 18:00 ? 21:00. Η προσέλευση του κοινού ξεπέρασε καθε προσδοκία καταγράφοντας έτσι την επικαιρότητα του θέματος.
Στην εκδήλωση επεύθυνε χαιρετισμό ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΠΘΣ » Καιρός ?» Ανδρέας Αργυρόπουλος, Σύμβουλος Θεολόγων Δυτικής Μακεδονίας, καταδεικνύοντας έτσι το ενδιαφέρον του Συνδέσμου για το μέλλον της θρησκευτικής εκπαίδευσης.
Φοιτητές της Θεολογικής σχολής, στα πλαίσια της Διδακτικής του Αντικειμένου και συνάδελφοι εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν την αγωνία τους και τους προβληματισμούς τους για την πορεία της Θρησκευτικής Αγωγής στο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο.
Πλήθος γονέων και μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τις εισηγήσεις των προσκαλεσμένων:
Το blogging και το ΜτΘ
Ομάδα Μαθητών / Γ. Καπετανάκης, καθηγητής θεολόγος, ΠΠΓΕΣΣ
Τρία χρόνια εμπειρίας σ? ένα πιλοτικό σχολείο
Α. Αλεξανδρή , καθηγήτρια θεολόγος, 1ο Γυμν. Αχαρνών
Το μέλλον του ΜτΘ. Κριτική στη θεωρία και πράξη των νέων Προγραμμάτων Σπουδών
Μ. Κουκουνάρας ? Λιάγκης, Λέκτορας Διδακτικής της Θεολογικής Σχολής, ΕΚΠΑ
Κριτικές παρατηρήσεις και προτάσεις επί των νέων προγραμμάτων σπουδών στα θρησκευτικά
Ε. Πονηρός Σχ. Σύμβουλος Θεολόγων Πειραιά
19:30 ? 19:45 Tο μάθημα των Θρησκευτικών με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών
Βαλλιανάτος Ά. Σχ. Σύμβουλος Θεολόγων Β΄ Αθήνας
Ακολούθησε συζήτηση υπο το συντονισμό του κ. Ν.Λινάρδου και μετά την εποικοδομητική
παρέμβαση του κ. Σ. Γιαγκάζογλου, ΣύμβουλουΑ΄ στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής η
ημερίδα ολοκληρώθηκε.
Το blogging και το ΜτΘ είναι το θέμα της εισήγησής μας και οι μαθητές μας, μόλις μας έδειξαν λίγες από τις δυνατότητες και των δύο αυτών όρων αλλά και της διάχυσης αυτής της γνώσης μέσω προσωπικών blogs που θα λειτουργούν ως αποθετήρια εργασιών όπως κατέδειξε η Δάφνη και τους ευχαριστώ όλους πολύ.
Οι δύο όροι της εισήγησής μου χρήζουν ανάλυσης, που θα γίνει λίγο παρακάτω, αλλά για να λειτουργήσουν υπάρχει μία και μόνη προϋπόθεση: το σύγχρονο, ανοικτό και δημοκρατικό σχολείο?