ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΠΕ - ΣΥΝΕΧΕΙΑ 3

Ευρετήριο Άρθρου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΠΕ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ -2
ΣΥΝΕΧΕΙΑ 3
ΥΛΙΚΟ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ
GEOGEBRA
Όλες οι Σελίδες

Θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι η διερεύνηση μαθηματικών εννοιών σε ψηφιακό περιβάλλον με εικονιστικά παιγνίδια, αμφίδρομες σχέσεις μεταξύ εποπτείας και συμβόλων και πολλαπλά συνδεόμενες αναπαραστάσεις συνήθως πείθουν τους μαθητές για την αλήθεια των εικασιών και των συμπερασμάτων. Όμως συχνά οι μαθητές παραγνωρίζουν τις μαθηματικές αποδείξεις και πιστεύουν ότι μαθηματικά είναι ό,τι κάνουν οι καθηγητές τους ή οι ίδιοι με τον Η/Υ. Εφόσον ο υπολογιστής δεν τα κάνει όλα προδιαγράφει μια περιορισμένη αντίληψη των μαθηματικών. Πάντως το δύσκολο διδακτικό μέρος παραμένει έργο του εκπαιδευτικού.  

«Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής δεν είναι εργαλείο που λύνει με θαυμαστό τρόπο τα προβλήματα της διδασκαλίας. O ηλεκτρονικός υπολογιστής μπορεί, χωρίς αμφιβολία, να βοηθήσει να ξεπεράσουμε ορισμένες δυσκολίες, αλλά η έρευνα έδειξε καθαρά ότι αυτό είναι αποτελεσματικό μόνο μέσα σε ένα συνεκτικό πλαίσιο διδασκαλίας και μάθησης». (Artigue M., 1991)